Stránka 1 z 1
Nekúri mi to
Napsal: ned pro 12, 2004 10:46
od Matúš Miko
Po výmene tesnenia pod hlavou mi to prestalo kúriť. Teda kúri ale iba trochu. Vyzerá to, že to nieje 100% odvzdušnené. poradte ako ta poriadne odvzdušním alebo čo by s tým mohlo byť.
Napsal: ned pro 12, 2004 12:29
od Dano
Nemas asi dobre dotiahnutu hlavu. zrejme ju podfukuje alebo je skrizena. Ak uz neklesa hladina v nadrzke, tak viac sa to uz neodvzdusni. Okrem toho aj tak vypustis len polovicu chladiacej, takze ked dolejes malo by tam byt dost
Napsal: ned pro 12, 2004 22:20
od Návštěvník
Hlavu som dal zrovnať takže by nemala byť krivá. Hlavové šroby som ťahal na moment 85 takže aj doťiahnutá by mala byť dobre. Ešte sa chcem opítať ako má byť otočený termostat. Či tou bimetalovou pružinou k hlave alebo do hadice lebo som si nezapametal ako bol. Aj to by mohol byť asi problém keby bol opačne.
Napsal: pon pro 13, 2004 16:41
od Dano
Na co si vyberal termostat ked si mal dole hlavu? inac nechce sa mi verit, ze by sa tam dal dat naopak a aj tak by to malo ist teoreticky.
Napsal: pon pro 13, 2004 18:47
od petrm
Tak odvzdušní se to samo a jen je potřeba dolít množství v expanzce na značku . Termostat si taky nejsem jistej jestli je možný otočit ale jinak má být tou pružinkou do vody v hlavě a né směrem do chladiče
Napsal: čtv pro 16, 2004 20:54
od Matúš Miko
No ten termostat mám teda otočený správne. Ale ešte som si všimoli, že ked sa mi motor zohreje na preváckovú teplotu tak mi zopne ventylátori na chladiči. Aj v tomto počasí a pri normánej jazde. Ked som odpojil čidlo z chladiča tak iši stále. má to ešte niekde neaké čidlo? Ale motor sa mi neprehrieva aj chladič je skoro studený.
Napsal: pát pro 17, 2004 22:32
od Dano
Ten ventilator spina cidlo teploty na chladici, ale teoreticky by to mohla spinat aj zblbnuta klimatizacia, ale to pochybujem lebo ta nema teplotne cidlo na kondenzatore. Treba jedine vymenit to cidlo lebo to len tak nezopne ani v lete nie tak teraz. Potom, ze to nekuri...
Napsal: sob pro 18, 2004 00:22
od petrm
Tak na Nexii jsou dvě na sobě závislá čidla na teplotu a to na chladiči a ještě čidlo teploty motoru pro počítač obě dávají informaci zda je potřeba chladit . Když odpojíš čidlo na motoru tak se z bezpečnostních důvodů sepnou ventilátory protože je to považováno za chybu a je lepší když se motor neustále chladí než aby se přehřál . Tohle co popisuješ sem zažil na jednom Raceru kde sme nebyli schopný rozchodit chlazení tak aby chodilo tak jak má a nějak se to překlemovávalo a pak to taky spínalo každou chvíli ale auto jezdí normálně
asi to bude chtít napíchnout na diagnostiku jak to je s těma teplotama
Napsal: čtv pro 30, 2004 00:17
od Matúš Miko