Stránka 1 z 1

Paměťový cyklovač

Napsal: stř lis 17, 2004 18:46
od Satik
Máte paměťový cyklovač ? A jaký ?

Napsal: čtv lis 18, 2004 14:25
od Radim
k čemu je to dobré?

Re: Paměťový cyklovač

Napsal: čtv lis 18, 2004 14:45
od V.Brousek
Satik píše:Máte paměťový cyklovač ? A jaký ?
můj Matíz SE (1999) má cyklovač a byl součástí výbavy.Není sice paměťový,ale polohový.To znamená tři polohy.

Re: Paměťový cyklovač

Napsal: čtv lis 18, 2004 15:06
od Loobo
Satik píše:Máte paměťový cyklovač ? A jaký ?
To jsem nějak nepochopil k čemu to je.
Jak říkal Václav, tak Matiz má třípolohový a když ho necháš ve stírací poloze a pak zase nastartuješ tak si to pamatuje a stírá dál :lol: :lol: 8)

Napsal: čtv lis 18, 2004 21:36
od petrm
Satík má zřejmě na mysli cyklovač kterej mění délku spínaného cyklu podle vašeho nastavení v závislosti na tom jak hodně prší a né jak popisujete vy 1 polha zapnutý přerušovaný s přesně danou dobou za kterou se znovu rozeběhne a pak pomalá rychlost a pak ještě rychlá . On má na mysli že si můžete podlke intenzity deště měnit ten první inetrval třeba od 2 vteřin do jedné minuty podle toho jak hodně prší . Taky se vám určitě stává že jedete a jen lehce mrholí a na první polohu je to stejně moc rychle a tak máte stěrače vypnutý a jen občas do něj brknete aby setřel tak tohle řeší právě tenhle a je několik systémů přes reostat to mají některé daewa podle výbavy a nebo paměťový ten měla třeba Felicie to prostě zapnete stěrače na cyklování a vypnete a pak když je znovu zapnete abyste setřeli okno tak to bude stírat v tom intervalu v jakym ste to zapli . Další možností je dešťový sensor má ho snad už na přání i lacetti který zjišťuje jak je okno špinavé a jestli je potřeba setřít a tak spíná naprosto automaticky 8)

Napsal: pát lis 19, 2004 08:23
od zabijec
Jojo, v Nexii jsem měl takové kolečko kterým se dala ta doba měnit, bylo to super, škoda že to v Matesu není, ale jsem rád alespoň za ten obyčejný cyklovač 8)

Napsal: pát lis 19, 2004 08:49
od PavelZ
Ten by me taky zajimal, ale takova verze, ktera by se dala pouzit pro zadni sterac (teda ze nema specialni polohu pro cyklovac, ale jen stirani, ostrikovani) a funkce by se musely menit jedine opakovanym zapinanim/vypinanim.

Napsal: pát lis 19, 2004 11:18
od Satik
petrm píše:Satík má zřejmě na mysli cyklovač kterej mění délku spínaného cyklu podle vašeho nastavení v závislosti na tom jak hodně prší a né jak popisujete vy 1 polha zapnutý přerušovaný s přesně danou dobou za kterou se znovu rozeběhne a pak pomalá rychlost a pak ještě rychlá . On má na mysli že si můžete podlke intenzity deště měnit ten první inetrval třeba od 2 vteřin do jedné minuty podle toho jak hodně prší . Taky se vám určitě stává že jedete a jen lehce mrholí a na první polohu je to stejně moc rychle a tak máte stěrače vypnutý a jen občas do něj brknete aby setřel tak tohle řeší právě tenhle a je několik systémů přes reostat to mají některé daewa podle výbavy a nebo paměťový ten měla třeba Felicie to prostě zapnete stěrače na cyklování a vypnete a pak když je znovu zapnete abyste setřeli okno tak to bude stírat v tom intervalu v jakym ste to zapli . Další možností je dešťový sensor má ho snad už na přání i lacetti který zjišťuje jak je okno špinavé a jestli je potřeba setřít a tak spíná naprosto automaticky 8)

Ano, myslel jsem tento typ co popisuješ. Na netu jsem narazil pouze na typ 2062 od firmy AEV. Stojí 135,-Kč a je určen pro Felícii. Čas nastaví v rozmezí od 0,5s do 50s. Má tyto funkce:

1) krátký ostřik.......................stěrač setře 2x
2) dlouhý ostřik.......................stěrač setře 3x
3) trvalá poloha INT.................stěrač setře 1x za 5s
4) nastavení intervalu,dle popisu PETRM.

Výměna je velice jednoduchá. Vyměníte stávající cyklovač s pevným časem za paměťový AEV 2062 bez dalších úprav ( odzkoušeno u Matize II). U staršího modelu je (ASI) nutné otočit prostřední kontakt cyklovače o 90 stupňů. Vše funguje na 100% a ta cena jde, né ?

Napsal: pát lis 19, 2004 11:35
od jakub
Satik píše:1) krátký ostřik.......................stěrač setře 2x
2) dlouhý ostřik.......................stěrač setře 3x
3) trvalá poloha INT.................stěrač setře 1x za 5s
4) nastavení intervalu,dle popisu PETRM.

Výměna je velice jednoduchá. Vyměníte stávající cyklovač s pevným časem za paměťový AEV 2062 bez dalších úprav ( odzkoušeno u Matize II).
jak se to potom vyresi na pacce steracu u volantu - ta ma polohy
- interval ^
- pomalu ^^
- rychle ^^^
- resp. ostrik, dokud drzim packu <-

jaky tedy bude "preklad" techto funkci
- interval -> ??
- pomalu -> ??
- rychle -> ??
- resp. ostrik -> ??

Napsal: pát lis 19, 2004 11:50
od Satik
Všechny polohy páčky jsou zachovány. Je změna v ovládání cyklovače polohou INT.

Napsal: pon lis 22, 2004 19:01
od petrm
Jediné co se změní při ovládání cyklů stěrače je to že zapneš cyklovaní a zase ho vypneš stěrač jednou setře a ty čekáš až se ty zase zašpiní okno tak ho znovu jen zapneš do první ( cyklovací ) a v tomhle časovým intervalu to bude stírat a je to 8) bohužel je to omezeno 50 sekundama :(