Stránka 1 z 7

teplo v auticku:-)

Napsal: čtv pro 02, 2004 08:30
od andy
Chcem sa spytat ci aj vam ostatnym Espero tak blbo kuri... Lebo podla mna dost dlho trva kym sa zohreje motor. Neviem cim to moze byt? Alebo je to jeden z nedostatkov vsetkych D.Espero? Mam doma este Ibizu a ta uz po minute kuri ako blazon. A espero tak po 10 - 15 minutach :?

Napsal: čtv pro 02, 2004 16:21
od T-PK
Po nastartovani motoru se mi zahreje tak asi za 5-7 minutek..Ale pokud nastartuju,necham chvilu bezet a pak jedu,tak ze zahreje rychleji...Tak za 3-5 min.. Hold je zima autko je taky zimne...Je treba byt trpelivy..Prospejes tak nejen sobe (budes mit teplo) ale hlavne autku.. 8)

Kúrenie

Napsal: čtv pro 02, 2004 16:37
od Igrlik
Andy, mám podobnú skúsenosť. Nexii trvá tak 5 minút jazdy, kým sa rozhodne vydať zo seba trocha tepla. VW Polo kúri prakticky ihneď - do minúty už cítiš teplo. Bolo by asi treba preštudovať zapojenie, obehy, termostat a t.ď. Mne sa to nechce...

Napsal: čtv pro 02, 2004 21:04
od Shibby
Jo taky zahrejvam auto před jízdou tech 5-7 minut to myslim uplně stačí a na topení si stěžovat nemůžu.

Napsal: čtv pro 02, 2004 23:00
od ]Rebro[
Moja Nexia tiez zacne kurit az po urcitom case, alebo par km. Nepoviem presne cislo, nezistoval som to. A s tym, ze VW a SEAT kuria hned... ale zas sa rychlejsie prehrievaju. Na nesie sa este ani raz nespustil ventilator na chladici v lete pocas posuvania sa v zapche alebo cestou do kopca....

Napsal: pon pro 06, 2004 18:53
od petrm
Tak to mě jde z Lanose lehce vlažnej vzduch už po kilometru jízdy a Matízek co má kámoš topí ještě líp a Daewoo celkově netopí špatně :( to že na ukazateli teploty je málo přece neznamená že to netopí mě se pohne teploměr až tak za 5 kilometrů a to už to dávno pěkně topí 8)

Napsal: úte pro 07, 2004 08:50
od PavelZ
petrm píše:Tak to mě jde z Lanose lehce vlažnej vzduch už po kilometru jízdy a Matízek co má kámoš topí ještě líp a Daewoo celkově netopí špatně :( to že na ukazateli teploty je málo přece neznamená že to netopí mě se pohne teploměr až tak za 5 kilometrů a to už to dávno pěkně topí 8)
Tak to ja mam z Daewoo opacnej dojem, kdyz vemu Lanose kamaradky, Lanose co sem mel ja, nebo ted Nubiru (ta je podle meho jeste horsi nez Lanos), tak to neni nic moc, kdyz to srovnavam s tatovou Toyotou Yaris, nebo s Fiatem Uno, kteryho sem driv mel (a uz vubec se to neda srovnat s Moskvicem :lol: ).

Napsal: úte pro 07, 2004 09:13
od mrk
Kamos mal Alfu 33 a tam bolo za minutu-minutu a pol teplucko.

Napsal: úte pro 07, 2004 22:26
od petrm
Tak sem uplně paranoidní a měřím teplo pomalu se stopkama a s pásmem . Dneska sem jel odpoledne z práce po celodenním stání studený auto po nastartování výjezd z brány po pár metrech křižovatka 20 vteřin čekání a výjezd do kopce prudkého ale zase pijánko né víc než 3000 ot a normálně řadím jelikož je to studený . Délka do dalšího zastavení podle tachometru 1200 metrů a čas asi 2 minuty a vzduch z topení už je lehce vlažný . Pak čekání na frekventované a ucpané křižovatce 2 minuty na volnoběh a ujetí 100 metrů topení začíná znatelně ožívat po plynulém ujetí dalšího 1000 metrů už jde z topení téměř normálně teplý vzduch a po dalším kilometru už to topí naprosto super čas jízdy asi 8 minut a jelikož jezdím denně s několika různejma autama myslím si že ten můj netopí zrovna nejrychleji ve srovnání s těma co k nám jezdí až sem začal kontrolovat jestli mám dobrej termostat . Jinak Matiz topí ještě líp protože má malé množství vody které je potřeba ohřát 8)

Napsal: úte pro 07, 2004 22:49
od Richard
No mám Nubiru a měl jsem Pontiac Le Mans, myslím, že Daewa všeobecně moc netopí. Já to teď u Nubiry řeším takto: Vyjedu z garáže a mám vypnutý topení i ventilátor. Bohužel jedu do práce furt z kopce (bydlím na Vypichu), po ujetí tak 2 km zapnu topení na max a ventilátor na I. Zhruba u hradu se pohne ručička teploměru. no a na Klárově už to topí, ale ...... Moskvič to opravdu není :lol: :lol: tam se mi pálila noha na plynu :lol: :lol: . Jinak hodil jsem před chladič kus kartonu s 2 dírama a líp to drží teplotu, po tak 20 km už stahuju topení. Jinak mám teplotu lehce pod prostřední čárkou (i s tím kartonem) a neměl jsem problém ani při popojíždění v zácpě (ručka lehce nad prostřední čárkou- nevím jsetli šly ventilátory- neslyším je) :?: :?:

Napsal: úte pro 07, 2004 23:17
od petrm
No tak to bych asi zešílel já mám do práce 7,5 kilometru a než tam dojedu tak topení maximálně ve dvou třetinách stahuju na míň jelikož když ho nestáhnu vylezu z auta jak ze sauny úplně rudý tváře . Lidi co to máte za auta já fakt denně jezdím v několika autech a ty všechny topí dobře a nikdo si nestěžuje a kdo si stěžuje tak má špatnej termostat :(

Napsal: stř pro 08, 2004 00:34
od T-PK
Richard píše:No mám Nubiru a měl jsem Pontiac Le Mans, myslím, že Daewa všeobecně moc netopí. Já to teď u Nubiry řeším takto: Vyjedu z garáže a mám vypnutý topení i ventilátor. Bohužel jedu do práce furt z kopce (bydlím na Vypichu), po ujetí tak 2 km zapnu topení na max a ventilátor na I. Zhruba u hradu se pohne ručička teploměru. no a na Klárově už to topí, ale ...... Moskvič to opravdu není :lol: :lol: tam se mi pálila noha na plynu :lol: :lol: . Jinak hodil jsem před chladič kus kartonu s 2 dírama a líp to drží teplotu, po tak 20 km už stahuju topení. Jinak mám teplotu lehce pod prostřední čárkou (i s tím kartonem) a neměl jsem problém ani při popojíždění v zácpě (ručka lehce nad prostřední čárkou- nevím jsetli šly ventilátory- neslyším je) :?: :?:
Před chladičem karton???Ty bláho,máš Daewoo,ne 105ku... :o

Napsal: stř pro 08, 2004 09:02
od andy
vsak aj ja som na tom podobne. Tepleho vzduchu sa dockam az po takych 10-15 km.....

Napsal: stř pro 08, 2004 09:43
od PavelZ
Richard píše:No mám Nubiru a měl jsem Pontiac Le Mans, myslím, že Daewa všeobecně moc netopí. Já to teď u Nubiry řeším takto: Vyjedu z garáže a mám vypnutý topení i ventilátor. Bohužel jedu do práce furt z kopce (bydlím na Vypichu), po ujetí tak 2 km zapnu topení na max a ventilátor na I. Zhruba u hradu se pohne ručička teploměru. no a na Klárově už to topí, ale ...... Moskvič to opravdu není :lol: :lol: tam se mi pálila noha na plynu :lol: :lol: . Jinak hodil jsem před chladič kus kartonu s 2 dírama a líp to drží teplotu, po tak 20 km už stahuju topení. Jinak mám teplotu lehce pod prostřední čárkou (i s tím kartonem) a neměl jsem problém ani při popojíždění v zácpě (ručka lehce nad prostřední čárkou- nevím jsetli šly ventilátory- neslyším je) :?: :?:
O kartonu uz sem taky uvazoval :). Me kdyz vic mrzne a topim, tak rucicka teplomeru spadne k ty carce, co je na 4-5 hodinach. A ze by nekdy, kdy je pod 0 sel z topeni horkej vzduch, jako je to bezny v jinych autech, se kteryma ma zkusenost, tak to sem jeste v Nubire nezazil. Trochu pomuze, kdyz na nejakou dobu prenu na vnitrni cirkulaci, asi se pak radiator hodne ohreje a na udrzeni jeho teploty tepelnej prikon staci i po prepnuti na vnejsi cirkulaci. Ale pokud je pod -10, tak uz topim furt naplno.

No jo, Moskvic to neni :), ten byl stavenej na Sibir. Ale musi se nechat, ze u nej, aby se auto slusne vytopilo, si clovek musel dodelat vydechy topeni k prednim oknum, protoze to je ve vyrobe nenapadlo, ze by neco takovyho mohl mit :).

Napsal: stř pro 08, 2004 19:56
od Shibby
S tim kartonem si děláte strandu ne?! me espero topí po kiláku tak ze se bojim aby se mi neroztekly plasty v interiéru. :lol: