Stránka 1 z 1
Studeny start
Napsal: pát srp 31, 2012 13:35
od danka1981
Kto vie poradid prečo pri studenom štarte motor na benzine zhasne, a znovu nastartujem a potom ide v pohode može to sposobit palivovy filter a znečistenie v nom alebo čo auto inak jazdi na LPG a ine problemy som zatial nemal TACUMA 1.6 ak niekto vie poradte prosim dakujem.
Re: Studeny start
Napsal: pát srp 31, 2012 19:33
od sandruš
Moje Tacuma dělá to samé cca 2 roky a někdy i když je motor zahřátý...Taky bymě zajímalo proč
Re: Studeny start
Napsal: sob zář 01, 2012 13:59
od seky
Mne to robí to isté. Zistil som ,že ak je v nádrži 1/4 benzínu začína sa to prejavovať.Pomohlo mi dotankovanie benzínu. Tak ako už tu raz bolo spomínané Tacuma je náchylna na kvalitu benzínu. V lete keď menej jazdím na benzín(skôr prepne na LPG) ,tankujem radšej BA 98.
Re: Studeny start
Napsal: sob zář 01, 2012 14:33
od chevyman
No pokud jsou v pořádku a podle intervalů měněny svíčky apod. Tak se podle mně s Vámi pomalu "loučí" palivový systém na benzín. Jak to máte přestavěné na LPG a nejezdíte na benzín tak se Vám nadělal bordel v nádrži viděl jsem už i takovou hmotu, jak bych to popsal něco jako "houbu" v nádrží zarůstá palivové vedení /proto když tam natankujete víc benzínu tak se to zlepší/, kdy jste naposledy měnily palivovej filtr?? a hlavně zarůstají vstřikovače. Zkusil bych koupit nějaké aditivum do benzínu jsou to většinou lahvičky na jednu nádrž co nejvíce vyjezdit tu hrůzu benzín co tam máte, kouknout do nádrže, přes čerpadlo, případně vyčistit čerpadlo, vyměnit palivoej filtr a jezdit teďka třeba 3 000 km jenom na benzín a dávat do něho ty aditiva do benzínu na čistění benzínu a vstřikovací soustavy a pak případně zase vyměnit palivák a buďto to zachráníte, nebo ne. A nebo to prodat nějakýmu zoufalci co při vidině nízkejch nákladů na provoz LPG to koupí a vyžere pak výměnu vstříků atd za vás.
Re: Studeny start
Napsal: sob zář 01, 2012 15:03
od Vypravca
Ale on tam ma sekvencne LPG, takze jemu prepne az ked zahreje motor. Takze vpodstate obmiena ten benzin, sice pomaly ale predsa.
A Tacuma neznejsej polovicky fora to robi aj ked nema LPG.
Re: Studeny start
Napsal: sob zář 01, 2012 19:47
od chevyman
Tak to snad mají skoro všichni. že jim to pár minut jede na benzín a pak se to přepne na LPG. A jak dlouho je v LPG autech třeba 20 l benzínu a jak dlouho je 20l benzínu v autě bez LPG. Ono už jsem taky zažil že tam někdo měl benzín třeba rok starej. Jen píšu co už jsem na pár autech viděl a vždy to byly auta s LPG. A Navíc píše že v LPG režimu problémy nemá to znamená, že zapalování je s největší pravděpodobností OK, ale asi tomu autu prostě dostává málo benzínu . Nic jen jsem chtěl poradit kam a na co bych se asi zaměřil.
Re: Studeny start
Napsal: sob zář 01, 2012 21:30
od ppp
Ak auto na bebzin najprv skape a po druhom az N-tom pokuse o start uz na benzin ostane vrcat a ide relativne v poriadku (az na pokus o prudsiu akceleraciu, kedy trochu alebo viac zavaha) tak ide len o stary benzin. Odporucam vyjazdit a naplnit cerstvy najlepsie na benzinke, kde sa toci vela aut. Drahu 98 neodporucam, tu maju v odvetravanych nadrziach na benzinke ktovieako dlho. A odporucam benzin s co najmensim mnozstvom aditiv, ani ziadne nedoplnat. Mne sice az po roku a pol ale shell v-power skoncil v podobe chumacov plavajucich v nadrzi. ALe bola to moja blbost, na lpg sa proste nema tankovat plna, vzdy len nanajvys 10l. Mozno by pomohlo ozivit benzin nejakym rozpustadlom, napriklad xylen ten sa pokial viem pridava aj do benzinu na vylepsenie tusim oktanov.
A co sa tyka zivotnosti benzinoveho cerpadla a vstrekov, tak z lpg aut su na tom najlepsie auta co maju podtlak a idealne neriadeny alebo aspon riadeny s moznostou startu na lpg. Vtedy totiz ostavaju vstreky stale bez benzinu a nemaju sa tak cim zanasat. Ale nastartovat na benzin a pokracovat na lpg im nerobi dobre. Na mojom espere s 220tkm na lpg, pricom poslednych 100tkm na benzin toho nabehalo minimum, ziadne benzostarty furt len na lpg aj start, tak na nom su trysky vstrekov ciste, ale na otcovej nubire, ktora ma uz vstrekovacie lpg, takze benzinove vstreky su vzdy pri starte zaplavene benzinom, su vtsreky a vobec otvory v hlave motora, kde su umiestnene vstreky kompletne zasvinene zvyskami z benzinu. Lpg je proste oproti benzinu nadherne ciste palivo. ALe benzin je zmeska roznych uhlovodikov a ktoviecoho este co sa z ropy nepodari odstranit. A tie menej prchave zlozky dokazu kompletne zasvinit vstrkey, cerpadlo, filter.
Re: Studeny start
Napsal: pon zář 03, 2012 15:25
od danka1981
Najskôr to bude v nizkej hladine paliva a palivovom filtry bohvie kedy bol meneny skôr som chodieval na benzin často po namontovani LPG som to omezil skusim a dam vediet zatial vdaka.
Re: Studeny start
Napsal: pon zář 03, 2012 18:14
od sandruš
Kluci já ale LPG nemám..A tacuma mi tohle dělá většinou když je zahřátá a nebo když zrovna natankuji tak chytně kolikrát aji na po 3tí