Matez 5M0 4725 Bonbón
Napsal: sob úno 08, 2014 11:29
Ahojky,
máme Matesa už druhou zimu. Byl kupován jako auto do města na cesty do práce a za nákupy. Pořizovací cena byla v relaci dobře vybaveného jízdního kola ,ale navíc tohle stvoření má střechu a 4 kola. Při shánění Matesa jsem zjistil, že auta měly rozdílnou výbavu v různých zemích EU. Do Itálie se vozily auta jen s klimou, do Německa a Švýcarska zase s plnou bezpečnostní výbavou pro ochranu posádky. Můj má původ z Německa. Auto které pochází z jiné země než ČR poznáte podle toho ,že nemá na rezonátoru žlutou nálepku. Servisní knížku u aut ze západu ani nepotřebujete, na sloupku u řidiče nebo pod kapotou motoru dávají v solidních servisech nálepky s popisem co bylo na autě děláno.
Stojí venku a občas mu ukážu garáž s Toyotou a Fáčkem. Svou úlohu plní dokonale. V rodině jsou tři řidiči já, žena a syn takže se auta u nás točej. Ještě je tu jeden adept na řízení , ale ten zatím může jezdit jen na babetě
Sháněl jsem malé auto do městského provozu a pojízdnou nákupní tašku do obchodu.
Od ženy dostal přezdívku Bonbón pro svůj vzhled ,velikost a barvu.
Bombón se snaží nezlobit a pracovat. Po počátečních vstupních investicích náplně ,rozvoďák, řemen altíku a posilovače, výměny výfuku se na něm vyskytla jen jedna závada a to hučící PZ ložisko. Při demontáži bylo zjištěno, že původnímu majiteli se zřejmě kouslo ložisko a došlo k poškození kužele zadní nápravy. Po pár telefonátech původní majitel uznal skrytou vadu a opravu spočívající ve výměně zadní nápravnice částečně hradil. Prostě solidní partner při koupi ojetého auta, to je výhra v loterii.
Jinak na motoru jsem dělal pouze zaslepení EGR ventilu,opravu děravého potrubí od filtru sání u škrtící klapky a opravu PL čidla ABS -přerušený vodič. Posílám pár foto a psát budu dál.
máme Matesa už druhou zimu. Byl kupován jako auto do města na cesty do práce a za nákupy. Pořizovací cena byla v relaci dobře vybaveného jízdního kola ,ale navíc tohle stvoření má střechu a 4 kola. Při shánění Matesa jsem zjistil, že auta měly rozdílnou výbavu v různých zemích EU. Do Itálie se vozily auta jen s klimou, do Německa a Švýcarska zase s plnou bezpečnostní výbavou pro ochranu posádky. Můj má původ z Německa. Auto které pochází z jiné země než ČR poznáte podle toho ,že nemá na rezonátoru žlutou nálepku. Servisní knížku u aut ze západu ani nepotřebujete, na sloupku u řidiče nebo pod kapotou motoru dávají v solidních servisech nálepky s popisem co bylo na autě děláno.
Stojí venku a občas mu ukážu garáž s Toyotou a Fáčkem. Svou úlohu plní dokonale. V rodině jsou tři řidiči já, žena a syn takže se auta u nás točej. Ještě je tu jeden adept na řízení , ale ten zatím může jezdit jen na babetě
Sháněl jsem malé auto do městského provozu a pojízdnou nákupní tašku do obchodu.
Od ženy dostal přezdívku Bonbón pro svůj vzhled ,velikost a barvu.
Bombón se snaží nezlobit a pracovat. Po počátečních vstupních investicích náplně ,rozvoďák, řemen altíku a posilovače, výměny výfuku se na něm vyskytla jen jedna závada a to hučící PZ ložisko. Při demontáži bylo zjištěno, že původnímu majiteli se zřejmě kouslo ložisko a došlo k poškození kužele zadní nápravy. Po pár telefonátech původní majitel uznal skrytou vadu a opravu spočívající ve výměně zadní nápravnice částečně hradil. Prostě solidní partner při koupi ojetého auta, to je výhra v loterii.
Jinak na motoru jsem dělal pouze zaslepení EGR ventilu,opravu děravého potrubí od filtru sání u škrtící klapky a opravu PL čidla ABS -přerušený vodič. Posílám pár foto a psát budu dál.