servis v OV

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

ipem

servis v OV

Příspěvek od ipem »

Ahoj.
Chodí sem někdo kdo má """""sqělé""""" zkušenosti s daewoo servisem v Ostravě?
Napište.
Reklama
 

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Jo. Pár zkušenostím mám. V celku pozitivní. Jsou sice drazí, ale to co jsem potřeboval, to udělali...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

A hnedka si budu protiřečit, protože mě dneska maximálně nasrali. Před týdnem mi krom jiného dělali i geometrii. Výsledek byl takový, že při rovné jízdě je volant mírně napravo, asi 3-4st. Dneska jsem to jel reklamovat a to zamítli s tím, že geometrii dělali, když tam byly hliníkáče a letní gumy a dnes jsem přijel na plechu a zimních. A že volant je křivo kvůli tomu. Letní i zimní kola jsou dobře vyvážená, protože kdyby ne, tak na Matizu je to hned poznat vibracemi volantu, což v se obou případech neděje. Tak to teda ne, nahazuju zpět letní a jede se tam znova... Grrrrr :(
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Hele Ondráši asi tě zklamu geometrie není o vyvážení kol jak píšeš
Letní i zimní kola jsou dobře vyvážená,
ale právě o pneumatikách kdybys věděl jak se někdy natrápím abych srovnal příčku volantu a pak třeba právě jen přehodím kola ze strany na stranu a je to.To co popisuješ je naprosto běžná věc a proto u nás vždy děláme geometrii až na kolech na kterých to auto bude dál jezdit i když ani to není zárukou že bude vše OK nedávno sem dělal známému taky geometrii na starším passatu a taky mi volal že potom co odjel má lehounce křivě příčku tak mu říkám jo to se může stát a aby teda přijel že to předělám a on druhej den volá a řiká mi tak sem tam dal zimáče a příčka je perfektně rovně ale zase to začalo táhnout lehce do strany a to po tom seřízení nedělalo. Takže pneu mají strašnej vliv na to jak se auto chová na silnici a mám takovej dojem že jestli si měl po odjezdu ze servisu dobře příčku volantu tak jestli tam dáš zase zpátky ty letní kola tak se ti zase srovná a nebudeš mít co reklamovat jedině že bys vymetl nějakou pěknou díru na silnici to je pak něco jinýho :(
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Poté, co byla geometrie udělaná na letních kolech a gumách, tak jsem to hnedka cestou domů viděl, že je volant křivo. Netáhlo to nikam. Po přehození kol to zůstalo stále stejné - volant šejdrem, nikam netáhne. Kažodpádně jsme domluveni, že mi to přeměří ještě jednou na těch letních kolech a za mé přítomnosti.

Co se mi nezdá, to je tvrzení technika, který říkal, že volant dal do rovna, zaaretoval, seřídil, vše bylo ok a když to jel sám projet, tak byl volant stále napravo, ačkoli číselně mu to prý sedělo. Nastavování přímého směru tam prý probíhá podle zadních kol. Přiznávám se tomu moc do detailu nerozumím, ale laicky se mi zdá, že když je vše OK a volant při přímém směru ukazuje doprava, tak musí postačit přitáhnout pravý čep řízení (resp. zkrátit vzdálenost heřeben čep) a povolit levý. Dále mě přesvědčovali, že chyba je ve volantu? Když jsem se ptal, kde konkétně "ve volantu", tak nebyli schopni odpovědět.

Uvidíme jak dopadnu v úterý...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Tak koukam nejenom já mam volant nakřivo. Sorry za rejpání ale neznam jiný auto než Daewoo na kterym by byl křivě volant. Já neuspěl s reklamací ( v Ostravě mi řikali dokonce že se nejedná na závadu) 2x geometrie na stejnech kolech a NIC. Furt mam volant doleva. Když jsem v práci studoval snímač na otáčení volantu (má to vůbec Daewoo ? ) na koktáívku tak mam volant nakřivo asi o 10 stupńů ! U Feldy jsem s timhle nikdy problémy neměl (4,5roku a 100 500km) a služební koktávky maji půl mega najeto a taky nic.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

No tak jestli si měl volant nakřivo už při odjezdu tak to je něco jinýho a po přezutí se nic nezměnilo . To se stává to je to co sem psal takhle taky seřizujeme geometrii a někdy se stane že je volant nakřivo tak to musí zpátky na geometrii a do té doby než je rovně to auto prostě neodjede i když to někdy znamená ji číselně posunout třeba do jedné strany :roll: nejhorší na tom je to že celková geometrie je naprosto OK ale jen nesedí příčka volantu a to je jak píše Krtek teda spíš není závada nikde není žádný předpis jak má být natočený volant ani žádná norma to podle mě neupravuje (jen odskočím na nedávno řešené odchylky tachometrů do mínusu nesmí ukazovat nikdy a do plusu může 10% +4 Km/h tak to je přesně podle normy ) a srovnat na některých autech příčku volantu je děsný to třeba dělám geometrii taky pětkrát :( než to konečně vyjde
ipem
Příspěvky: 26
Registrován: čtv lis 18, 2004 08:56
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ipem »

Čau krtku.
Křivý volant jsem měl chvíli i na oktávce.
A těm dílům, o kterých píšeš na fóru v OV. Dneska už vím, že zdržení není díky náhradním dílům, ale díky absolutní neschopnosti servisu.
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Ja sem zase volant nakrivo potkal na Fiatu Marea (pravidelne servisovany auto, nikam netahlo, ale volant tak nechali).
ipem
Příspěvky: 26
Registrován: čtv lis 18, 2004 08:56
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Vybečení z tématu

Příspěvek od ipem »

Chlapy! Volant na křivo je odbočení z tématu.
Chtěl sem tu shromáždit odbojovou skupinku proti hroznému servisu v Ostravě!
Chcu se zeptat Ondrase jestli měl s autem problémy nebo tam chodil jenom na garančky.
sony

servis OV

Příspěvek od sony »

Když jsem si koupil auto v bazaru tak jsem poprvé navštívil servis a dali mi auto do skvělé formy.A od té doby tam jezdím pravidelně a vždy jsem odjížděl spokojený.Nevím to je váš náror já mám rozdohně odlišný.
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybečení z tématu

Příspěvek od Ondras »

ipem píše:Chcu se zeptat Ondrase jestli měl s autem problémy nebo tam chodil jenom na garančky.
* Garančky od tuším 45tkm do 105tkm. Dřívější se dělaly v bývalém druhém autorizovaném servisu Autoglanc. (relativní spokojenost, tu a tam nalili do motoru více oleje než měli, ale jinak OK)
* Oprava bouračky z poviného ručení viníka (velká spokojenost, zařídili právníka, náhradní auto, veškeré vyřizování s pojišťovnou)
* Opravy mimo garančky: Výměna prasklého šroubu kulisy řazení (spokojenost), výměna výfuku (1x úspěšná reklamace - nechali díru ve spoji 2. a 3. dílu), 2x výměna ložiska v z. kole (spokojenost)

Jaké jsou tvé zkušenosti s nima?
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
ipem
Příspěvky: 26
Registrován: čtv lis 18, 2004 08:56
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ipem »

No blbé. Mám auto od května a díky tomu, že to je prvovýrobový Nubik, na což mě opoměli upozornit, jsem tam byl z drobnostma skoro každý měsíc. Vždycky toho bylo víc a skoro vždycky na něco zapomněli.

A jeden příklad za všechny: v 2 týdny starém autě mi nešel vypnout vnitřní okruh ventilace a při demontáži středového panelu použili šroubovák jako páčidlo!!!! Takže nové auto a už rýhy od šroubováku na rádiu a ještě na pár místech na panelu. Sedadla od šmíru a podobně.

Tak mi došla trpělivost a řešil sem to přímo přes Nováka, ten udělal vítr a byl chvilku klid, ale teďka zas na novo. A nejvíc mě štve asi toto: "Zítra Vám zavoláme" a nic. Nevidim problem, když volat nechcou tuto větu zaměnit za "Zítra si zavolejte".

No a vrcholem všeho bylo, že moje auto o kterém tvrdili 14 dnů, že je v lakovně pude do laku teprv v pondělí!
To mě dožralo definitivně a zavolal jsem na GM.

Vím, že tohle není o kvalitě práce, kterou já jako laik (doplňovač benzínu, nic jiného bych si na autu netroufl dělat) neumím moc dobře posoudit, ale myslím si že dobrý servis dělá taky to jak se chovají k tobě a autu.
ipem
Příspěvky: 26
Registrován: čtv lis 18, 2004 08:56
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

pro sonyho

Příspěvek od ipem »

No já mám asi smůlu, jak na auto tak i na lidi co kolem něho běhají
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

S Novákem byla super domluva. Některé věci jsem řešil přímo přes něj - bylo to rychlejší a jistější. Škoda, že už tam nedělá :(

Já měl štěstí, že vyjma bouračky se nikdy na autě nedělalo nic, co by si vyžádalo jeho delší pobyt v servise.

Co ti řekli na GM?
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“