Stránka 1 z 1

Demontáž přístrojovky

Napsal: ned pro 16, 2012 19:37
od MATIZ 1999
Chtěl jsen demontovat přístrojovku pro výměnu žárovky podsvícení ale nepřišel jsem na to kudy prostrčit ruku na odpojení zadních konektorů a rychloměru. Máte někdo nějákej fígl? Snad se nemusí demontovat celá palubovka. U jiných aut je to otázka minut,tady jsem po 30 min laborování a prostrkávání ruky kudy se dalo jsem sice na konektory dosáhl ale nebyl schopen je odpojit a natož pak zase napojit :D :D
V knize jak na to je jen zmínka ,demontáže krytu s 5 ti šrouby,pak demontáž 4 šroubů na přístrojovce a tím to končí.

Re: Demontáž přístrojovky

Napsal: ned pro 16, 2012 22:26
od Mikeš
Musíš sundat celej ten černej plast co je okolo přístrojovky.Jinak se tam nedostaneš.
Potom odmontit budíky.Náhon tachometru je na budíky jenom nastrčený,žádná matka tam není.

Re: Demontáž přístrojovky

Napsal: pon pro 17, 2012 16:26
od MATIZ 1999
Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.

Re: Demontáž přístrojovky

Napsal: úte úno 05, 2013 22:57
od Kristian_PM
MATIZ 1999 píše:Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.
Už si to vyriešil??? Ja len, preto, keď som dával dolu prístrojovku, tak najprv išiel ten čierny plast (to už mám riadne natrénované, kvôli vymontovávaniu rádia) a potom som strhol volant a povolil tie šróby budíkov, ale tiež mi nešli vytiahnuť (krátke káble), takže som dal dole radšej celý sivý panel a budíky tam zostali celý čas bez odpojenia. Dúfam, že to nebudeš musieť aj ty robiť tak zložito (keby náhodou áno, tak aj vyčisti klímu a vetrák).