Účinok brzd
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Účinok brzd
Viem, ze o brzdach sa tu uz popisalo mnoho, ale dnes som bol na STK a dost vela ludi tu pisalo ze ma zle brzdy, tak by ma zaujimalo, ake hodnoty ucinku brzd vam namerali na STK, aby sme si to vedeli porovnat. Mne namerali vpredu 2,4 - 2,1, vzadu 0,7 - 0,6, a 1,3B - 1,0B... To B bude asi rucna brzda (myslim).. Zadne mam asi nevelmi dobre..
- Reklama
no, mozem ti povedat, ze ja mam obe zadne 0,5 a nikto mi nic zle na to nikdy nepovedal ani na STK ani inde. predne mam 2,0 obe a rucnu 1,3. teda aspon podla papierov. na stretavke v Piestanoch mi zase namerali obe predne okolo 2,4, co sa tyka zadnych to cislo v protokole je tak male ze ho sem pisat ani nebudem, asi to bude nejaka chyba a rucna tiez priblizne tych 1,3.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
Tak isto ako predne celuste sa zasekavaju aj prasiatka na zadnych bubnoch a neroztiahnu poriadne pakne. Musel by si to rozmontovat, rozhybat, premazat a najlepsie tie elementy vymenit. Napriklad moja Nexia na zadnych brzdach nebrzdila vobec. Jednoducho nulovy zaber brzd. Fakt to treba rozmontovat, pripadne vymenit oblozenie, rozhybat a poriadne odvzdusnit. Uvidis ten rozdiel v ucinku ked ti bude brzit aj zadna naprava. Ked brzdi rucna, to neznamena, ze automaticky funguje aj prevadzkova brzda. V bubni su dva rozdielne mechanizmy.Bady píše:Mne sa aj tych 0,7 a 0,6 zda malo, ked som mal Skodu 120, tam som mal zadne okolo 0,8 - 0,9, ked dobre pamätam
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
Na prednych celustiach som menil tie vodiace capy. Ci jak sa to vola. A mam taky subjektivny nazor, ze sa to zlepsilo cca. o 5-10% Ale v servise sa divili,, preco to vymienam. Ze este boli celkom dobre, ale po tom, co tu pisete a v mojom okoli sa deje, tak nemam zaujem, aby mi to len tak cviklo brzdy
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Nemůžeš srovnávat 120 s Nexií! Škodovka měla motor vzadu a proto taky víc vzadu brzdila, zase nebrzdila tolik vpředu. Můj kamarád si kdysi koupil Tatraplán a kvůli velkému účinku brzd vpředu si místo rezervy udělal takovej betonovej blok s olověnýma trubkama a ten vozil, jinak při trošku silnějším zabrždění se mu předek zablokoval a jel rovně. Než to takle upravil byl z toho docela vyděšenejBady píše:Mne sa aj tych 0,7 a 0,6 zda malo, ked som mal Skodu 120, tam som mal zadne okolo 0,8 - 0,9, ked dobre pamätam
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502