Stránka 1 z 1
Problem so stieracmi
Napsal: stř lis 23, 2011 19:41
od Paul8579
Mam Captivu 2,0 VCDI a takovej zvlastni problem s prednymi stieracmi. Ked si ostriekam predne okno, tak mi stierace asi tri krat zotru, a potom mi ostanu v hornej polohe priamo pred vodicom. Nepomoze ani opatovne spustenie stieracieho cyklu na cyklovac, ani prvu kontinualnu polohu, ale az na najvyssi vykon. Potom sa spustia, ale ak vratim packu do polohy pomaleho stierania, tak ostanu v polohe v ktorej sa prave nachadzaju. T.z. ze hocikde. Ak vypnem zapalovanie a opatovne spustim motor, tak sa automaticky vratia do parkovacej polohy. Nestretli ste sa s tymto uz niekto? Sorry za pravopis, nie je mojou silnou strankou
. Dakujem za kazdu radu.
Re: Problem so stieracmi
Napsal: pon pro 12, 2011 11:43
od Bullmastiff
Paul8579 píše:Mam Captivu 2,0 VCDI a takovej zvlastni problem s prednymi stieracmi. Ked si ostriekam predne okno, tak mi stierace asi tri krat zotru, a potom mi ostanu v hornej polohe priamo pred vodicom. Nepomoze ani opatovne spustenie stieracieho cyklu na cyklovac, ani prvu kontinualnu polohu, ale az na najvyssi vykon. Potom sa spustia, ale ak vratim packu do polohy pomaleho stierania, tak ostanu v polohe v ktorej sa prave nachadzaju. T.z. ze hocikde. Ak vypnem zapalovanie a opatovne spustim motor, tak sa automaticky vratia do parkovacej polohy. Nestretli ste sa s tymto uz niekto? Sorry za pravopis, nie je mojou silnou strankou
. Dakujem za kazdu radu.
Něco podobného jsem měl taky (za deště blbla automatika, rychlé setření fungovalo jen po dobu co jsem držel páčku dolu a musel se trefit s puštěním tak aby stěrač nezůstal ve výhledu apod.). V servisu vyměnili motorek stěračů a bylo po problému - prý špatně signalizoval polohu řídicí jednotce. Závada prý souvisela s pronikáním vlhkosti do motorku - alespoň za deště to blblo za sucha vše chodilo OK.
Re: Problem so stieracmi
Napsal: úte pro 30, 2014 21:54
od Paul8579
Jo tak sem na to pak prisel... u mna bol problem podobneho razu, ze tiez to blblo len ak bolo vlhko alebo dazd.
Tak sem se jednou v dezdi stavil u kamose v servisu a rezebral jsem kryt a na moje prekvapeni jsem zistil ze ta
"vana" kde se nachazi motorek steracu je plna vody. Tak jsem prostoural sroubovakem ten odtok, voda se vylila,
ale pravdepodobne uz byl motorek nebo spise elektornika nenavratne poskozena, lebo to blblo porad. Tak jsem vymenil
za novy a odvtedy je pokoj. Jenom uz si davam bacha na tu "dirku" a jednou za cas si to vsechno rozeberu a procistim.
Takze souhlasim s tebou, ze problem je skuecne ve "vlhkosti".