Stránka 1 z 2
Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: úte led 14, 2014 22:09
od inza
Když už ho tedy nebudou prodávat, tak jsem si taky musel koupit
AT, LTZ, výhřev sedaček (látka), šíbr, šedá met. - fotku doplním.
První postřehy - nejede to
nejede to
nejede to
žere to
Doufám, že si motor trošku sedne, trošku se sebere a přestane tolik žrát.
Co se týče převodovky, prozatím jsem nikde nenašel podobné pocity, ale oproti automatům co jsem měl se chová zvláštně. Poměrně hodně klouže hydroměnič jak při řazení, tak při sundání nohy z plynu a po opětovném přidání - i když se manuálně navolí rychlost, stejně ten hydroměnič nic nepřemostí a otáčky se hodně liší při ubírání a přidávání.
Pro ty co mají AT - je to normální nebo to mám jít rovnou vrátit?
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: stř led 15, 2014 12:08
od lord_maxx
Vítám tě!
Nevracej, to nemá cenu :-p
Motor si sedne a až si ho vycvičíš, zjistíš, že je i s benzínem krásné ne-turbo poježdění.
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: stř led 15, 2014 13:17
od 357
S Orlem 1.8 AT jsem měl možnost se trošku projet, ale připadlo mi to oproti MT nějaký línější. Je fakt, že to ještě nebylo zajetý auto, takže si to možná ještě sedne. Škoda, že do toho nedávaj taky ten 2.4, jako do Captivy, to bych si pak AT pořídil taky. Měl jsem 2.0 AT Vectru, a bylo to pěkně svižný auto, se skoro stejným výkonem, a dokonce i spotřeba nebyla proti stejnýmu autu v MT o moc vyšší. Kámoš měl spotřebu v Praze nižší asi o litr, mimo město o necelý půllitr...
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: stř led 15, 2014 23:17
od inza
Tak v LPG to bude skoro jedno. Navíc rozdíl třeba litru (to tak asi bude) je tedy zhruba 30 Kč bez DPH na 100km, tedy 30 hal na 1 km. Na 100tis km je to pak 30tis Kč. Pokud je to v LPG, pak polovina.
Při celkovém nákladu na auto za 100tis km (ztráta hodnoty + palivo + servis), což bude řádově v benzínu 500tis, v LPG o nějakých 100-150tis Kč méně, tedy celkem tak 350-400tis Kč je to poměrně zanedbatelná částka.
A to pohodlí při AT převodovce je super.
Já se spíš ptal na ten hydroměnič - ten mi přijde že se chová divně, ale na německých fórech už jsem našel že je to možné.
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 00:32
od 357
Co se týče hydroměniče, tak ani nevim, že tam něco takovýho vůbec je, a ani netuším jak to funguje, ale trochu mně prudilo, že ten šestikvalt furt řadil.To mi ten štyrkvalt u Vectry vyhovoval víc...
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 06:20
od smire666
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 07:22
od 357
Ďakujem Ti za osvetu, ale pri silnom vlnobití zostávam s autom radšej doma...
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 09:54
od Poky Ul
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 09:56
od smire666
Máš dobrú slovenčinu
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 10:36
od 357
Vyrůstal jsem jako čechoslovák...
Od rozdělení federace trpim traumatem, že jste nám ukradli Tatry...
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: čtv led 16, 2014 10:44
od TIBI77
357 píše:S Orlem 1.8 AT jsem měl možnost se trošku projet, ale připadlo mi to oproti MT nějaký línější. Je fakt, že to ještě nebylo zajetý auto, takže si to možná ještě sedne. Škoda, že do toho nedávaj taky ten 2.4, jako do Captivy, to bych si pak AT pořídil taky. Měl jsem 2.0 AT Vectru, a bylo to pěkně svižný auto, se skoro stejným výkonem, a dokonce i spotřeba nebyla proti stejnýmu autu v MT o moc vyšší. Kámoš měl spotřebu v Praze nižší asi o litr, mimo město o necelý půllitr...
Jakto ze Orlando nema 2.4
http://www.gm.ca/gm/english/vehicles/ch ... erformance
Niekto by tam mohol skusit dat 2.4 s Captivy?
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: úte úno 04, 2014 19:32
od inza
Tak dnes montáž LPG, abych tu spotřebu aspoň trochu přežil.
Plnění pod víčkem nádrže, nádrž 61l, LandiRenzo.
Zatím jen pár km, ale chová se to zatím úplně stejně na LPG i na benzín.
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: úte úno 04, 2014 19:47
od inza
Už jsem to někde psal - máme 4, které jsou tam tak různě každý den. Další 4 jezdí po republice...
Nejlepší je, že ty co tam máme každý den jsou 2011, 2012, 2013 a MY2014, všechny LTZ - takže krásně je vidět jak se to auto měnilo.
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: úte úno 04, 2014 19:57
od 18lukin18
Re: Tak jsem se taky přidal - 1.8 AT MY14
Napsal: úte úno 04, 2014 19:59
od inza
No na našem firemním srazu - v centru Brna