Jako co bys ještě nechtěl? Prostě použiješ trošku jiný kabel než USB-USB nebo BT spojení. Stejně ŘJ je docela "hloupá" a integrace USB a BT by ji prodražila a rýpali by se v tom lidi, kteří by se v tom rýpat neměli. Moderní ŘJ řídí i ABS, ASR, pytle apod. a tam toho můžeš dost pok**vit. To máš stejné jako s tím, že ti k autu nikdy nedají servisní manuál.jakub píše:eh, stale vidim rozdil v tomto a pohodlnem bt nebo usb spojeni, ja si to predstavuju tak, ze k autu dostanu rovnou krabicku s CDOndras píše:A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka.
Cha Cha Cha... To já schválně jen tak dloubnul . Takže pár detailů: Základ je normální mini-itx PCčko s MB VIA EPIA M10000, napájení 12V DC ATX zdrojem, 512MB RAM, ~80GB disk, zhruba 6" TFT monitor (na tom jsem se právě teď zasekl). Case patrně plastový kufřík na vrtačku (bude umístěn pod sedadlem spolujezdce).jakub píše:tak ale takhle na me nemuzes, naznacit a neprozradit, pochlub se kua s detaily ...Ondras píše:Ta diagnostika by se mi strašně líbila jako jedno z využití mého palubního PC, které právě připravuji
Periferie:
* GPS myška
* RF dálkové ovládání (alternativně IR dálkové od autorádia na volantu)
* RF klávesnička s trackbalem, touchpadem, mouse joystickem nebo poštěvákem
* webkamerka (např. na couvání)
* vstřikovač a rychlostí senzor přes LPT (převzení fčnosti palubního počítače)
* pokud se zadaří, tak ALDL interface pro připojení ŘJ
SW a fčnost:
* Navigace
* Audio Video
* Koukátko webkamerkou
* Kompletní logování jízdy - poloha, okamžitá rychlost (gps), otáčky, spotřeba (vstřik., rychl. senzor), další údaje z ŘJ (pokud se povede ALDL). výsledkem bude statistický orgasmus
* +bežná fčnost PC, tzn. připojení na net, čtení karty z foťáku, atd. atd.