Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Moderátor: Blue Lanos
Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Prosím opět o radu, v návaznosti na anabáze s volnoběhem jsem včera vyndal škrtící klapku abych ji vyčistil a zkontroloval jestli tam dobře sedí motorek volnoběhu.
Teď s hrůzou zjišťuju se nemůžu dopočítat hadiček podtlaku co vedou do tělesa klapky.
Stav který u mě je viz fotka: jsou tam dvě tlusté trubky (voda) a tři nátrubky na nějaké hadičky. Jeden tenčí (číslo 1) ústí skrz malou dírku nad klapku a je na něm nasazena gumová záslepka. Aspoň doufám že podle průměru ta záslepka patří tam. Možná pozůstatek po EGR jenž je zde už elektronický.
Další dvě o něco tlustější ústí pod klapku. Číslo 2 skrz podobně malou dírku jako jednička a na ten byla napojena hadička vedoucí do víka ventilů.
Číslo tři pak ústí skrz díru se stejným průměrem jako ta hadice a tady nevím co tam má být ?!
Možná ta hadička vypadla nebo jsem ji posledně nenasadil (což by mnohé vysvětlovalo), ale skutečně tam teď nevidím žádnou které by tam viditelně přebývala.
Mohl by mi někdo prosím poradit, popsat, vyfotit nebo dát odkaz jak ty hadičky mají být?
Je to dvoulitr rok 2004.
Fotka klapky je tady:
http://www.image-share.com/ijpg-1880-83.html
A takhle vypadají vyústění zevnitř klapky:
http://www.image-share.com/ijpg-1880-81.html
Za všechny rady předem děkuji.
Teď s hrůzou zjišťuju se nemůžu dopočítat hadiček podtlaku co vedou do tělesa klapky.
Stav který u mě je viz fotka: jsou tam dvě tlusté trubky (voda) a tři nátrubky na nějaké hadičky. Jeden tenčí (číslo 1) ústí skrz malou dírku nad klapku a je na něm nasazena gumová záslepka. Aspoň doufám že podle průměru ta záslepka patří tam. Možná pozůstatek po EGR jenž je zde už elektronický.
Další dvě o něco tlustější ústí pod klapku. Číslo 2 skrz podobně malou dírku jako jednička a na ten byla napojena hadička vedoucí do víka ventilů.
Číslo tři pak ústí skrz díru se stejným průměrem jako ta hadice a tady nevím co tam má být ?!
Možná ta hadička vypadla nebo jsem ji posledně nenasadil (což by mnohé vysvětlovalo), ale skutečně tam teď nevidím žádnou které by tam viditelně přebývala.
Mohl by mi někdo prosím poradit, popsat, vyfotit nebo dát odkaz jak ty hadičky mají být?
Je to dvoulitr rok 2004.
Fotka klapky je tady:
http://www.image-share.com/ijpg-1880-83.html
A takhle vypadají vyústění zevnitř klapky:
http://www.image-share.com/ijpg-1880-81.html
Za všechny rady předem děkuji.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
- Reklama
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Ja som mal tiez jednu zaslepenu.
Ked mi montovali LPG, tak tam napojili hadicu od splynovaca.
Motor mam ten isty ako ty.
Ked mi montovali LPG, tak tam napojili hadicu od splynovaca.
Motor mam ten isty ako ty.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
No jo, že je jedna zaslepená to mi tak divné nepřijde, ale že je jedna úplně volná, to už mi divné přijdeVypravca píše:Ja som mal tiez jednu zaslepenu.
Ked mi montovali LPG, tak tam napojili hadicu od splynovaca.
Motor mam ten isty ako ty.
A tu bych potřeboval identifikovat. Nebo má být zaslepená taky a někde se mi to ztratilo?
LPG mám taky ale hadici ke splynovači mi napojili "téčkem" od regulátoru tlaku paliva, jenž je napíchnut takovou bílou plastovou trubičkou rovnou do sacího potrubí pod tělesem klapky.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Aj mne chceli napojit cez ,,T" ale nakoniec povedali preco navyuzit ,,volny" vyvod
a je aj menej spojov. ungovat to funguje.
Momentalne je priatelka na Evande v robote, tak ti nemam ako pozriet tie hadice.
Hladal som aj nejaku fotku, no nenasiel som. Ak ti neporadi niekto skor, tak sa budem snazit
zistit cim skor.
a je aj menej spojov. ungovat to funguje.
Momentalne je priatelka na Evande v robote, tak ti nemam ako pozriet tie hadice.
Hladal som aj nejaku fotku, no nenasiel som. Ak ti neporadi niekto skor, tak sa budem snazit
zistit cim skor.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Ok, klidně večer, já jsem taky v práci a dřív se na to nepodívám.Vypravca píše: Hladal som aj nejaku fotku, no nenasiel som. Ak ti neporadi niekto skor, tak sa budem snazit
zistit cim skor.
Díky.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Podívám se, asi překrytá bude.JRD McLAREN píše:ta jednotka neni prekryta motylikom ..??
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Tedy není tomu tak, vstup č. 1 ústí těsně nad klapku, když je zavřená.prcek1 píše:Podívám se, asi překrytá bude.JRD McLAREN píše:ta jednotka neni prekryta motylikom ..??
http://www.image-share.com/ijpg-1880-243.html
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
no ale je tam ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
no jo, však to nepopírám, to jsem psal už na začátkuJRD McLAREN píše:no ale je tam ...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Tak ja mám na tú tenkú napojený podtlak do regulátora paliva.
Tie dve hrubšie, tak jedna ide hore na víko ventilov, no a tá druhá bola zablendovaná,
ale ja mám na ňu pripojený podtlak LPG.
Podľa tvojej fotky to mám opačne. Tenká sama spodná je na podtlak a tie dve hrubšie
sú nad ňou.
Tie dve hrubšie, tak jedna ide hore na víko ventilov, no a tá druhá bola zablendovaná,
ale ja mám na ňu pripojený podtlak LPG.
Podľa tvojej fotky to mám opačne. Tenká sama spodná je na podtlak a tie dve hrubšie
sú nad ňou.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Kam se poděla třetí hadička (podtlaku ke škrtící klapce)
Díky moc, už jsem pomalu myslel že je to větší tajemství než odpalovací kódy k jadernému arzenálu USA, přes všechnu snahu jsem to na fórech nikde nenasel.Vypravca píše:Tak ja mám na tú tenkú napojený podtlak do regulátora paliva.
Tie dve hrubšie, tak jedna ide hore na víko ventilov, no a tá druhá bola zablendovaná,
ale ja mám na ňu pripojený podtlak LPG.
Podľa tvojej fotky to mám opačne. Tenká sama spodná je na podtlak a tie dve hrubšie
sú nad ňou.
Přebývající díru jsem zaslepil, takže teď mi z klapky vede jen hadička do víka ventilů - do čísla 2, podle délky a průměru jinam nepasuje. Regulátor paliva je jak jsem už psal na mojí Tacumě napojený pod klapkou rovnou do sacího potrubí, stejně tak hadička do EVAP ventilu. Tak doufám že mi tedy nezůstal někde odpojený nějaký jeden podtlak, který by eventuelně do té trojky měl jít. Ale auto teď šlape jak hodinky na benzín i plyn. Tímto se omlouvám Autodíly Krč za pochyby o kvalitě jejich motorku volnoběhu
Kdyby se přece jenom ale někdo s Tacumou podíval jak to má u sebe, budu pro klid duše samozřejmě rád.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9