Stránka 1 z 2
Tuningové sviečky
Napsal: stř pro 08, 2004 15:28
od Dalibor
Všetkých zdravím,
chcem sa vás spýtať či máte niekto skúsenosť s tuningovými sviečkami na Lanosa od firmy BRISK - typ LR 14 ZC alebo či o nich niečo viete a aký máte názor na tuningové sviečky.
Napsal: stř pro 08, 2004 17:38
od Blue Lanos
Ja som mal ked bol lanusek novy boli tam Championy potom so skusal 4 elektr. Bosh a teraz su tam zase championy. Ziadny rozdiel okrem ceny Boshiek som nespozoroval. Teraz pri vymene skusim dat NGK BPR6ES a uvidi sa.
Z Briskom nemam skusenost ale pocul som nne hodne zleho aj dobreho takze asi ti ohladne Brisku moc neporadim. Osobne si myslim, ze iridiove sv. ako Densa alebo aj od NGK nie su zle to urcite nie ale do nasho motora su takmer zbytocnym prepychom za nejakych 1000sk/kus
Napsal: čtv pro 09, 2004 07:25
od Dalibor
Dakujem, ja som si ich totiz uz objednal ale vobec neviem aku maju zivotnost ani parametre. Na strankach Brisku ich vychvaluju i v nejakych clankoch som cital na ne len same chvalospevy a tak som si ich objednal. Ved uvidime, az ich tam namontujem, tak pripisem ako sa javia. Lanosika budem mat doma tak za tyzden lebo ho mam v oprave v Hermestrade v Piestanoch - kompletny vybrus! Potom nasadim tie tuningace a uvidi sa.
Napsal: čtv pro 09, 2004 08:00
od Tomáš
No, nechci Vám do toho kecat , ale svíčkama se toho moc nedohoní. Buď jsou dobré a jede to normálně , nebo špatné a poznáš to hlavně na spotřebě, ale tuning tím neuděláš
Slyšel jsem, že ty Brisky jsou dobrý, ty tuningový s kruhovým jiškřištěm, ale nesmí ti to brát ani trochu oleje, jinak se " zasírají " , takže hned po výbrusu bych je tam asi nedával, počej až si ten motor trošku sedne.
Taky není dobrý vyjet z garáže a chcípnout to ( třeba kdyř jdeš zavřít vrata) , jak to běží jen chvilku , tak se ti motor vevnitř jakoby spotí a už to nenatočíš.
Napsal: čtv pro 09, 2004 08:38
od Dalibor
A prosim vas, to motor po vybrusu zere olej? A neviete niekto ci a ako sa ma motor po vybruse zabiehat a ako sa mam k nemu chovat a jazdit? Nemam s tym ziadne skusenosti tak moc moc prosim o radu co s vybrusenym motorom.
Napsal: čtv pro 09, 2004 09:04
od SkylineGTR
to Dalibor: Já jsem si koupil před rokem Densa a jsem maximálně spokolený. Motor lépe táhne a i ve velkých mrazech naskočí napoprvé!
Napsal: čtv pro 09, 2004 09:27
od Franta
Já mám skušenost, že se máš k motoru chovat od začátku úplně normálně jako by jsi si koupil nové auto. Ze začátku pohoda (cca 100km), žádné velké vytáčení (cca do 3,5 tis ot/min), ale potom odzkoušet jak to jezdí - nebát se to trochu protočit a pak normálně jezdit. Pokud to budeš ze začátku podtáčet tak z toho uděláš Š105.
Franta
Napsal: čtv pro 09, 2004 17:18
od Blue Lanos
SkylineGTR píše:to Dalibor: Já jsem si koupil před rokem Densa a jsem maximálně spokolený. Motor lépe táhne a i ve velkých mrazech naskočí napoprvé!
Sky ja som vedel, ze sa ozves
Ale je jasne, ze Densa nemozu byt zle len nie kazdy si ich kvalitu moze dovolit kupit a otestovat
Tak ci onak zelam vela stastych km z briskami
Napsal: čtv pro 09, 2004 22:58
od petrm
Jasně s motorem po GO jezdi jako normálně jen to netoč do příliš vysokejch a taky to nedrž v nízkejch prostě "normálně" jezdi . Chvilku trvá než si všechno sedne a začne těsnit tak jak má a tak po opravě kontroluj neustále olej třeba každých 100 Km do takovejch 1 500 ale měli by si tě stejně pozvat na kontrolu po zhruba těchle kilometrech a pak už stačí jen běžně kontrolovat třeba každejch 1 000 rozhodně tomu neuškodíš . K těm Briskům ten typ co píšeš se nám jednou nevyplatil přišla série a my pak jezdily k autům co sme je dali že to lidi nemůžou natočit a ve spoustě sme je měnili ale byla to jen jedna série a výrobce se nám omluvil jinak dáváme standartně Brisky při prohlídkách v našem servisu a já mám v Lanosovi DOR 15LGS a po výměně jde motor na volnoběh klidnějc a řekl bych že je pružnější a plynulejší zátah motoru , žádného zvýšení výkonu sem si nevšiml
Napsal: pát pro 10, 2004 17:28
od Ivan
Tuningové svíčky = na hovno.
Napsal: úte pro 14, 2004 08:26
od SkylineGTR
to Ivan: Hele, u Tebe je všechno na hovno.
Do všeho rýpeš....., ale ta Tvá Nessi vypadá dobře.
to Blue: Dík, já musel k tomu něco napsat, když mám zkušenost, ne?
Napsal: úte pro 14, 2004 13:27
od Radmont
ja odkedy som dal 4 bodove bosche tak to trosiku ide lepsie do otacok - hlavne ked je motor zahriaty
Napsal: úte pro 14, 2004 22:18
od richiprofi
ja osobne skusenosti z BRISK tiez nemam, ale vraj su plne postacujuce....ja mam NGK V-line BPR6ES a spokojnost nadovsetko...menil som ich po 30,000km a nieco by este zniesli bez problemov...a pri mojej jazde
len by ma zaujimalo, preco motor po vybruse zere olej
teda neviem ci myslis zabrus alebo vybrus, to je trosku rozdiel a potom ten olej aj trochu zere....ale podla mna to tym svieckam neublizi....
Napsal: sob pro 18, 2004 00:53
od petrm
To že má motor po výbrusu tedy vyhonování válců a nandání nových kroužků a větších pístů lehce vyšší spotřebu oleje je normální a je potřeba to velmi důkladně hlídat chvíli trvá než se znovu doleští všechny dosedací a těsnící plochy
Napsal: úte pro 21, 2004 23:20
od Ivan
SkylineGTR píše:to Ivan: Hele, u Tebe je všechno na hovno.
Do všeho rýpeš....., ale ta Tvá Nessi vypadá dobře.
Píšu to proto, že jsem si tím už taky prošel, takže vím, o čem mluvím. A budu jen rád, když se jiní z mým chyb poučí. Každopádně na Lanos forum moc často nepíšu, takže nevím, z čeho tak usuzuješ. Nicméně za slova chály díky...