Stránka 1 z 3
Výfuk
Napsal: pon led 10, 2005 16:29
od yarek
Měl jsem sežranej "vlnovec" u prvního dílu výfuku. Kutil domácí mi ho vyříznul, a doplnil kusem roury, že prej je vejfuk uloženej jako plovoucí, takže to bude dobrý. No, není. V určitých nízkých ot. rezonuje celej Lanosek. Co Lanosáci na to? Yarek
Napsal: pon led 10, 2005 17:35
od eMKa Slovensko
tak to si kutil domaci zle myslel. ono je to tam na to aby to pohlcovalo vibracie iduce od motora a neprenasalo ich na karoseriu.
doporucujem ist do servisu a tam to spravia. alebo to nejako spravit SAMO-DOMA
ale samozrejme orig nahradny diel.
Napsal: pon led 10, 2005 18:28
od Ivan
Ježiš, to je debil... Kup nový vlnovec...!!!
Napsal: stř led 12, 2005 13:25
od šemík
Jasně místo roury, ať ti tam navaří novej vlnovec. Mě to takhle kamoš taky opravil.
Napsal: stř led 12, 2005 17:58
od petrm
Přesně tak nový vlnovec se dá sehnat už za 1000 Kč možná levnějc a pak jen zavařit co to bylo za vařiče když ti tohle řekl
Napsal: pon úno 21, 2005 18:32
od Akri
Napsal: úte úno 22, 2005 13:41
od ]Rebro[
Alebo prezidentska dvojplatnicka
Napsal: ned dub 03, 2005 18:21
od Mareman
Taky jsem prasklý delší vlnovec vyřešil nejprve navařením padesátky trubky místo něj. Ale ten komfort jízdy potom se mi vůbec nelíbil
S novým navařením vlnovcem je to už o něčem jiným. Jen mě překvapilo, že třeba na autodilykrc.cz mají celý první díl .....a ani ne mkoc drahý, a když jsem se jich ptal, tak ho mají jenom s jedním vlnovcem. Doufám, že to odrbali na tom kratším a nechali tam ten delší........jinak s tím kupující dopadnou jak my s "trubkama"
Napsal: pon dub 04, 2005 00:29
od richiprofi
Napsal: pon dub 04, 2005 06:00
od Návštěvník
No zase na druhou stranu........trubka je furt lepší jak děravej vlnovec. Je mi příjemnější když to auto občas zarezunuje, než když se po mě každej na ulici čumí co to jede za prdítko
Ale dáse v pohodě jezdit i s prasklým vlnovcem............jen nesmíš šlapat na plyn
Napsal: pon dub 04, 2005 22:17
od palikx
A co teprv ta spotřeba
Napsal: pon dub 04, 2005 22:23
od Mareman
Dnes jsem "renovoval" kompletně výfuk. Přední díl: výměna delšího vlnovce (ten jsem ale měnil asipřed třemi týdny) Kat: odrbat ocelovým kotoučem a stříknou pozinkem na výfuky. Střední tlumič: bohužel byly matky na šroubech z katu tak zarezlé, že by se musely urvat. Navíc závity na katu mají jiný stoupání než metrický - bacha na to, nedá se to nahradit klasickýma matkama
Takže tlumič i příruba odrbat a opět pozink. A poslední díl: To byla samozřejě lahůdka. Ten byl díravej jak řešeto, ten snad kdyby tam nebyl, tak to bylo jedno
Ten nahradil nový od výrobce pozinkovaný Bosal. Bohužel až po namontování a zacpání výfuku rukou jsme zjistili, že v lemu profukuje, takže ho budu muset reklamovat
Každopádně i tak má autí tišší a kultivovanější chod motoru, zmizly vibrace kolem 3000 otáček a zdá se mi, že to i líp táhne. Jestli klesne spotřeba......to se uvidí.
Napsal: pon dub 04, 2005 23:11
od richiprofi
Napsal: pon dub 04, 2005 23:14
od Ivan
To věřím, že je to krásné povození. Časem přibude 2.0 l i do mé nexie.
Napsal: pon dub 04, 2005 23:19
od richiprofi