Stránka 1 z 2

Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pát dub 13, 2012 22:45
od JOMAT
Počul som z motora kovový zvuk ako ked je ložisko kaput.
Tak som kúpil všetko na výmenu.Po rozobratí som sa prekvapil že to bol uvolnený
šrób na kryte rozvodov.No nevadí aj tak som už čakal kedy niečo rupne na rozvodoch.
šrob11.jpg.jpg
(173.47 KiB) Staženo 468 x
nove rozvody1.jpg.jpg
(181.62 KiB) Staženo 468 x

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: sob dub 14, 2012 17:04
od JOMAT
Tak už je všetko namontované a frčíme ďalej po našich slovenských tankodromoch. :D JOMAT.

P.S.:Keby niekto potreboval vymeniť rozvody,tak nech sa ozve.Behom jedneho dňa to je hotové.

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: sob dub 14, 2012 22:19
od HusarJan
Jomat sa nezdáš -i :PP:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 12:15
od Legansky
Jomat kolko ťa to vyšlo ?? ja som platil 250 e aj s robotou robota stála 100 e

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 12:59
od JOMAT
Všetky nové veci ma vyšli na 120,-Eur.Práca bola moja čiže zadarmo.Takže ušetrené 130,-eur.Zato budú nejaké gumy. :D JOMAT.

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 14:01
od conpet
Jomat má na Tebe pár otázek . Jak se sundává ten celý plastový kryt rozvodů ? Při sundání toho držáku motoru u rozvodů musím motor zespoda mít podepřený - spadne dolů ? Rozvody na Leganze jsem sám ještě nedělal.

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 14:17
od JOMAT
conpet píše:Jomat má na Tebe pár otázek . Jak se sundává ten celý plastový kryt rozvodů ? Při sundání toho držáku motoru u rozvodů musím motor zespoda mít podepřený - spadne dolů ? Rozvody na Leganze jsem sám ještě nedělal.
Ano.Musíš motor podložiť.Ja som ho dal na zdvihák aby som si ho lepšie korigoval pri nasádzaní.
Peha mi poslal aj obrázok.Tak ho sem hodím a tam je to jasné. :D JOMAT.
A ešte aby som nezabudol tak som si vyrobil taký mini sťahovák zo šróbu a pásovinky so závitom.
Dá sa s ním zaistiť poloha horných ozubených kolies.Potom nasadzovanie a štelovanie remeňa ide ľahko.
DSC00378.jpg
DSC00378.jpg (131.75 KiB) Zobrazeno 3505 x

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 15:46
od ppp
Ked to budes robit druhy alebo treti raz tak ich mas hotove do hodiny a to aj s pripravou a upratanim naradia ;).

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: ned dub 15, 2012 18:50
od conpet
Takže ten kryt nejde sundat pokud tam je ten držák :evil:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 19:13
od palikx
ppp píše:Ked to budes robit druhy alebo treti raz tak ich mas hotove do hodiny a to aj s pripravou a upratanim naradia ;).
za hodinu?
tak na to bych se moc rad podival.jsem asi pomalej a neumim to.
s vymenou pumpy vypustenim vody napustenim a odvzusnenim a hlavne sendanim remenice na klikovce.u 2.0 teda skutecny porod.obvzlaste u auta co ma neco najeto.
asi se musim jeste hodne ucit.
conpete pokud je tam drzak motoru nesendas ten kryt.teda jen ho o kousek odkryjes ale pro sendani rozvodu musi dolu.
jelikoz se povoluji ty sroubky jako jomatovi tak by se mel sendat i drzak co je na bloku jelikoz je pod nim jeste 3 sroubek ktery by se mel taky zkontrolovat a dotahnout.ale jinak v pohode za hodku to mas hotove :D

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 19:57
od Petr S.
Teda Pavle,já myslel,že ty to děláš tak za 40 minut. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 20:24
od conpet
To je tak blbě vymyšlený :? Kvůli kontrole se musí uvolnit držák motoru -P

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 21:12
od HusarJan
Ved to je DAEWOO :lol: :PP:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 21:19
od ppp
Neviem v 2litri som sa nevrtal, nemam, ale 1.6 na nubire som mal ani nie za hodinu a pol hotovu a to som to robil druhy raz (prve bolo espero 1.5) a mohlo to byt rychlejsie keby som pri tom neblbol. A to nemam garaz a vsetko taham z pivnice 10m k autu na dvore do travy, prachu a kamenia. Ale je mozne ze 2liter je nejake peklo. Viem ze espero 1.5l 16v je horsie ako nubira 1.6, kvoli napinaniu remena vodnym cerpadlom. Bez specialneho kluca treba skladat alternator aj s drziakom a to zdrzi. Plus napinat remen alternatorom. To ze u espera netreba podkladat motor velmi nepomoze. Namiesto toho tam zavadzia cerpadlo posilovaca co je horsie ako hodit dvihak pod motor.
Je fakt ze ozubene koleso z klukovky na motore z vrakaca som skladal pekne dlho, lenze to bolo auto o ktore sa "staral" ktovie kto. Z mojho auta ho mam dolu za par sekund. Akou zakernostou sa vyznacuje remenica na 2l 16v netusim. Ale vymena pumpy druhy raz ked som si prvy raz vsetko pripravil tak aby druhy raz bola pohoda je hracka, ale fakt neviem ako u 2litra. A odvzdusnenie? Ved sa to snad odvzdusnuje samo, ibazeby u 2litra spravili krok nazad.

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Napsal: pon dub 16, 2012 21:20
od ppp
conpet píše:To je tak blbě vymyšlený :? Kvůli kontrole se musí uvolnit držák motoru -P
Lepsie nez 1.5 16v na espere. Tam sice deklu drziak motora nezavadzia ale zato tam odost viac zavadzia cerpadlo posilovaca.