Po výměně rozvodů nepravidelný chod motoru, cukání, skákání
Napsal: sob kvě 26, 2012 10:34
Ahoj,
zkusím to napsat sem, protože v sekci "Vaše auta" to asi nikoho moc neosloví
Na dálnici ve 120KM/H mi prasknul rozvodák Zajel jsem ke straně a jelikož jsem viděl ve zpětném zrcátku, jak se něco rozpadlo na silnici, tak jsem odtáhnul kryt řemene a ten nebyl nikde, takže jsem hned volal odtah. Auto mně odtáhli ke známému do servisu, kde si ho nechali.
Druhý den mi volali, že se to potkalo Ale jelikož tam měli jednu Nubiru jako "vrak", tak jsem měl zpekla štěstí
Hlava byla OK, ale ventily KO. Všech 16 ventilů bylo ohlích, mám je doma na památku..
Takže udělali:
- 16 starších ventilů
- kladky
- vodní pumpa
- rozvodový řemen
- těstnění pod hlavou
- a věci kolem...
Auto jsem si po 3 dnech odvezl ze servisu a vše se zdálo OK. Při jízdě domů cca 30KM mi to 2x chcíplo. Jednou u kruháče a jednou na parkovišti když jsem před domem parkoval.
Druhý den jsem hned vyčistil krokový motorek, odpojil baterku, po-té nastavil krokový motorek a již to nechípalo, ale motor má divný chod. Jako by poskakuje, jde nepravidelně...
Následující den jsem zajel do servisu, ať se na to podívají, že to není normální.
Zkontrolovali svíčky, kabely, znovu měli venku motorek, diagnostika, zkoušeli jestli neutíká vzduch, jestli si ventily sedli... A vše OK. Na nic nepřišli. Všechny hadičky jsou zapojené správně, nikdy nic není.. :/
Teď má auto normální otáčky, jede vcelku normálně, jde do otáček, ale netáhne jako dřív a nemá takovou akceleraci. Až na ten chod motoru, který je nepravidelný, poskakuje, škube to sním je vše OK.
Svíčky, kabely, EGR-off, filtry jsem měnil. Před tímto šlo auto úplně normálně.... :/
Co by to mohlo dělat?
Díky
zkusím to napsat sem, protože v sekci "Vaše auta" to asi nikoho moc neosloví
Na dálnici ve 120KM/H mi prasknul rozvodák Zajel jsem ke straně a jelikož jsem viděl ve zpětném zrcátku, jak se něco rozpadlo na silnici, tak jsem odtáhnul kryt řemene a ten nebyl nikde, takže jsem hned volal odtah. Auto mně odtáhli ke známému do servisu, kde si ho nechali.
Druhý den mi volali, že se to potkalo Ale jelikož tam měli jednu Nubiru jako "vrak", tak jsem měl zpekla štěstí
Hlava byla OK, ale ventily KO. Všech 16 ventilů bylo ohlích, mám je doma na památku..
Takže udělali:
- 16 starších ventilů
- kladky
- vodní pumpa
- rozvodový řemen
- těstnění pod hlavou
- a věci kolem...
Auto jsem si po 3 dnech odvezl ze servisu a vše se zdálo OK. Při jízdě domů cca 30KM mi to 2x chcíplo. Jednou u kruháče a jednou na parkovišti když jsem před domem parkoval.
Druhý den jsem hned vyčistil krokový motorek, odpojil baterku, po-té nastavil krokový motorek a již to nechípalo, ale motor má divný chod. Jako by poskakuje, jde nepravidelně...
Následující den jsem zajel do servisu, ať se na to podívají, že to není normální.
Zkontrolovali svíčky, kabely, znovu měli venku motorek, diagnostika, zkoušeli jestli neutíká vzduch, jestli si ventily sedli... A vše OK. Na nic nepřišli. Všechny hadičky jsou zapojené správně, nikdy nic není.. :/
Teď má auto normální otáčky, jede vcelku normálně, jde do otáček, ale netáhne jako dřív a nemá takovou akceleraci. Až na ten chod motoru, který je nepravidelný, poskakuje, škube to sním je vše OK.
Svíčky, kabely, EGR-off, filtry jsem měnil. Před tímto šlo auto úplně normálně.... :/
Co by to mohlo dělat?
Díky