Stránka 1 z 1
Prasklá hlava
Napsal: úte pro 07, 2004 23:22
od Franta P.
Zdar. Před nějakym časem mi začal rosit olej ze spodu hlavy. a zjistilo se ze je naprasklá.tak mi to muj servisman zalepil nečim nevim čim a 10 000 km to drželo a teď to začlo rosit znova, ale olej se nikdy nestrácel.jen rosí.nevíte nejakej dobrej tmel nebo něco?
Napsal: úte pro 07, 2004 23:59
od Dano
To co hovoris nema moc logiku. To jakoze mas prasknutu hlavu a je len tak zalepena aby z nej nevytekal olej? Nemylis si to s niecim? Nepresakuje to pod krytom vahadiel alebo take nieco? To by sa ujalo aj ako vtip
Mam prasknutu hlavu, poradte mi lepidlo
Prepac, ale je mi to smiesne:)
Napsal: stř pro 08, 2004 00:10
od Franta P.
kdybych měl digital tak to vyfotim aby si uvěřil.že to tam je něčim zamatlaný.a logiku to má.
Napsal: stř pro 08, 2004 00:15
od Dano
Ak je to fakt prasknute, tak jedine zvarit aby to malo vyznam. Lenze z vonku hlava nemoze predsa prasknut len tak.
Napsal: stř pro 08, 2004 00:23
od Franta P.
Mě to taky přišlo divný.ja si myslim,že když měnili vačku v servisu tak jim musela spadnout na zem nebo něco.ale to jim nedokážu když sem to neviděl.protože od tý doby to rosí.
Napsal: stř pro 08, 2004 00:30
od Dano
No inak ako uderom to prasknut nemohlo. Mozno im naozaj padla na zem ta hlava. Jedine ze by to niekto zerave oblial studenou vodou, ale to tiez nieje moc pravdepodobne. Predsa len ma napadlo jedno riesenie. Su lepidla, do ktorych ide plnidlo. Vybrusis prasklinu do tvaru V, nalejes lepidlo a posypes plnidlom. Hlinikovym praskom. Na vlastne oci som to videl ako to predstavovali na autosalone. Boli to skor komedianti co predvadzaju vyrobky na ulici, ale za 10 sekund to bolo tvrde, ze to islo brusit. Tych plnidiel mali viac aj z inych materialov. Mozno, ze to funguje, ale nic to nevydrzi. Neviem. Jedine zvarit ak to ide. Tmel bude vzdy len provizorium. Alebo zohnat druhu hlavu volakde na vrakovisku alebo sleduj inzeraty ci niekdo nerozpreda Nexiu.
Napsal: stř pro 08, 2004 21:17
od JRD McLAREN
Franta P. píše:Mě to taky přišlo divný.ja si myslim,že když měnili vačku v servisu tak jim musela spadnout na zem nebo něco.ale to jim nedokážu když sem to neviděl.protože od tý doby to rosí.
no ...za prve...
PRECO TI MUSELI MENIT VACKU .??
za druhe..
..je to 8VENTIL ci 16VENTIL...??
a skoda ze to nemozesh odfotit...
...jedine co ti na 100% pomoze je zavarit tu prasklinu...
..ak tam skutocne neaka je..
..a keby im ta hlava padla na zem..taq by sa pravdepodobne niekde zdeformovala...
(ale ze by praskla..???)
ozaj..hlavu ti nedemontovali z motora dole..??
(ale kedze tvrdish ze asi im padla tak asi aj ano...)
..a ked bola dole, dali tam spravne tesnenie..
..uplravili dosadacie plochy...
..ci to potom nahodou neslzi niekde vo vnutry...
Napsal: stř pro 08, 2004 21:23
od JRD McLAREN
Dano píše:Predsa len ma napadlo jedno riesenie. Su lepidla, do ktorych ide plnidlo. Vybrusis prasklinu do tvaru V, nalejes lepidlo a posypes plnidlom. Hlinikovym praskom. Na vlastne oci som to videl ako to predstavovali na autosalone. Boli to skor komedianti co predvadzaju vyrobky na ulici, ale za 10 sekund to bolo tvrde, ze to islo brusit. Tych plnidiel mali viac aj z inych materialov.
..k tym "TEKUTIM KOVOM"...
kuk na
http://www.hhunikov.sk/
ja osobne som stym vydel zalepeny blok na Barkase...
..mraz vyvalil celu bocnu stenu na bloku...
..chlapci to potom trosku obrusili..
..nabarali "lepidlom"..
..pricapili naspet...
..a BARKAS erdziiii dodnes...
Napsal: čtv pro 09, 2004 22:42
od Franta P.
Vačku museli měnit jak už sem jednou tady an fóru psal,protože mi jednou nevyměnili tesnění i když si to napočítali a a odešli mi hydroštely a vačka.klepalo to jak traktor:) je to 8 ventil 1.5.tam kde by měla být ta trhlina tam je ten tmel nebo co to je,který už prosakuje.ale voda se neztácí.jestli doleju 1dcl za 10000km tak je to hodně.ja řeknu kámíkovi ať mi pučí digital a zvěčnim to.právě že se měnilo těsnění ještě na zkoušku jednou,vše očištěné a pak se zjistilo totok.já nevim jestli jim to spadlo,ale něco se jim s tim muselo stát.ta jen tak nepraskne.