Stránka 1 z 2

Než se ohřeje, tak to škube a někdy i chcípne

Napsal: pon lis 22, 2004 10:37
od FILIPES
Čau, poradtě někdo prosím :cry:
Osmistovka Matiz z roku 2000. Startuje bez problémů, ale když je to studený, tak to nechce jet, škube to a občas to uplně chcípne......
Nevíte co s tim?
Už mě to sere a nedá se s tim jezdit..... Do servisu se mi nechce - nejsou prachy :(

Re: Než se ohřeje, tak to škube a někdy i chcípne

Napsal: pon lis 22, 2004 12:57
od V.Brousek
FILIPES píše:Čau, poradtě někdo prosím :cry:
Osmistovka Matiz z roku 2000. Startuje bez problémů, ale když je to studený, tak to nechce jet, škube to a občas to uplně chcípne......
Nevíte co s tim?
Už mě to sere a nedá se s tim jezdit..... Do servisu se mi nechce - nejsou prachy :(
Odněkud musíš začít.Já bych začal od svíček přes kabely,vyčištění víčka rozdělovače atd.Pokud to nepomůže zaměřil bych se na benzin(kvalita,čerpadlo atd.).Možností ¨proč to dělá je mnoho.Až bude číst Petrm,třeba poradí více.

Napsal: pon lis 22, 2004 13:04
od zabijec
Me kdysi neco podobneho delal Kadett a bylo to teplotni cidlo. Kdyz se to zacalo dit podruhe, byla to lambda.

Re: Než se ohřeje, tak to škube a někdy i chcípne

Napsal: pon lis 22, 2004 19:13
od petrm
Václav Brousek píše:
FILIPES píše:Čau, poradtě někdo prosím :cry:
Osmistovka Matiz z roku 2000. Startuje bez problémů, ale když je to studený, tak to nechce jet, škube to a občas to uplně chcípne......
Nevíte co s tim?
Už mě to sere a nedá se s tim jezdit..... Do servisu se mi nechce - nejsou prachy :(
Odněkud musíš začít.Já bych začal od svíček přes kabely,vyčištění víčka rozdělovače atd.Pokud to nepomůže zaměřil bych se na benzin(kvalita,čerpadlo atd.).Možností ¨proč to dělá je mnoho.Až bude číst Petrm,třeba poradí více.



Tady není co radit víc zkontrolovat rozdělovač a kabely včetně svíček přesně jak píše Václav a pak už jen servis :( je mi líto takhle se auta opravdu spravovat nedají

Napsal: úte lis 23, 2004 06:19
od V.Brousek
Co napsal Petrm je svatá pravda.Myslím si že i servis v některých případech používá "vylučovací metodu závaď ",než najde tu správnou příčinu poruchy.Servis má tu výhodu,že může použít některou součástku pouze na zkoušku.aniž by ji rovnou účtoval zákazníkovi.Teda pokud je to solidní servis.

Napsal: úte lis 23, 2004 12:57
od shaman
Praxe je bohužel taková, že si je většinou naúčtují...

Napsal: úte lis 23, 2004 13:06
od jakub
shaman píše:Praxe je bohužel taková, že si je většinou naúčtují...
ehm - poupravil bych to:

Praxe je bohužel taková, že si je vždy naúčtují...

Napsal: úte lis 23, 2004 13:15
od V.Brousek
jakub píše:
shaman píše:Praxe je bohužel taková, že si je většinou naúčtují...
ehm - poupravil bych to:

Praxe je bohužel taková, že si je vždy naúčtují...
Jakube jak,kde.

Napsal: úte lis 23, 2004 18:31
od petrm
Pánové když budu mluvit jen za náš servis tak v případě opravy stylem pokus omyl se vždy po nalezení správné vadné součástky auto uvede do původního stavu . Nedávno sem se potýkal s jedním matízkem 3 dny a vyměnil věci celkově za 30 000 (auto bylo bourané a někdo se v něm kdysi už hrabal a dal do něj pár věcí který tam nepatřily ) a když sem našel součástku která to patrně způsobovala tak sem zase všechno vyndal a na účtě bylo pouze to co sem skutečně vyměnil a bylo to potřeba navíc zákaznice odjela s tím že zaplatila jen 5hodin práce a zálohu aby se v případě , že závada nebyla úplně odstraněna ( auto chvíli dělalo něco a pak se zase dělo něco jinýho a nebyl sem si jistej ale auto jezdí bez problémů takže sem se trefil ) nemuseli dělat čachry v účetnictví . kdyby měla platit veškerý čas kzterý sem na autě strávil a ještě k tomu bych tam nechal všechny díly které sem zkoušel tak by si radši šla do bazaru koupit jinýho matízka .

Napsal: stř lis 24, 2004 02:12
od jakub
petrm píše:Pánové když budu mluvit jen za náš servis tak v případě opravy stylem pokus omyl se vždy po nalezení správné vadné součástky auto uvede do původního stavu .
haleluja bratre, ted uz jen tudle myslenku protlacit od dealerske site daewoo a je to fertig

mimochodem ted teprve ctu cely puvodni nazev vlakna a musim rict, ze to je .. ehm mno, jak to jen ... vystizny nazev k uplne jinymu tematu ;)

Napsal: stř lis 24, 2004 06:13
od V.Brousek
petrm píše:Pánové když budu mluvit jen za náš servis tak v případě opravy stylem pokus omyl se vždy po nalezení správné vadné součástky auto uvede do původního stavu . Nedávno sem se potýkal s jedním matízkem 3 dny a vyměnil věci celkově za 30 000 (auto bylo bourané a někdo se v něm kdysi už hrabal a dal do něj pár věcí který tam nepatřily ) a když sem našel součástku která to patrně způsobovala tak sem zase všechno vyndal a na účtě bylo pouze to co sem skutečně vyměnil a bylo to potřeba navíc zákaznice odjela s tím že zaplatila jen 5hodin práce a zálohu aby se v případě , že závada nebyla úplně odstraněna ( auto chvíli dělalo něco a pak se zase dělo něco jinýho a nebyl sem si jistej ale auto jezdí bez problémů takže sem se trefil ) nemuseli dělat čachry v účetnictví . kdyby měla platit veškerý čas kzterý sem na autě strávil a ještě k tomu bych tam nechal všechny díly které sem zkoušel tak by si radši šla do bazaru koupit jinýho matízka .
Petře jsem rád,že jsi potvrdil můj názor,že pokud je solidní servis a mají zájem aby se k nim zákazníci vraceli,chovají se tak jak popisuješ.

Napsal: stř lis 24, 2004 12:08
od jakub
Václav Brousek píše:Petře jsem rád,že jsi potvrdil můj názor,že pokud je solidní servis a mají zájem aby se k nim zákazníci vraceli,chovají se tak jak popisuješ.
ja s nim souhlasim taky, koukam, ze jsem se mozna spatne vyjadril, tak trosku me osobne totiz prijde, ze tadle praxe uplne miji dealerskou sit daewoo ...

Napsal: stř lis 24, 2004 16:07
od V.Brousek
jakub píše:
Václav Brousek píše:Petře jsem rád,že jsi potvrdil můj názor,že pokud je solidní servis a mají zájem aby se k nim zákazníci vraceli,chovají se tak jak popisuješ.
ja s nim souhlasim taky, koukam, ze jsem se mozna spatne vyjadril, tak trosku me osobne totiz prijde, ze tadle praxe uplne miji dealerskou sit daewoo ...
to nemůžu hodnotit,protže jsem do servisu jezdil pouze na garančky a jinak jsem ho ještě nepotřeboval.Ale když jsem jezdil přístup k zákazníkovi byl perfektní(autosalon Daewoo Rumburk)

Napsal: stř lis 24, 2004 21:49
od Joska
Startuje bez problémů, ale když je to studený, tak to nechce jet, škube to a občas to uplně chcípne......
mel sem podobnej problem studenej motor nesel natocit a kdyz chitil tak se klepal jako s***e ,vypadalo to jakokdyz si to hazi jiskru jak chce.
Jak se to ohralo tak byl relativne klid.Po nekolikate navsteve v servisu zjistili pricinu :cry: byla v p****i opticka jednotka zapalovani,vymenily a byl klid :lol: a v penezence vitr :cry: cca 4.500,-

Napsal: stř lis 24, 2004 22:53
od Robert
... to je nemile... :cry: :cry: :cry: :x