Stránka 1 z 1
Trhanie (škubání) pri plnom plyne
Napsal: úte lis 09, 2004 16:46
od Peo
Mám taký problém, keď motor ešte nie je zohriaty a stlačím plynový pedál nadoraz, začne to hrozne trhať a zdola sa ozývajú divné zvuky. Za nejakú pol hodinu, keď sa motor už poriadne prehreje, to prestane. Čím väčšia zima a vlhkosť, tým je to horšie.
Na otáčkach nezáleží, na dvojke mi to robí aj pri 4 500ot.
Neviete niekto, v čom môže byť problém? Prípadne koľko by stála oprava? Dík moc...
Napsal: úte lis 09, 2004 16:54
od mrk
plynovy pedal by som az na podlahu so studenym motorom nestlacal.
Napsal: úte lis 09, 2004 16:57
od T-PK
Hele a nebute to porste jen problem studeneho motoru???Pokud by sis dobře přečetl návod k použití,tak si myslím,že by tam mělo být napsané,že se motor ma nechat po nastartování zahřat..
Anebo možná toto: Když dáš klíček do polohy 1 začné hrát radio,že? V poloze 2 se zapne celková elektrika a v tomto okamžiku nechej auto chvilku nečinné a počkej až zhasne kontrolka Air bag (myslím) a pak teprv startuj...Co?
Napsal: úte lis 09, 2004 17:00
od mrk
no airbag s tym urcite nebude mat nic spolocneho
a espero nie je diesel aby si musel cakat kym sa zohreju zhavice.
Studený motor
Napsal: úte lis 09, 2004 17:04
od Peo
No problém studeného motora to asi nebude, pretože ako píšem, robí mi to aj po polhodine prevádzky. To už je ručička teplomera tam, kde má byť, a robí to stále...
Napsal: úte lis 09, 2004 17:12
od Richard
Je u Espera ještě klasickej rodělovač ? Tak jestli jo u víčka může právě než se motor ohřeje může vznikat problém. Zřejmě víčko má nějaké mikroskopické trhliny vznilé stářím a do nich se ve vlhku dostane voda a pak jiskra neskáče do svíčel ale po obvodu víčka a může způsobit trhání, když se vše ohřeje , víčko vyschne a je to OK , mrkl bych i na kabely a koncovky.
Napsal: úte lis 09, 2004 17:14
od Peo
To by šlo... to sa mi zdá celkom pravdepodobné. A kde sa to mám pozrieť - ktoré je to víčko? (ja som dosť amatér
)
Napsal: úte lis 09, 2004 17:31
od PetrCBR
Peo píše:To by šlo... to sa mi zdá celkom pravdepodobné. A kde sa to mám pozrieť - ktoré je to víčko? (ja som dosť amatér
)
Najdes bakelitove vicko z ktereho couha hromada tlustych kabelu ke svickam.
Napsal: úte lis 09, 2004 17:35
od Peo
DÍK MOC!
Napsal: pon lis 15, 2004 19:40
od petrm
přesně tak bude to víčko rozdělovače a nebo kabely k svíčkám
Bolo to ono :)
Napsal: úte lis 23, 2004 15:38
od Peo
Tak páni, bolo to presne tak. Oprava - výmena veka, sviečok, káblov, zhrdzavenej hlavy plus práca - vo Fancare cca 5 500,-. A ide ako hodinky.
Re: Bolo to ono :)
Napsal: úte lis 23, 2004 18:03
od Radoslav Hološka
Peo píše:Tak páni, bolo to presne tak. Oprava - výmena veka, sviečok, káblov, zhrdzavenej hlavy plus práca - vo Fancare cca 5 500,-. A ide ako hodinky.
Dobra cenova pecka,ale co je to pre Blavaka,ne?
Napsal: pon srp 01, 2005 19:04
od Sato
Tak dnes som sa vratil z BA. Zasiel som tam tiez za kamaratom nech sa mi pozrie na to trhanie. Nakoniec zistil ze jeden z kablov k svieckam je uz nepriechodny. Mal som vsak aj zatopenu 2 a 3 sviecku. Nevedel povedat ci preto ze boli slabo dotiahnute alebo tesnenie je uz v ... . Tak tam dal nejaky svoj kabel, nie original. Vraj je to jedno len to musi byt na 16ventil.
A auticko na ceste z BA mi ani raz netrhlo.
Napsal: pon srp 01, 2005 21:33
od ppp
Byvaly skodovkar by vedel ze staci vecer za tmy nakopnut motor a ist sa pozriet na farebnu hudbu pri motore. Podla nej sa obvykle da urcit ci je to len VN kablami alebo aj hlavou rozdelovaca a netrebe nechavat hned 5litrikov za vymenu vsetkeho co s elektrinou suvisi
.
Napsal: úte srp 02, 2005 00:20
od Peo
ppp píše:... a netrebe nechavat hned 5litrikov za vymenu vsetkeho co s elektrinou suvisi
.
Skoro hovoríš