Prosím o radu
Napsal: sob bře 23, 2013 11:27
Zdravím vás,
jako nový člen jsem pečlivě procházel forum a hledal případnou odpověď na můj problém.
Mám Nexii cca půl roku koupenou v bazaru. Celou dobu naprosto v pořádku, až posledních čtrnáct dní začíná vystrkovat růžky.
Problém spočívá v tom, že se během jízdy rozsvítí kontrolka diagnostiky, ručička tachometru zůstane viset a pak se velmi pomalinku vrací zpět, takže i když téměř zastavím, ukazuje např 60 km/h. Tohle všechno se stane v okamžiku, kdy po rozjetí sundám nohu z plynu a jedu setrvačností (např. z kopce), nebo dojíždím do křižovatky. Několikrát už se mi stalo že při najetí do křižovatky motor zhasnul.
Samostudiem na vašem foru a díky "chytré knize" jsem si udělal domácí diagnostiku a vyblikalo mi to chybu - není signál od čidla rychlosti (VSS). Po dlouhém hledání jsem čidlo našel, odpojil náhon tachometru a vyndal čidlo. Zkontroloval drátky, očistil a dal zase zpět, resetoval jednotku a v naději vyrazil. Dlouho se nic nedělo a pak se kontrolka zase rozsvítila. Takže teď nevím co s tím.
Pokud by bylo špatné čidlo rychlosti, měla by se kontrolka rozsvítit hned a nejde mi do hlavy, že když mám mechanický tachometr tak se po rozsvícení kontrolky "zasekne". Pokud by byl špatný neukazoval by přeci hned po vyjetí ne?
Začínám nabývat dojmu že tam je jiná závada, která se tváří jako ona chyba kterou mi ukázala diag.
Máte někdo prosím s tímto zkušenost a nápad kam se podívat než s tím pojedu do servisu a oni mi tradičně vymění půlku motoru?
A ještě jeden dotaz ohledně výbavy .. nedohledal jsem jaké označení (GL,GLE,GTX) se vztahuje na můj vůz, mám ve výbavě centrál, airbag řidiče, posilovač, ABS, klima, el.ovl.oken a rovněž co se týká výk. mot. .. ve velkém TP mám uvedeno 57kw,chytrá knížka říká 58kw, ale při nákupu dílů mi to dá na výběr pouze 44,52,55 a 66kw. Občas mám dojem že mám doma hybrid
Daewoo Nexia 1,5 SOHC sedan 96´ KLAT
jako nový člen jsem pečlivě procházel forum a hledal případnou odpověď na můj problém.
Mám Nexii cca půl roku koupenou v bazaru. Celou dobu naprosto v pořádku, až posledních čtrnáct dní začíná vystrkovat růžky.
Problém spočívá v tom, že se během jízdy rozsvítí kontrolka diagnostiky, ručička tachometru zůstane viset a pak se velmi pomalinku vrací zpět, takže i když téměř zastavím, ukazuje např 60 km/h. Tohle všechno se stane v okamžiku, kdy po rozjetí sundám nohu z plynu a jedu setrvačností (např. z kopce), nebo dojíždím do křižovatky. Několikrát už se mi stalo že při najetí do křižovatky motor zhasnul.
Samostudiem na vašem foru a díky "chytré knize" jsem si udělal domácí diagnostiku a vyblikalo mi to chybu - není signál od čidla rychlosti (VSS). Po dlouhém hledání jsem čidlo našel, odpojil náhon tachometru a vyndal čidlo. Zkontroloval drátky, očistil a dal zase zpět, resetoval jednotku a v naději vyrazil. Dlouho se nic nedělo a pak se kontrolka zase rozsvítila. Takže teď nevím co s tím.
Pokud by bylo špatné čidlo rychlosti, měla by se kontrolka rozsvítit hned a nejde mi do hlavy, že když mám mechanický tachometr tak se po rozsvícení kontrolky "zasekne". Pokud by byl špatný neukazoval by přeci hned po vyjetí ne?
Začínám nabývat dojmu že tam je jiná závada, která se tváří jako ona chyba kterou mi ukázala diag.
Máte někdo prosím s tímto zkušenost a nápad kam se podívat než s tím pojedu do servisu a oni mi tradičně vymění půlku motoru?
A ještě jeden dotaz ohledně výbavy .. nedohledal jsem jaké označení (GL,GLE,GTX) se vztahuje na můj vůz, mám ve výbavě centrál, airbag řidiče, posilovač, ABS, klima, el.ovl.oken a rovněž co se týká výk. mot. .. ve velkém TP mám uvedeno 57kw,chytrá knížka říká 58kw, ale při nákupu dílů mi to dá na výběr pouze 44,52,55 a 66kw. Občas mám dojem že mám doma hybrid
Daewoo Nexia 1,5 SOHC sedan 96´ KLAT