Stránka 1 z 1

Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: úte srp 21, 2012 12:41
od Monty Jack
Zdravím a obracím se na zdejší znalejší s dotazem.

Paní v Q7 nedala manželce (lacetti SW 2010, 1,6, 23tis km) přednost a bouchla ji předek tak blbě, že výsledkem je dle pojišťovny totálka což znamená, že oprava v autorizáku nepřipadá v úvahu (vzhledem k rozpočtu viz níže)

Ptám se tedy, zda existuje někdo s reálnějšími cenami než v přiloženém rozpočtu, či nezbývá než se vydat cestou bazaru, koupit komplet auto a vybrat si z něj potřebná střeva (tímto předběžně i zjišťuji, zda nemáte někdo zrovna k prodeji)

Díky všem za rady.

http://clip2net.com/s/2e2cd

Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: úte srp 21, 2012 15:16
od rastom1556
Skús si to dať naceniť bez Airbagu a klimatizácie.
Malo by to byť o 88 777,- lacnejiššie.

Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: stř srp 22, 2012 10:46
od photophilia
Zdravim,
jsem novy na foru a chtel jsem se zeptat take na dostupnost dilu. Zrovna uvazuju o koupi Lacetti SW 1.8, ale jeste si nejsem jisty zejmena z duvodu (ne)dostupnosti dilu. Jake jsou vase zkusenosti s opravama a cekaci lhuty na ND?

Zaroven bych se chtel zeptat jake jsou nejcastejsi zavady krome EGR (ma to i benzin?) a uzasovani karbonu ve ventilech? Ma vubec nekdo Lacetti co zazil aspon 200 tisic km? Z toho co jsem videl na foru lidi maji vetsinou auta pod 100 tisic km. Ptam se pac kus co mam vyhlidnuty ma uz najeto 100 tisic km, takze abych vedel co mne ceka...

predem diky za info!

Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: stř srp 22, 2012 21:59
od Jura
Ahoj, mám sedana 1.8, aktuálně najeto 159000. Ze závad: ložisko v př. kole (ještě během záruky), lambda sonda v 66.000 km, nedávno měněný vlnovec a těsnění víka ventilů a loni odešel naklápěcí motorek ve světle. Celý nový světlo jsem koupil v replice na netu (www.aaaautodily.cz nebo tak nějak), do 3 dnů bylo doma za 1590 Kč (v servisu mi nabídli originál za 6370 Kč :roll: ).
Jinak z větších závad nic (ťuk - ťuk).
EGR a ventilů se u 1.8 moc neboj, to byla výsada hlavně 1.4 a 1.6.

Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: stř srp 22, 2012 22:36
od pejee
Nepříjemné, ale stát se může. Spočítal jsem to tak letmo a za ty prachy za opravu by bylo snad pomalu na nové auto.. má to cenu vůbec opravovat?

Re: Havárka - totální škoda - dostupnost dílů

Napsal: stř srp 22, 2012 23:20
od Krtek
Proto píše totálka a ptá se tady
Ináč moje Nubira má po 8,5 letech zatim cca 155 tis km. Krom 2 záručních čerpadel skoro nic. Vloni odešly vstřiky na LPG a bohužel mi vystřelila svíčka z hlavy. PalikX to dal naštěstí dohromady což mu do smrti nezapomenu. Jinak bylo pár drobností - 2x čištěnej, 1x měněnej EGR ventil, pak zaslepenej a klid. A asi 3x opravovaný urezlý držáky lanovodů ruční brzdy. Výměna spotřebáku jako tyčky stabilizátoru a čepy řízení mně už potkaly jednou a taky bez problémů a ceny podle mně lidový. Jinak si nevzpomínam na nic. Dostupnosti dílů bych se nebál. Krom toho záručního čerpadla jsem nikdy na nic nečekal. Při uvažování o koupi bych ale doporučoval se nejdřív v tomhle autě svézt. Né každej je na skákavou a divně se chovající kozu zvyklej. A pokud očekáváš jízdní vlastnosti alespoň na úrovni první koktávky, moh bys bejt zklamanej.