Ahojte, zas jedna mala otazka hlavne pre odbornikov.
Ake informacie idu smerom do pocitaca ? Co si myslim, tak asi:
- otacky
- tlak oleja
- teplote chladiacej kvapaliny (?)
- teplota oleja (?)
- teplota nasavaneho vzduchu
- uhol natocenia klukovky
- lambda sonda
- imobilizer
- napatie v elektrickej sustave (?)
- zaradeny prevodovy stupen (?)
Je toho asi viac, ale ja to neviem.
A potom, ake info ide von z pocitaca ?
Odbornici, prejavte sa
Pocitac
Moderátor: Blue Lanos
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pocitac
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Lanos bude podobný jako Matiz a tam je to asi tak:
čidla:
čidlo teploya vzduchu v sání
čidlo úhelu otevření klapky
čidlo (pod)tlaku v sání
čidlo klepání válců
čidlo natočení vačky
čidlo mazání (myslím, že jen tlak, nikoli teplota)
čidlo teploty chladící kapaliny
lambda sonda
čidlo rychlosti auta (jak kde, já třeba nemám)
čidlo v kanystru na zachytávání par z benzínové nádrže
výstupy (přímo řídící motor):
okamžik a délka vstřiku
okamžik jiskry
otevření sání ventilem volnoběžných otáček
otevření solenoidu na spálení par z kanystru
novější modely - otevření EGRu
a beztak jsem na něco zapomněl, nejsem si jistý jestli tam není dvojice čido tlaku paliva - ovládání tlaku paliva
čidla:
čidlo teploya vzduchu v sání
čidlo úhelu otevření klapky
čidlo (pod)tlaku v sání
čidlo klepání válců
čidlo natočení vačky
čidlo mazání (myslím, že jen tlak, nikoli teplota)
čidlo teploty chladící kapaliny
lambda sonda
čidlo rychlosti auta (jak kde, já třeba nemám)
čidlo v kanystru na zachytávání par z benzínové nádrže
výstupy (přímo řídící motor):
okamžik a délka vstřiku
okamžik jiskry
otevření sání ventilem volnoběžných otáček
otevření solenoidu na spálení par z kanystru
novější modely - otevření EGRu
a beztak jsem na něco zapomněl, nejsem si jistý jestli tam není dvojice čido tlaku paliva - ovládání tlaku paliva
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
zklamu vás tlak paliva to nijak nehlídá a tlak oleje taky ne jen to měří všechny teploty mimo oleje a podtlak v sání a samozřejmě natočení klapky a lambdu a napětí v soustavě a podle toho určuje délku otevření vstřiku a okamžik zapálení jiskry jo pak už sou tam takový věci jako uzavřená smyčka a otevřená to podle toho jestli už je dostatečně zahřátá lambda a pak blok učení to je imaginární hodnota kdy ideální je 128 a podle toho se řídí kolik benzínu se má dodávat a je to ovlivněno stylem jízdy atd. celkem je tam asi 40 položek které zobrazuje diagnostický scanner