Stránka 1 z 3
Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 07:43
od Dimco Nubira 97
Chlapi, neserie Vás tak trochu politika general motors ? mňa nasrala na toľko že si Cruza nekúpim
Je to najkrajšie auto, aké sa predáva vo svojej triede a trpí na motory. Ešte tie naftové sú ok, ale čo sa týka prevodovky, automat. prevodovky a benzínových agregátov je to hanba. Pritom posratý OPEL s prepáčením za výraz (nemám nič proti OPLU) má aj 1.4T aj 1.6T prečo ? Prečo tieto motory nedávajú aj do Cruzov po vzore koncernu ? Koncern je podobnej politiky ale omnoho lepšie vyváženej. Prémiové motory 3.0 TDI a 4.2 TDI a vyššie má len AUDI a Touareg ale všetky ostatné nafty vrátane benzínových TSI sa dávajú aj do po***** fábie (nemám nič proti fábii
). Toto je to čo ma odradilo pri tej dnešnej cene Cruza. Tento alebo budúci týdeň mi pribudne auto, moje nové auto o ktorom som vždy sníval že bude Cruze, a nebude. Bude to Seat LEON 1.4 TSI
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 10:03
od Krtek
No tak on koncern GM dokáže celkem slušně vysát a odkopnout značky co se mu hodí. Viz likvidace Saaba
Daewroolet je pro ně furt podřadná značka, kor v mimo USA takže se nebudou určitě zatěžovat kombinovánim výbav a motorů. A že maj dobrý naftoně ? Sorry ale jak to čtu tady tak bych naftu od GM nechtěl ani zadara. Problémy s filtrem, žere to jak slabší benzíňák (Crize, Orlando)..... VW alespon nežere i když už to neni co to bývalo.
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 10:16
od Dimco Nubira 97
No ale tá nafta je ešte oproti tým benzínom zázrak. Veľmi som zvedavý na Malibu na tento rok a osobne dúfam že ma príjemne prekvapia. Škoda že sú neni zverejnené ceny a termín začiatku predaja, vážne by som uvažoval nad tým počkať na Malibu....
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 10:56
od Iacobus
Dimco Nubira 97 píše:Tento alebo budúci týdeň mi pribudne auto, moje nové auto o ktorom som vždy sníval že bude Cruze, a nebude. Bude to Seat LEON 1.4 TSI
Ale,ale, pozrime ho! Čo to tu čítam.
Tak to nebude ani Cruze, ani Koktávia, ani Passat, ani Chrysler 300C ....ale Seat Leon?
Dobrá voľba. Hlavne pre takého mladého nevyjašeného slobodňáka.
Ja som s TSI maximálne spokojný.
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:01
od Dimco Nubira 97
JJ vidíš ako som dopadol
tak Chrysler som sa dočítal že je dosť kazový a opravy drahé = na to nemám, Octavia mi vzhľadom na to že budú predčasné voľby padla, štátny podnik, predčasné voľby, teraz pred novou vládnou objednávku na nové autá nikto nepodpíše takže to ešte potrvá minimálne rok. Keď tak potom pôjde na kšeft
Z passata je prd je silnejší pes jebe, a už nemám čas dlhšie čakať na auto z VW BA ktoré už sa snažíme získať 3/4 roka a teda som začal uvažovať reálne. Cruze keby mal iný motor, idem po neho ale on nemá, on má klasický 1.6 ECOTEC
je to tak krásne auto jak v interiéry tak v exteriéry, tak pohodlne sa tam sedí a tak sa mi páči, ale ten motor ani zadarmo
Mám ho v Nubire a žere mi 12l po meste
Takže som našiel Leona v social výbave
(reference) s dobrým motorom za 13 500 €
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:23
od chrudoš
Diimco, gratulace, taky dobry vyber
. Jinak ja to psal vcera i jinde, cena super, vybava bezvadna, zpracovani taky ujde, vzhledove bomba, ale motor a prevodovka, to je to, co je na jezdeni dulezite, a to to auto docela zabiji, skoda. Verim, ze za 5 let v dalsi generaci bude vsechno jinak, budou benzinove turba, vzdyt s 1,6T to rezou ve wtcc hlava nehlava, nechce se mi verit, ze by nechteli ten motor prodavat, kdyz jim sam dela reklamu, skoda, proste odstrcena Evropa, nenadelas nic.
Nicmene celkovy dojem je porad lepsi, nez u ostatnich konkurencnich aut, vyse zminene chyby jsou sice vady, ktere ale nebrani v prijemnem provozovani auta, hul bych nelamal, urcite bude jen lepe a ani zaklad neni zly.
Tvuj pohled chapu, mas moznost dostat se k zajimavym cenam resp vychytavat si je, to je pak nabidek vyhodnejsich jako Cruze jiste vice, Cruze je porad "nedostatkove zbozi" a cena dolu proste nejde, o slevach ani nemluvim, proto ztraci vyhodu oproti nekterym kouskum u konkurence.
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:28
od mzprx
Nauc sa jazdit....
Inak ti ten Lenon bude zrat jak ta Nubira.
Mimochodom, za tu cenu Lenona mas Cruza v plnej vybave.
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:30
od chrudoš
To je fakt
Kdyz se bude Dimco snazit, pojede to za malo, kdyz bude ale machrovat pred kocenkama, vir v nadrzi se aktivuje a nenadelas nic
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:35
od Dimco Nubira 97
Presne ako vravíš, s tými zľavami tiež, SEAT mi ponúkol oproti cenníkovej cene zľavu 1500 € plus 15 palcové zimné gumy s hl. diskami + 16 palcové hl .disky aj s letními pneu, ako som písal je to škoda že tak krásne a podarené auto nechajú takto vykapať, spravili riadny kus roboty ale chcelo to čo najskôr rozšíriť motorovú paletu o modernejšie agregáty a samozrejme prevodovky, keď u iných značiek je už 6 st prevodovka ku skoro každému motoru a chevy ju dáva len k nafte. Dúfam že toto všetko sa prelomí príchodom Malibu, cenovo však neverím že by sa mi platilo na neho čakať pretože podla mňa pôjde v stopách Epicy a to je základ od 19 000 € čo je veľa. Ale nechápem prečo ten motor 2,4 V6 ktorý dávali aj do Epicy a dávajú aj do Captivy nedajú aj do Cruza ? Veď to by bolo práve lákadlo pre ludí ktorý majú radi športový vzhľad a silný motor, a keď si odmyslíme diesel ktorý sítce má veliký výkon ale na preteky to neni tak ten motor 2,4 by tam krásne zapasoval. V Malibu slubujú jak 2,4 V6 tak 1.4 a 1.6 turbo motory, ale prečo aspoň ten 1.4 T Nedali aj do Cruza ? Určite by si našiel omnoho viacej zákazníkov, ale je to práve o tom že OPEL má prednosť a aby sa náhodou chevrolet moc nepredával tak mu tie motory a prevodovky nedajú. Verím tomu že keby chevy nahradil 1.6/1.4 T a 1.8/1.6 T a ešte navrch prihodil 2.4 do Cruza a zachoval by ceny, išli by jak teplé rošky a na diesel by sa už vôbec nečakalo...
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:38
od Dimco Nubira 97
Chlopy to neni o štýle jazdy, na Epice jazdím za 6.2 priemerne, na služobnom passate 1.8T po meste okolo 9l a na tej Nubire ne a ne pod 11, a to som už vyskúšal všetky možné spôsoby jazdy, proste to nejde. A práve to ma serie že na atmosfére sa jednoducho nikdy nepodarí pri normálnom štýle jazdy spraviť taká spotreba ako na prepĺňanom motore, to mi musíte dať za pravdu. Ono turbo benzín keď ženieš zožere aj detičky pri ceste, ale vie ísť aj úsporne kdežto atmosférický motor má viacej-menej konštatnú spotrebu +-1,5 l a hotovo....
A mzprx to máš pravdu že Cruze má za tie love lepšiu výbavu, ale ten motor a prevodovku ani náhodou a to je to čo ma hlavne serie
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:44
od mzprx
Za 13 550,- s DPH mas Cruze 1,8 vo vybave LTplus...
Motor 2,4l V6 v Epice nikdy nebol, a ani v Captive, tam bol 2,4l radovy stvorvalec, ktory taha pekne od spodu a pri 4000 otackach zdochne a u znic, ako diesel.
V Epice je 2,5l RADOVY 6 valec umiestneny napriec. (cize auto sa po pridani plynu nepokusa uskocit do skarpy) Krasne pruzny motor, taha v celom rozsahu otacok. Pri pruznom motore netreba tak velmi 6 stupnovu prevodovku. Pri diesli s malym rozsahom pracovnych otacok treba co najviac stupnov. Pri ustalenej cca. 55ke mi automat zaradi 5ku a idem na 1300 otackach, cize pri 6ke by som asi isiel na volnobeznych.
Mal som kedysi Lacetti 1.4, kym na nom zena nenajazdila cca. 10-15 tis. km, tak ten motor netahal v spodnom pasme otacok, ozival len nad 3500. Potom sa to upravilo do normalu.
Turbo setri len preto, ze pri vyssich vykonoch su nizsie straty trenim (tie su funkciou objemu) Cize v nizkych otackach, ked turbo este tolko netlaci, ucinnost je rovnaka ako u atmosfery. Cize neusetris asi nic.
Napriklad spotreba u mojej Captivy si od hrozostrasnych 18,4 pri odovzdani po cca. 35tis. km sadla na 10,7. Supnem to na plyn a jazdim lacnejsie, ako s najlacnejsim dieslom.
Som zvedavy, aky rekord urobim s Camarom...
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:46
od chrudoš
No, covece, pokud je to za cenu Cruze, nevim nevim, to bych do toho Leona nesel ani omylem, nicmene kazdeho volba. motor neni buhvijake hi-fi, ale zas je jednoduchy a krome vymeny oleje (a dost benzinu
) nic jineho nepotrebuje, sam uvidis, jak bude TSI fungovat, ja o nem nic nevim, takze jsem zvedavy.
Cruze by jiste kanibaloval Astru, to nechteji dovolit, je videt, ze v USA ma 1,4T bez problemu. A co se tyce 2,4, neprodal by se podle me ani jeden kus, navic ani v USA neni, takze tady jej nenabidnou ani omylem.
Malibu je o rad vyssi auto, ma konkurenci v Insignii, takze se taky bojim urciteho priskrceni v Evrope, snad jej takto nezabijou. Navic pokud nekdo Malibu zvoli, bude to diesel, tohle auto bude dalnicni korab na dlouhe streky, tam by benzin zvitezil jen u absolutniho petrolheada (treba u me
)
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:49
od Dimco Nubira 97
Tak tak ten 2.5 som myslel, lenže tá 6-ka ti hodne chýba na dialnici, a je jedno či to je benzín alebo nafta. Ak je 6-ka stupeň navyše pri zachovaní dĺžky prvých 5 stupňov tak je to perfektná vec na spotrebu na dlhých cestách. Každopádne kde si našiel Cruze s 1.8 s LT + za tie prachy ? taký som nenašiel, i tak to nemení nič na veci v tom že tie motory sú klasické ECOTEC čo je škoda pri tak podarenom aute
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:53
od chrudoš
Praveze v benzinu je 6 kvaltu zkracenych, takze pri 130 km/h neni v otackach moc velky rozdil, akorat kvedlas jak blazen
Malo kdo pridava sestku za standartni petku, aby na dalnici jelo auto pod 3000 ot, jsou to vyjimky. Navic nad 130 leze spotreba na dvojnasobek, tam te ani dlouha sestka nezachrani. Je to sice jine auto, ale dneska Zlin-Brno, Focus 1,6 kombi, prumerna rychlost cca 160-170, spotreba 15,0
Re: Politika GM...
Napsal: stř led 11, 2012 12:59
od Dimco Nubira 97