Stránka 1 z 1
Škubání
Napsal: stř led 12, 2005 14:48
od Karel
Ahoj, mám takovej malej problém. Při normálním zrychlování mi auto na 2,3,4 cuká (vždy kolem 2500 až 3000 ot.). Vím, že podobnej problém se už řešil na jiných autech a při studeným motoru, taky jsem prohledal celý fórum, ale nějak jsem se nedobral řešení. Mě to ale dělá jen když se motor ohřeje a zrychluju normálně. Když je studenej nebo držím při zrychlování otáčky nad 3500 tak si ani necukne, ale motor řve a dost chlastá. Stejně tak při konstantní rychlosti, nic se neděje jen když normálně pomalu sešlapuju plyn. Před půl rokem to po výměně svíček a seřízení motoru přestalo (měřili i napětí na svíčkách - vše v normě ), teď se to znovu projevuje. Všechny konektory co jsem našel jsem vičistil, prostřík kontaktolem a nic. Nevíte někdo na co se ještě blíže kouknout, mě už nic mimo zanesenýho palivovýho filtru, nebo špatného MAP senzoru nenapadá.
Napsal: stř led 12, 2005 15:43
od Tomáš
Říkáš, že to žere a neměnil jsi palivový filtr , to jsou přesně ty předpoklady , proč to cuká , já bych ho vyměnil a uvidí se......
Může to být samozřejmě i spousta jiných věcí , ale postupuj po věcech , co se dají udělat doma...
Napsal: stř led 12, 2005 17:23
od pekrtek
Zkus ještě kabely, ty by to také mohly být.
Napsal: čtv led 13, 2005 08:18
od Karel
Dneska jdu koupit ten filtr a v sobotu ho vyměním, pak se uvidí.
Napsal: čtv led 13, 2005 08:50
od V.Brousek
jestli máte svíčkové kabely uhlíkové a mají najeto více jak 35000 km,mohla by závada být v kabelech(životnost je omezena).Ale je možné že to dělá i nějaká svíčka,která po zahřátí prostě vynechává.Zjistit která je problém.Já bych řešil škubání vylučovací metodou.
Napsal: čtv led 13, 2005 09:26
od Karel
Svíčky jsem měnil v létě tak snad jsou dobrý. To o životnosti kabelů jsem nevěděl, díky. Jsou tam originály, ale nevím jestli už byly měněný, jestli ne tak už značně přesluhujou.
Napsal: čtv led 13, 2005 11:14
od Tomáš
Kabely na Nubiru stojí asi 800,- sada, filtr paliva cca 200,- , no přeji Ti aby to bylo za ten litr všechno......., třeba cívky, který to můžou taky dělat, už tak relativně levný nejsou ....
Napsal: pon led 17, 2005 08:39
od Karel
Škubání zatím odstraněno. V sobotu jsem vyměnil ten palivový filtr, zkontroloval svíčky a kabely a při zpětný montáži plastovýho deklu jsem si všimnul dírky na hadici co vede od sání pod víko motoru (přesně nevím na co to tam je). Sundal jsem jí a ona byla vevnitř uplně zarostlá. Po výměně auto opět šlape bez problémů, jenže teď nevím co byla pravá příčina, jestli filtr nebo ta hadice. No snad se mi to povedlo opravit na delší dobu než pár dní.
Napsal: pon led 17, 2005 09:29
od Tomáš
Ta hadice je pravděpodobně odvětrání klikové skříně, neměl jsi tam takovej mazlavej černej sajrajt??? Mohlo to přisávat vzduch, jde vlastně do sání , ale jistej si nejsem ......
Napsal: pon led 17, 2005 09:42
od Karel
Jo byl tam přesně mazlavej černej sajrajt, připadalo mi to jako kdyby se tam dostal olej a rozežral tu gumu.
Napsal: pon led 17, 2005 09:51
od Tomáš
To je normální , já jsem ty hadice měnil taky , je tam ještě jedna z boku.
Jsou časem uplně změklý , jdou tím výpary z horkýho oleje do sání.