Stránka 1 z 1
spojka
Napsal: stř úno 26, 2014 20:59
od burdych
Zdravím vsechny orlandaky .Vim že už se to tu řešilo .Spojkovy pedál se mi mele jak babin zub a to procvaknuti mám taky.Při popojíždění hlavně v koloně si připadám jak první hodinu v autoškole auto sebou při rozjezdech cuká.Tak by mne zajímalo jestli už to někdo se servisem doresil?Myslím si že auto po dobu záruky by mělo být plně funkční bez omezení.Odpověď typu ale druhý orlanda to máj taky pro mne není uspokojující odpověď.A jestli je to jejich vlastnost jak tu někdo psal tak by na to měli upozorňovat při prodeji.Můj názor je že tento jev nesplňuje specifika plne funkčnosti a chevrolet by se s tím měl nějak poprat.Předem děkuji za vaše názory k výše uvedenému.
Re: spojka
Napsal: čtv úno 27, 2014 07:22
od Joztar
hej spojkovy pedal sa aj mne kyve a vrzga ... toto budem riesit na najblizsej garancke nech to opravia ...
ale o jakom precvaknuti to hovoris ?
Re: spojka
Napsal: pát úno 28, 2014 11:09
od burdych
Když položíš nohu lehce na pedál tak je tam tak do čtvrtky vůle než ti pedál začne klást odpor a když povolujes a zase lehce stlacujes ale pouze v rozmezí té vůle tak tam cítís pokaždé takové procvaknuti jde to i slyšet když nemáš nastartováno.
Re: spojka
Napsal: sob bře 01, 2014 20:30
od janci
pedal my tiez cvaka a ma volu... 46tis km
Re: spojka
Napsal: ned čer 08, 2014 07:35
od Laco71
Treba si uvedomiť z akých súčastí je poskladané ovládanie spojky, vrátane uloženia pedála,
ja stale hovorím,že by pomohol servisny manual /maintenance guide/
niečo na sposob publikacie "JAK NA TO" , možno už existuje v anglickom vydaní, neviem, kto cestuje do UK by to mohol zistiť
do celého vstupuje ešte automatické nastavovanie záberu spojky,ktoré sposobuje to,že ked je motor teply /a samozrejme všetko okolo neho tiež/ tak spojka zaberá viac "hore" ako som bežne zvyknutý
ked som to chcel pozriet a niečo s tým riešiť , tak som zistil dve veci :
1. ak by som sa chcel dostať ku spojkovému valčeku musel by som odpojit, odmontovať a vybrat akumulátor
/čo nebudem len tak z rozmaru robiť, nakoĺko by sa tým narušilo množstvo ostatných vecí/
2. zo spodu v kabine je ku spojkovému pedálu k*k*tský prístup a ako tak by sa dalo s tým niečo pozrieť len keby bolo auto na zdviháku
teda z tých dovodov som akukolvek myšlienku na doladenie záberu spojky zavrhol a nechám to zatial tak ako to je...
Život ma naučil,že nemá zmysel nasilu zlepšovať niečo čo funguje na 96% aby to fungovalo na 98%
lebo vysledny efekt by nebol zaručený a prinieslo by to len spustu zbytočnej práce a kopec zbytočných problémov
Samozrejme som za to, urobiť to ovládanie spojky tak aby fungovalo stabilným sposobom ,ale budem to riešiť vtedy ak odíde spojka a bude treba vymenit lamelu ,
/čo predpokladam,že nastane okolo 150 000 km/ a vtedy by som vymenil celé ovládanie spojky za starší typ z hociktorého Daewoo-a