Tak snad se to tu rozjede.
Moje zkušenosti s Matesem. Koupen loni v říjnu za cenu dvou dobře vybavených silničních kol
jako třetí vůz v domácnosti, první naše mini auto vhodné pro pojíždění po městě po nákupech a doprava do zaměstnání.
Od té doby najeto couračkami po městě cca 5000 km. Jako na každém ojetém koupeném autě provedena výměna rozvodů vyjma pumpy a motorového oleje. Před zimou zjištěno málo funkční topení, takže proplach soustavy, vylití spousty humusu, ale topení pak v zimě hřálo jak bylo potřeba.Před měsícem začalo zlobit ABS- byl přerušen kabel k přednímu čidlu. Pak jsem ještě měnil H4 a žárovku osvětlení v panelu ovládání topení. Největší položkou byl nákup zimních gum a disků, ale vystihl jsem slevové období a tak 4 disky a 4 nové zimáky mě vyšly na 3000 Kč. Protože počítám, že Mates bude u nás jezdit ještě dvě zimy něž půjde dál, myslím si že investice odpovídá najetému množství km.
Jinak Mates u nás má krycí název Bonbón.Zatím mi rukama prošlo dost aut , ale neznám lepší vozítko do města.
Spotřeba je ucházející a pro dva je to auto na pohodu. Hlavně ten vysokej posed a výhled z předních sedaček. A na parkovišti vždy najdu škvíru, kde se nikdo nevecpe, ale pro Bonbóna je tam místa dost.
Určitě jsou i lepší auta ,ale kdo v Matesovi neseděl a nejel s ním, by si kritiku měl odpustit. Bude totiž mluvit o něčem,o čem nemá ani páru.Když jsem ho koupil, a dojel na firemní parkoviště, kolegové na mě koukali jako na vola.
Byli zvyklí,že jsem přijížděl s velkou károu a teď tahle napodobenina auta.
No ale když pršelo, tak snaživí cyklisti byli rádi, když jsem je hodil domů, ono totiž do Matese kupodivu neprší
a po dosednutí na sedadlo spolujezdce každej koukal ,kde se v tom miniautě bere tolik místa. A když zjistili ,že 51 koní hejbe s vozem o hmotnosti 800 kg a přepočetli to na výkon na 1 kg hmotnosti, zjistili, že ty jejich Fábie i Ochcávky1,6 jsou jaksi mimo
.
Tož asi tak , až Matez doslouží budu shánět nějáké nové miniautí do města.