Trhanie (škubání) pri plnom plyne
Moderátor: Blue Lanos
Trhanie (škubání) pri plnom plyne
Mám taký problém, keď motor ešte nie je zohriaty a stlačím plynový pedál nadoraz, začne to hrozne trhať a zdola sa ozývajú divné zvuky. Za nejakú pol hodinu, keď sa motor už poriadne prehreje, to prestane. Čím väčšia zima a vlhkosť, tým je to horšie.
Na otáčkach nezáleží, na dvojke mi to robí aj pri 4 500ot.
Neviete niekto, v čom môže byť problém? Prípadne koľko by stála oprava? Dík moc...
Na otáčkach nezáleží, na dvojke mi to robí aj pri 4 500ot.
Neviete niekto, v čom môže byť problém? Prípadne koľko by stála oprava? Dík moc...
Espero 1.5 DOHC 16V
- Reklama
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Hele a nebute to porste jen problem studeneho motoru???Pokud by sis dobře přečetl návod k použití,tak si myslím,že by tam mělo být napsané,že se motor ma nechat po nastartování zahřat.. Anebo možná toto: Když dáš klíček do polohy 1 začné hrát radio,že? V poloze 2 se zapne celková elektrika a v tomto okamžiku nechej auto chvilku nečinné a počkej až zhasne kontrolka Air bag (myslím) a pak teprv startuj...Co?
Studený motor
No problém studeného motora to asi nebude, pretože ako píšem, robí mi to aj po polhodine prevádzky. To už je ručička teplomera tam, kde má byť, a robí to stále...
Espero 1.5 DOHC 16V
Je u Espera ještě klasickej rodělovač ? Tak jestli jo u víčka může právě než se motor ohřeje může vznikat problém. Zřejmě víčko má nějaké mikroskopické trhliny vznilé stářím a do nich se ve vlhku dostane voda a pak jiskra neskáče do svíčel ale po obvodu víčka a může způsobit trhání, když se vše ohřeje , víčko vyschne a je to OK , mrkl bych i na kabely a koncovky.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Bolo to ono :)
Tak páni, bolo to presne tak. Oprava - výmena veka, sviečok, káblov, zhrdzavenej hlavy plus práca - vo Fancare cca 5 500,-. A ide ako hodinky.
Espero 1.5 DOHC 16V
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bolo to ono :)
Dobra cenova pecka,ale co je to pre Blavaka,ne?Peo píše:Tak páni, bolo to presne tak. Oprava - výmena veka, sviečok, káblov, zhrdzavenej hlavy plus práca - vo Fancare cca 5 500,-. A ide ako hodinky.
Tak dnes som sa vratil z BA. Zasiel som tam tiez za kamaratom nech sa mi pozrie na to trhanie. Nakoniec zistil ze jeden z kablov k svieckam je uz nepriechodny. Mal som vsak aj zatopenu 2 a 3 sviecku. Nevedel povedat ci preto ze boli slabo dotiahnute alebo tesnenie je uz v ... . Tak tam dal nejaky svoj kabel, nie original. Vraj je to jedno len to musi byt na 16ventil.
A auticko na ceste z BA mi ani raz netrhlo.
A auticko na ceste z BA mi ani raz netrhlo.
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k