Stránka 1 z 1
Svépocné opravy...
Napsal: pon led 03, 2005 12:59
od Ido
Jen tak pro zasmání
:
Před třemi dny mi začal silně vynachávat jeden z válců a auto jelo škubavě. Vzhledem k tomu, že se mi to už jednou stalo, tak aniž bych otevřel kapotu, hned jsem věděl o co jde - vadný kabel ke svíčce. Zrušil jsem všechny novoroční návštěvy a dnes jsem si objednal celou novou sadu. Až pak mě napadlo se podívat do motoru - vypadlá fajfka. Oprava trvala asi dvě sekundy...
Kabely ale preventivně vyměním, co už taky s nimi...
Napsal: pon led 03, 2005 13:35
od Adrian
Casto pocujem, ze na Matizovi vypadne jeden valec a bezi dalej na dvoch. Je to specifikum Matiza, ci stava sa to aj u inych aut? Som brutalny amater, navyse Matizom beha hlavne manzelka a preto sa trosku obavam, ze ked na mojom vypadne jeden valec mozno si to ani nevsimne, no autu to urcite poskodi. Preto sa radsej spytam ako presne to zistit. Ked zacne skubat v dosledku vypadnutia valca, zistila by to aj blondyna, ci v pohode by este mohla jazdit bez zistenia? Ako najlepsie zistim, ci idu vsetky tri valce? Pravdupovediac ked si presadnem z Oktavky do Matiza, vzdy mam pocit, ze to bezi na dvoch valcoch, no ale to uz je ta sila zvyku... aspon dufam
Napsal: pon led 03, 2005 13:55
od Ido
Adrian píše:Casto pocujem, ze na Matizovi vypadne jeden valec a bezi dalej na dvoch. Je to specifikum Matiza, ci stava sa to aj u inych aut? Som brutalny amater, navyse Matizom beha hlavne manzelka a preto sa trosku obavam, ze ked na mojom vypadne jeden valec mozno si to ani nevsimne, no autu to urcite poskodi. Preto sa radsej spytam ako presne to zistit. Ked zacne skubat v dosledku vypadnutia valca, zistila by to aj blondyna, ci v pohode by este mohla jazdit bez zistenia? Ako najlepsie zistim, ci idu vsetky tri valce? Pravdupovediac ked si presadnem z Oktavky do Matiza, vzdy mam pocit, ze to bezi na dvoch valcoch, no ale to uz je ta sila zvyku... aspon dufam
Věř tomu, že to určitě pozná.
Napsal: pon led 03, 2005 14:00
od jakub
Adrian píše:Casto pocujem, ze na Matizovi vypadne jeden valec a bezi dalej na dvoch. Je to specifikum Matiza, ci stava sa to aj u inych aut? Som brutalny amater, navyse Matizom beha hlavne manzelka a preto sa trosku obavam, ze ked na mojom vypadne jeden valec mozno si to ani nevsimne, no autu to urcite poskodi. Preto sa radsej spytam ako presne to zistit. Ked zacne skubat v dosledku vypadnutia valca, zistila by to aj blondyna, ci v pohode by este mohla jazdit bez zistenia? Ako najlepsie zistim, ci idu vsetky tri valce? Pravdupovediac ked si presadnem z Oktavky do Matiza, vzdy mam pocit, ze to bezi na dvoch valcoch, no ale to uz je ta sila zvyku... aspon dufam
tak ja nevim, ja se povazuju za slecnu, ale divnych zvuku si vsimam, jestli ty tvrdsi, ze ses takova slecna, ze ti pri nasednuti do mateze prijde, ze jede na dva valce, tak to je problem - ja do jinych aut presedam casto, ale ze bych byl az takhle mimo (podotykam, ja _jsem_ amater
)
proste obecne, todle poznas, jednak by to pomerne zasadne zmenilo zvuk a za dalsi by to uz temer nejelo, manzelka (nepodcenoval bych) si toho vsimne, protoze domu pojede dvakrat tak pomalu
a pokud neni uplne hlucha, tak sama prijde a rekne to
a v neposledni rade, ja to slysim prvne, ze by matezovi vypadl jeden valec a notabene to byl casty problem, ....
Napsal: pon led 03, 2005 15:25
od V.Brousek
Je jedno u kterého typu auta.Jestli neběží jeden válec u Oktavie,nebo Matíze,pozná se to hned.Auto nejede jak má.Jestli to pozná žena?Pokud jezdí s autem častěji,tak také a to samé je i muže.Zde bych to nerozlišoval.Znám několik mužů,kteří jsou naprostí a......lf......ti,co se týče techn.auta.
Nebezpečí je to pro katalyzátor,tomu škodí nespálený benzín.
Napsal: pon led 03, 2005 16:09
od Tomáš
Pozor pozor!! Kamarádovi na felicii odešla taková ta lišta s cívkama , která je nasazena přímo na svíčky a jel na tři ( vědomě ) do prodejny pro novou a nedojel , ještě mu málem shořelo auto !! Nespálený benzín rozpálil katalizátor prý uplně do bíla. Bylo o tom i v televizi ve správách asi před rokem a půl. Zastavil mu tenkrát pražský taxikář a ještě autobusák MHD a vystříkali na výfuk a podlahu dva hasičáky.
Katalizátor, nový výfuk , nástřik spodku a konečně ta nová lišta s cívkama, trošku drahej risk!
Takže když nejde jeden válec u novějších aut asi u všech , tak rozhodně nejezdit, může to stát hodně peněz!!!
Jinak pozná se to opravdu asi hned. Výkon klesne o hodně, změní se zvuk a škube to .
Napsal: pon led 03, 2005 18:44
od Rado
Tiez sa mi stalo ze na Matizkovi mi obcas vynechaval jeden valec....a ani za boha som nevedel zistit cim to moze byt. Pozrel som sviecky kable...proste vsetko ok. Nakoniec som rozobral rozdelaovac a aha ho....voda.potom som si spomenul ze som nedavno motor umyval fabkou a asi sa tam nejak trochu vody dostalo, tak som to vysusil, zlozil a zase slapal jak hodiny.
Takze pozor aj na toto...... aspon u matiza.
Napsal: pon led 03, 2005 21:40
od Robert
Pokud vynechava jeden valec, na 100% to pozna kazdej....auto tak zvane "tarokuje" a motor se zacne trepat (nevyvazenost) a stane se, ze to i na volnobeh zdechne. Tot vse.
Napsal: úte led 04, 2005 06:43
od jakub
Rado píše:Takze pozor aj na toto...... aspon u matiza.
mno na todle si mas davat pozor vzdycky a _nejen_ u matiza ...