Stránka 1 z 2
Rozpěrka
Napsal: stř pro 29, 2004 15:14
od martin
tak sem dal auticku taky darek
Napsal: stř pro 29, 2004 19:33
od mazesk
tak uz sa to pomalicky nabaluje...
Napsal: čtv pro 30, 2004 00:43
od T-PK
Kde se dá taková sehnat?Kolik tak stojí?A jak je to z montáží?Díky
Napsal: čtv pro 30, 2004 10:25
od martin
je koupena od
http://www.mk-racing.cz/ , stala 2400 kc, je primo na lanose, takze sou na ni pripraveny diry , staci jen prisroubovat
Napsal: čtv pro 30, 2004 10:55
od milosh
Martine, no nevim, ale rozpery se davaj, kdyz mas extremni vykon, coz si myslim, ze 63kW neni
Napsal: čtv pro 30, 2004 11:21
od martin
Ja myslim ze nejde o vykon, ted sem to byl projet a prijde me, ze predek auta malinko pritvrdil. A v zatackach je to takovy jistejsi nez predtim. Ale treba to je jen pocit, nevim no.
Napsal: čtv pro 30, 2004 12:22
od milosh
No kazdopadne se ti nebude kastle tolik kroutit, ale musis ty zatacky poradne rezat, aby sis to uzil
Napsal: čtv pro 30, 2004 19:32
od Ivan
Hlavně, když do někoho ťukneš nebo někdo do Tebe, tak máš v prdeli obě strany auta díky té rozpěře...
Napsal: čtv pro 30, 2004 19:59
od Ondras
milosh píše:Martine, no nevim, ale rozpery se davaj, kdyz mas extremni vykon, coz si myslim, ze 63kW neni
Pak mají extrémní výkony všechny Matizy. Vzpěry tam jsou sériově
Napsal: čtv pro 30, 2004 21:26
od Ivan
Ondro, Matiz - to je jiná liga
Napsal: čtv pro 30, 2004 22:55
od T-PK
A proč to asi dávají na toho Matize?Mno jaá si myslím,že ta vzpěra je taky hlavně o bezpečnosti... hmm?
Napsal: úte led 04, 2005 14:28
od martin
takhle to vypada v motoru
Napsal: úte led 04, 2005 20:50
od Krtek
Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
Napsal: stř led 05, 2005 08:13
od Návštěvník
Krtek píše:Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
Přetáčivá předkolka?? A to byla ta tyč vzadu, nebo vepředu
Napsal: stř led 05, 2005 09:26
od Krtek
Anonymous píše:Krtek píše:Já jí měl i ve feldě 40kW a musim říct že těch 1300kč nelituju (origoš škoda) Jízdní vlastnosti to změniklo o 30% k lepšímu. Nedotáčivost se změnila na řiditelnou přetáčivost, zmizel náklon a zatáčky se daly jezdit asi o 20 km/h rychlejš a s větší jistotou. Škoda že do Nubiry už nic podobnýho dát nejde, ta by to potřebovala ještě víc než ta felda
Přetáčivá předkolka?? A to byla ta tyč vzadu, nebo vepředu
Jasně že byla vepředu. ALe bez rozpěry auto nalehne na vnější kolo a letíš ven. S rozpěrou se předek líp usadí a zadek může líp ulítnout.
Nevim jak bych to popsal. Prostě předek se nenaklonil a seděl jak přišitej a zadek je lehčí tak proto ta slabá přetáčivost. Ale fakt hodně slabá a o hodně dál než začínala původní nedotáčivost a lety ven po tečně.