Škubání
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Škubání
Ahoj, mám takovej malej problém. Při normálním zrychlování mi auto na 2,3,4 cuká (vždy kolem 2500 až 3000 ot.). Vím, že podobnej problém se už řešil na jiných autech a při studeným motoru, taky jsem prohledal celý fórum, ale nějak jsem se nedobral řešení. Mě to ale dělá jen když se motor ohřeje a zrychluju normálně. Když je studenej nebo držím při zrychlování otáčky nad 3500 tak si ani necukne, ale motor řve a dost chlastá. Stejně tak při konstantní rychlosti, nic se neděje jen když normálně pomalu sešlapuju plyn. Před půl rokem to po výměně svíček a seřízení motoru přestalo (měřili i napětí na svíčkách - vše v normě ), teď se to znovu projevuje. Všechny konektory co jsem našel jsem vičistil, prostřík kontaktolem a nic. Nevíte někdo na co se ještě blíže kouknout, mě už nic mimo zanesenýho palivovýho filtru, nebo špatného MAP senzoru nenapadá.
DAEWOO Nubira 1.6 SX
- Reklama
Říkáš, že to žere a neměnil jsi palivový filtr , to jsou přesně ty předpoklady , proč to cuká , já bych ho vyměnil a uvidí se......
Může to být samozřejmě i spousta jiných věcí , ale postupuj po věcech , co se dají udělat doma...
Může to být samozřejmě i spousta jiných věcí , ale postupuj po věcech , co se dají udělat doma...
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
jestli máte svíčkové kabely uhlíkové a mají najeto více jak 35000 km,mohla by závada být v kabelech(životnost je omezena).Ale je možné že to dělá i nějaká svíčka,která po zahřátí prostě vynechává.Zjistit která je problém.Já bych řešil škubání vylučovací metodou.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Kabely na Nubiru stojí asi 800,- sada, filtr paliva cca 200,- , no přeji Ti aby to bylo za ten litr všechno......., třeba cívky, který to můžou taky dělat, už tak relativně levný nejsou ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Škubání zatím odstraněno. V sobotu jsem vyměnil ten palivový filtr, zkontroloval svíčky a kabely a při zpětný montáži plastovýho deklu jsem si všimnul dírky na hadici co vede od sání pod víko motoru (přesně nevím na co to tam je). Sundal jsem jí a ona byla vevnitř uplně zarostlá. Po výměně auto opět šlape bez problémů, jenže teď nevím co byla pravá příčina, jestli filtr nebo ta hadice. No snad se mi to povedlo opravit na delší dobu než pár dní.
DAEWOO Nubira 1.6 SX