Zdar, chlapi,
potřeboval bych pomoct s mým Lanosem (r. 2000, 1,5, hatchback).
1. Problém - nepodařilo se mi odjet z práce: nastartoval jsem, motor vyletí na 500-1000 otáček a zhasne. Opakované startování se projevuje pořád stejně, jen někdy ani na těch 500 otáček nevyletí, prostě nestartuje. Nějaký nápad?
Imobiliserem by to byl nemělo - překodovaný klíček a motor se chytá.
2. Od palivového filtru vede kablík, který fakt netušim, kam vede Přikládám foto. Možná spojitost s problémem s problémem č. 1?
3. U prvního levého vstřikovače chyběl šroub, nevím, jestli k tomu něco vede. Viz foto.
4. Nepodařilo se mi najít kostřící pásek. Má tam být? Kde?
Edit: Mohla by být příčina ve vlhkosti/zimě? Včera (bod 1) bylo cca 10 stupňů celsia a pršelo celý den.
Předem díky za rady!
Zhasinajici motor pri startovani/kabel/kostrici pasek
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Zhasinajici motor pri startovani/kabel/kostrici pasek
Ten kablik nikam nezapojíš. Na origo filtri nebol. Ten je na vozoch čo majú filter zo spodu pri náprave. A ten šrob, neviem.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Zhasinajici motor pri startovani/kabel/kostrici pasek
1. Môže to byť čokoľvek. Ale skontroval by som nasledovné.
Odpojil by som spetné potrubie od regulátora tlaku paliva a zapol by smo zapaľovanie(poloha ON). Z regulátora by malo vytiecť +- autobus deco benzínu. Ak tak nieje,treba skontrolovať množstvo benzínu v nádrži,čerpadlo paliva (a elektroniku okolo,teda vodiče atď),palivové potrubie,filter,rampu,regulátor. Ak je toto OK,treba pozrieť vstreky,zapalovanie atď...
2. Nemožno spojiť s problémom č. 1. Je to iba ukostrenie filtra. Ten konektor je zapojený o filter a druhý koniec vedie niekam do šasi.
3. Nič k nemu nevedie,iba drží sacie potrubie. Neťahalo to falošní zvuk? Nesičal motor?
4. Neviem čo máš na mysli.
@edit: áno mohla. Napr. vodiče vedúce k čerpadlu mohli byť "nakazené" vlhkosťou a toto potom nedodalo potrebné množstvo paliva....ale môže to byť čokoľvek iné.
Píšem iba to,čo by som ako prvé skontroval ja
Odpojil by som spetné potrubie od regulátora tlaku paliva a zapol by smo zapaľovanie(poloha ON). Z regulátora by malo vytiecť +- autobus deco benzínu. Ak tak nieje,treba skontrolovať množstvo benzínu v nádrži,čerpadlo paliva (a elektroniku okolo,teda vodiče atď),palivové potrubie,filter,rampu,regulátor. Ak je toto OK,treba pozrieť vstreky,zapalovanie atď...
2. Nemožno spojiť s problémom č. 1. Je to iba ukostrenie filtra. Ten konektor je zapojený o filter a druhý koniec vedie niekam do šasi.
3. Nič k nemu nevedie,iba drží sacie potrubie. Neťahalo to falošní zvuk? Nesičal motor?
4. Neviem čo máš na mysli.
@edit: áno mohla. Napr. vodiče vedúce k čerpadlu mohli byť "nakazené" vlhkosťou a toto potom nedodalo potrebné množstvo paliva....ale môže to byť čokoľvek iné.
Píšem iba to,čo by som ako prvé skontroval ja
Hyundai Matrix 1.5 CRDI VGT 130kkm
Lanos 1.6 16V 2003 čistokrvný korejčan 140 kkm
Lanos 1.5 2001 5door HB BRIGHTON GOLG + KYB -predaný pri 208kkm
185/60 R14 Dunlop SP + PLW B700 na lanoska na predaj http://www.autobazar.eu/sk/plw-b700-id7307585.html
Lanos 1.6 16V 2003 čistokrvný korejčan 140 kkm
Lanos 1.5 2001 5door HB BRIGHTON GOLG + KYB -predaný pri 208kkm
185/60 R14 Dunlop SP + PLW B700 na lanoska na predaj http://www.autobazar.eu/sk/plw-b700-id7307585.html