Stránka 1 z 2
motor 1 500 DOHC
Napsal: pát led 07, 2005 19:24
od bartosja@seznam.cz
Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
Re: motor 1 500 DOHC
Napsal: pát led 07, 2005 23:57
od Dano
bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
Preco som si stale myslel,ze novy motor do Nexie je nerentabilny ked cele auto stoji menej ako ten motor? Asi som sa mylil. Co ti poradim. Generalkovat, generalkovat, generalkovat az to raz vydrzi a piesty neprasknu.
Napsal: sob led 08, 2005 16:37
od verusamira
No ja bych koupil novy dil a nebo z vrakače,tam to tolik stat nebude a maj tam toho dostatek včera sem tam byl.Je to na 34 exit z Prahy do Brna (ostředek).
Ale kdyz je neco pokaženýho tak to chce vyměnit a ne opravovat.To je muj nazor.
Napsal: ned led 09, 2005 13:36
od Ivan
Miky, prosímtě, budeš mít na ten vrakáč cestu? Sháním zadní nárazník. Je mi jedno v jaké barvě a celkem i v jakém stavu... Nemáte někdo třeba starý bouraný v garáži??? Za rozumný peníz bych to od Vás odkoupil... Díky všem...
Napsal: ned led 09, 2005 14:34
od wapril
verusamira píše:No ja bych koupil novy dil a nebo z vrakače,tam to tolik stat nebude a maj tam toho dostatek včera sem tam byl.Je to na 34 exit z Prahy do Brna (ostředek).
Ale kdyz je neco pokaženýho tak to chce vyměnit a ne opravovat.To je muj nazor.
máš nějaký kontakt na ten vrakáč?
Napsal: ned led 09, 2005 17:07
od Loobo
wapril píše:máš nějaký kontakt na ten vrakáč?
Je to kousek od Benešova:
http://opel.autovrakoviste.cz/
Re: motor 1 500 DOHC
Napsal: ned led 09, 2005 18:21
od JRD McLAREN
bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
No pekne pekne...
Co presne ti v servise repasovali..??
dali ti druhy blok+piesty+ojnice+klukovka+secko co je este vo vnutry
a namontovali naspet "tvoju" povodnu hlavu..??
diat sa totizto moze vselico...
..a kedze dovnutra nevidish...
tazko poradit...
..a nexesh nahodou novy motor ..??
...
CO ta vlastne cela ta "oprava" zatial staaala..??
Napsal: pon led 10, 2005 21:56
od JRD McLAREN
Este ma napadlo...
Ked spominash ze sa upecu kruzky,
a praskaju piesty...
ci ma valec v bloku motora po celej dlzke rovnaky priemer ..???
treba to premerat spec. mikrometrom....
prip. ci nieje zdeformavany prehriatim ci marazom,
(teda myslim zamrznutim chladiacej kvapaliny)
rozmery valca v mm... (aspon dufam ze su to tieto..)
STD - 76.00
I. - 76.25
II. - 76.50
III. - 76.75
tolerancia zvykne byt max. cca +- 0.03 ci +-0.05mm
ak je viac je zle..
Napsal: sob úno 26, 2005 21:26
od Radoslav Hološka
V sucasnosti riesim ten isty problem ako p. Bartos. Generalkujem uz tretikrat a napriek tomu sa deformovali piestne kruzky a popraskali piesty. Servis tvrdi,ze je to chipovanim. Vy p. Bartos mate seriovu Nexiu bez upravy riadiacej jednotky?
Napsal: sob úno 26, 2005 22:20
od JRD McLAREN
este ma tak napadaa....
ZEBY ZA TO MOHOL VYSOKY KOMPRESNY POMER ..??
Napsal: ned úno 27, 2005 13:10
od Radoslav Hološka
Pricina neznama. Servis tvrdi ze chipovanim a zaruku na zgeneralkovany motor mi daju iba ked tam dam original seriovu jednotku bez prechipovania. Chlapici,od ktorych budem RJ kupovat tvrdia,ze motor by odisiel tak ci tak aj bez nachipovania. 6 mesiacov mi odporucaju jazdit na povodnu od niektoreho z nich a po zaruke generalky motora dat naspat tu nachipovanu. Ale ja nechcem riskovat. Necham sportovy filter a vyfuk,chiptuning nemusi byt. Uz sme tu pred casom vela o tom diskutovali,no asi dam na radu servisu,co ine mi ostava ked chcem dalej jazdit?
Napsal: ned úno 27, 2005 13:51
od Ivan
JRD McLAREN píše:este ma tak napadaa....
ZEBY ZA TO MOHOL VYSOKY KOMPRESNY POMER ..??
JRD, mám dotaz: copak lze kompresní poměr nastavit softwarově? Já vždycky myslel, že je třeba úpravu kompresního poměru provést "fyzicky" např. snížením hlavy...
Napsal: ned úno 27, 2005 14:09
od Návštěvník
jaaj.. to nemal byt dotaz k RJ..
ale k praskajucim piestnym kruzkom..
Napsal: ned úno 27, 2005 14:45
od Radoslav Hološka
V servise tvrdia,zeby to mohlo byt bohatou zmesou alebo vysokym kompresnym pomerom. Ale tak ako pise aj McLaren,zrejme sa to da upravovat softverovo. Ved o com potom by bol chiptuning? Vsetky tieto hodnoty sa preprogramovanim RJ menia. A to cele zrejme uskodilo mojmu motoriku. Ale suvis to urcite ma aj s prasknutym tesnenim pod hlavou,hlavou atd. Jedno s druhym a tak. Odbornici na auto-elektroniku ale tvrdia,ze destrukcia motora by nastala aj s originalnou RJ,ze chipovanie nema s tym ziadny suvis.
Napsal: ned úno 27, 2005 15:04
od Ivan
To mi připomíná doktory, taky Ti každej tvrdí něco jiného... a vyber si potom