Stránka 1 z 1
Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: stř dub 04, 2012 23:10
od Captivak
Ja mam takovy problem, kdyz radim z 1 na druhy stupen , bud musim pockat cca 2sec abych tu dvojku mohl zaradit,
nebo mi to udela skaredy zvuk v prevodovce. Neni to nic zavratneho, ale u noveho auta by se to stavat nemelo.
Muj nazor je ze se manual moc nepovedl, co vy na to mate s tim take nejake zkusenosti?
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv dub 05, 2012 14:20
od Troy
Mě to dělá u Orlanda, ale teď už je to lepší (mám najeto 9tis). Když jsem dával kryt motoru tak na skříni převodovky je Daewoo
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv dub 05, 2012 18:34
od Captivak
Ja mam zatim najeto 4500 km takze uvidime, ale je pravda ze pri koupi to byla hruza, uz se to lepsi.
Jako by tam ta dvojka nechtela, ostatni stupne jsou uplne v poradku.
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv dub 05, 2012 19:06
od Matsonic
Tezko rict. Ja mam diesel, dvojka jde tez hur, ale zde to je v zavislosti na otackach
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv dub 05, 2012 23:47
od ivsony
řekl bych že si to po čase sedne až se to trochu ochodí
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: pát dub 06, 2012 09:58
od HonzaKLE
Měl jsem to samé u Oktávky. Zkus řadit s dvojím vyšlápnutím spojky a dolů ještě s meziplynem (jako u převodovky bez synchronů viz. Praga V3S). Časem to povolí, musí se vytvořit vůle.
Tak bych chtěl letos skočit z O2 4x4 na Captivu. Velký rozdíl?
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: pát dub 06, 2012 15:13
od Matsonic
Hooodne velky rozdil, jeste nez do ni vlezes
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: pát dub 06, 2012 21:11
od berrry
Přesně tenhle problém jsem měl před měsícem taky , došlo to až tam , že jsem tam tu dvojku bez inventury nedal. V servise mi v záruce měnili synchrony a je to OK .
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: stř dub 11, 2012 17:49
od bart.kv
2 berrry: Můžu se zeptat v jakém servisu ti to dělali? Odkázal bych na ně i můj servis. Dělá mi to to samé. V zimě v mrazech dvojka prakticky nešla zařadit (po ranním nastartování). Teď je to lepší. Od mého dealera mám radu ještě vydržet, že se to oběhá). Mám najeto sice jen cca. 3000 km, ale u nového aute této kategorie se mi to moc nelíbí (hlavně když další stupně se řadí skoro sami). Díky za odpověď.
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: pát dub 13, 2012 21:34
od berrry
Já to kupoval a servisuju v Poděbradech, Autosalon Louda. Když jsem řekl co to dělá, okamžitě mě objednali na výměnu. Myslím že převodovky se Chevroletu vážně nepovedli , bohužel.
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: pát črc 20, 2012 20:21
od lord_maxx
Jak tu tak procitam diskuze, tak ten servis v Podebradech nevypada vubec spatne. Podobnych pripadu jsem cetl vice.
A k razeni - vim o problemu od kolegu Orlu, ja sam, musim zatukat, tento problem neregistruji. Rozhodne bych to ale resil se servisem.
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv lis 15, 2018 17:22
od HonzaKLE
Tak se mi po 6-ti letech a najetých 80 tis. km rozsypala rozdělovací převodovka
Cena nové převodovky sdělená servisem mne zcela usadila - 149.652,- Kč.
Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv pro 06, 2018 14:45
od HonzaKLE
Problém vyřešen objednáním nové převodovky přes Ebay z Anglie. Cena cca 1/4 ceny nabídnuté servisem.
Re: Manualni prevodovka v nove Captive
Napsal: čtv pro 06, 2018 16:02
od Edgar
Ani by som sa nečudoval, keby to bol proste šmejd. Na mojom Aveu je prevodovka čistá katastrofa (ale samozrejme chápem že ide o auto nižšej triedy), jediný stupeň ktorý zaradím s istotou je možno trojka a štvorka, ostatné musím doslova v tej kulise hľadať a to ani nehovorím že na jednotke nemám synchrón takže buď medziplyn alebo zastať autom až na nulu, aby išla zaradiť. A s 1.2 motorom je niekedy potrebné radiť 1 aj bez úplného zastavenia auta...