Stránka 1 z 1

NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: čtv pro 01, 2011 11:01
od ministry
ZDRAVIM VSETKYCH .

Poradte, kde je rel0 na cyklovac ? Prestal fungovat. pred casom sa mi potom sam od seba zapol pocas jazdy / mal som packu v polohe zap. / ale ked som motor vypol a nastartoval po 10 min uz zase nesiel a nejde uz dodnes. Proste mi idu len tie dve dalsie polohy, ale nie cyklovac. / prstenec nemam - mam stary cyklovac s jednym casom /

Takze otazka znie: Kde je relé ? Resp kde moze byt chyba ? páčka, relé, konektory ? Skusal som pokyvat s kazdym kablom pod volantom aj na tej poistkovej skrinke, kde je rele na smerovky, ale nič. posistky su vsetky ok. ale relé viem najst iba jedno a to su smerovky. V motorovej xcasti su rele na svetla.

dakujem za rady

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: ned pro 04, 2011 11:58
od saamm
Pod přístrojovou deskou na straně řidiče. Někde se tu řešil i ciklovač a podobné věci. Hledej a najdeš. :PP:

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: ned pro 04, 2011 21:02
od Scorpion.11
Stačí napsat do "Hledat" a najdeš toto https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 8D#p242426

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: pon pro 05, 2011 09:13
od didi158
rele najdes na releovej doske ktora je na vodicovej strane pod volantom je tam viacero relatok je to cele zakrytovane tak neviem ci sa da do nej dostat a to co sa uz na fore pisalo ze staci vymenit len rele je jeden velky blud

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: pon pro 05, 2011 11:52
od lomngi
didi158 píše:rele najdes na releovej doske ktora je na vodicovej strane pod volantom je tam viacero relatok je to cele zakrytovane tak neviem ci sa da do nej dostat a to co sa uz na fore pisalo ze staci vymenit len rele je jeden velky blud
Skús nám teda povedať prečo je to podľa Tebe blud.
aký máš dôvod.

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: úte pro 06, 2011 20:20
od didi158
podla mna tam budu ine pätice na rele

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: úte pro 06, 2011 21:37
od pekrtek
Pokud je to jako na Lanosu, tak to blud není. Stačilo vyměnit relé za relé z Feldy a bylo to.
Relé bylo na levé straně u řidiče, musel se otevřít kryt palubky na levém boku a pak už to šlo.

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: úte pro 13, 2011 15:11
od ministry
Diky za linky.
Ja som to tu uz raz hladal . Vsade sa ale pisalo len o casovom relé. v mojom pripade sa to neda nahradit. Nemam nikde osobitne ulozene relé na cyklovac, ani prstenec na packe kde sa daju menit intervaly. mam jeden pevne nastaveny interval.

Nakoniec bude to relé v tej skrinke ktora je cela zaplastovana pod volantom. kde je aj gong. bude to problem rozobrat ale pokusim sa. pretoze je to "hluché" . necvaká. a ide ma porazit :evil:

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: stř pro 14, 2011 12:41
od saamm
ministry - přesně jak uvádíš, jsou různé modifikace. Taky to mám jak ty r.v.10/2008. Scorpion.11 to má taky tak r.v.5/2009. Ty máš který termín výroby?

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: pon pro 19, 2011 09:19
od ministry
saamm píše:ministry - přesně jak uvádíš, jsou různé modifikace. Taky to mám jak ty r.v.10/2008. Scorpion.11 to má taky tak r.v.5/2009. Ty máš který termín výroby?
ja mam prve modely. rok 2006 / 06

Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV

Napsal: pon úno 27, 2012 16:04
od storeman
Diagnostické pomůcky

Relé stěračů se nachází za přístrojovou deskou pod spínačem přepínání tlumených světel ve sdruženém bloku přístrojů. Odmontujte spínač přepínání tlumených světel na sdruženém bloku přístrojů a boční kryt přístrojové desky, abyste získali přístup k relé stěračů.
Krok Akce Hodnota nebo hodnoty Ano Ne
1 Zapněte zapalování.
Použijte voltmetr k vyzkoušení napětí baterie na svorce 30 konektoru relé stěračů.
Je na svorce 30 napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 3. Přejděte na krok 2.
2 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 30 konektoru relé stěračů a pojistkou F2.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
3 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce I konektoru relé stěračů napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 7. Přejděte na krok 4.
4 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Voltmetrem zkontrolujte napětí baterie na svorce 6 (A6 u pětidvéřového automobilu) konektoru spínače stěrače . 11-14 v Přejděte na krok 6. Přejděte na krok 5.
5 Vyměňte spínač stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
6 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 6 konektoru spínače stěrače (A6 u pětidvéřového automobilu) a svorkou 30 konektoru relé stírače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
7 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce 30 konektoru relé stěračů pulzující napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 11. Přejděte na krok 8.
8 Pomocí ohmmetru změřte zemnicí obvod motoru stěrače.
Je uzemněný obvod v pořádku? 0 Ω Přejděte na krok 10. Přejděte na krok 9.
9 Opravte přerušený uzemněný obvod.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
10 Vyměňte relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
11 Odpojte konektor spínače stěrače.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Pomocí ohmmetru zkontrolujte spínač stěrače.
Existuje kontinuita mezi svorkami 5 a 6 (A5 a A6 u pětidvéřového automobilu)? 0 Ω Přejděte na krok 13. Přejděte na krok 12.
12 Vyměňte vadný spínač stěrače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. Přejděte na krok 14.
13 Opravte přerušený obvod mezi spínačem stěračů a relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
14 Vyměňte řídicí modul (SJB).
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku.