Stránka 1 z 5

pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 13:05
od čmelák
Všechny zdravím
Dostal jsem se do problému se servisem chevrolet dědek v Náchodě. Zavezl jsem jim cruze 2,0 120kw starýho necelé dva roky najeto 72000km. Řekl jsem ,že po ránu když je zima ,při rozjezdu jakoby hýkne po zahřátí vše přestane. Abych něco nezanedbal, tak jsem to tam odvezl a pak se dělo následující. Řekli mi, že je to asi dvouhmotový setrvačník a ten že spadá do nekrytých částí a na ně prý není záruka. Ale že mi to opraví za 13000kč tzn. že zaplatím díl ale nebudou počítat práci. Já jsem se mailem zeptal výhradního dovozce a ten mi odepsal, že nekryté části mají záruku 3 roky, nebo 100000km. Tam se o tom se mnou nechtěli vůbec bavit a dokonce mi po té řekli, že to třeba ani tím setrvačníkem není, že se to pozná až po rozebrání.
Chci se zeptat, jak by jste postupovali při takovém postupu ze strany servisu?
Taky by se mohlo stát, že zaplatím za součástku , někdo něco dotáhne a já v podstatě okraden nic nezjistím a to okradení by bylo dvojnásobné v tom, že je to vlastně v záruce.

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 13:35
od 18lukin18
Takže jsi z Náchodska :?: :?:
Doporučil bych ti jiný servis -i -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 13:36
od Kjub
Neviem aky zvuk myslis, ale urcite (ak je to vazne) by som isiel do nejakeho nezavisleho servisu nech to checknu a povedia svoj nazor. Budes vediet lepsie co to moze byt a potom mozes napisat mail do chevrolet centraly, ci to spada pod zaruku. Skus obehnut viac autorizovanych servisov a ked sa to neda v ramci zaruky, tak si to daj spravit v nezavislom servise, urcite zaplatis o polovicu menej.... toz :PP:
Cruze neni ziadne Ferrarri, zvladne ho hocijaka priemerna autodielna. -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:33
od čmelák
No jó, no jsem z Náchoda...
Jinak ten zvuk je vteřinové hý při rozjezdu. vyšší tón . V podstatě jsem se dočetl že dvouhmoťák v problémech by měl vybrovat v nízkých otáčkách, ale takovýho nic nepozoruju. Zato jsem zpozoroval tu obrovskou nechuť servisu přistoupit na to, že to je vlastně asi nějakej problém.
Proč platit za něco, co je v záruce? Když koupíš pračku a něco se s ní stane co uděláš? Vrátíš to a oni ji opravěj, nebo daj novou a nebo vrátěj peníze. Tvrdit že na to do dvou let záruka není je nesmysl, když novej stál 537 tis.
Vyjádření chevroletu dovozce je tady:
Záruka na uvedené díly se řídí stejnými záručními podmínkami jako na celé vozidlo. To znamená 3 roky / 100.000 km.
Je však samozřejmě nutné uvažovat o omezení záruky na běžné opotřebení, poškození nevhodným používáním apod. Toto omezení se obvykle týká spojky, vyjímečně setrvačníku. Omezení záručního plnění u turbodmychadla z uvedených důvodů je velmi ojedinělé. V každém případě servisní partner Chevrolet je vždy kompetentní posuzovat konkrétní případy individuálně.
Ještě napsali ,,vyjímečně,, setrvačníku.
Přemýšlel jsem o obchodní inspekci, ale počkám si v klidu až se sami projeví.
Dát to někomu jinýmu znamená přijít o servisku, ale o jakou když dělaj jakoby se nic na ní nevztahovalo... :evil:

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:38
od 18lukin18
Čmeláku,já jsem také původem z Náchodska,Aveo mám z Náchoda a ta nechuť jak ty píšeš je bohužel způsobena tím jak se dobře vyspinká pan Dědek :twisted:
Proto ti doporučím jiný autorizovaný servis anebo nezávislej servis -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:41
od čmelák
Asi máš pravdu :? . Kam jezdíš?

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:42
od 18lukin18
já buď když něco potřebuji zavolám Palikxovi do Prahy anebo servis před barákem :lol:

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:46
od čmelák
A možná jsem v pasti, protože to auto zůstalo u nich a je možný, že s tím něco už dělali.
Takže to smrdí konfliktem. Jestli to nedaj dopořádku na záruku, tak jim udělám takovou reklamu že jim z toho bude smutno :evil:

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:48
od 18lukin18
tak pokuď tam je něco placené tak ti to musí říct a ty s tím můžeš a nemusíš souhlasit -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 14:52
od čmelák
Jo a ještě jsem se ptal jakou záruku dávaj na vyměněnej díl a ten mistr mi řekl půl roku :mrgreen: , to by znamenalo, že platná záruka 3 roky by stejně nepřekročila tu původní a to považuju vůbec za vrchol drzosti... :!:

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 15:04
od Kjub
To je pristup teda! Jasne ked sa da, tak urcite si uplatni zaruku. A ked uz ti auto zobrali, tak ti ho asi urobia na zaruku si myslim. Inak ta musia upozornit ako pisal Lukin... Otazka je ci tu zavadu odstrania a hlavne budu sa asi tvarit jak kysle uhorky, ale to ti uz moze byt jedno :mrgreen: -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 15:12
od čmelák
No každopádně dám vědět, jak to dopadlo.

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: ned dub 07, 2013 15:12
od 18lukin18
Jsem zvědav jak dopadneš -i -i -i

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: pon dub 08, 2013 17:30
od čmelák
Tak jsem tady abych se podělil o tom co proběhlo.
Takže se nakonec ukázalo, že to dvouhmoťák není, takže jsem si v duchu řekl že se mě těch 13000 kč vyhne, ale po rozebrání
zjistili že se musí vyměnit :
TALÍŘ PŘÍTLAČNÝ ORLANDO 7 697 KČ vč. DPH
LAMELA SPOJKY ORLANDO 4 829 kč vč. DPH
Dohromady 12 526 kč
Takže nevyhlo... :?

Na vyjádření chevroletu cz 3roky nebo 100000km odpověděl, že se ta záruka týká jako zdarma na práci a ne na součástky, a když jsem řekl že takovýho tam nic nepíšou, tak přesto stále tvrdili to samé.
Potom jsem se zeptal na nefungující mikrospínač otvírání zadního kufru o kterém tu je anketa. Bez ní bych se patrně nikdy nedozvěděl že existuje, protože jsem ho nikdy nepoužil, takže jsem kufr otvíral neustále klíčem.
Tak jsme se dohodli, že ho v pátek vymění v rámci záruky. A když jsem s úsměvem na rtech řekl, jestli mi pak třeba neřeknou , že jsem často ten spínač používal a že je opotřebený neustálým mačkáním, tak řekl že ne , ten že fakt vyměněj... :D

Re: pomóc neuznání tech. problému

Napsal: pon dub 08, 2013 17:33
od čmelák
18 Lukin 18 - příště zkusím ten Tvůj servis za barákem, ale tajně doufám že se 10 let neuvidíme... :lol: