Po vyradení neklesaju otáčky

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Po vyradení neklesaju otáčky

Příspěvek od Dano »

Mam taky problem, ze ked idem so studenym autom napriklad 20 na dvojke a vyradim, tak mi toci 2000 otacok a nie a nie klesnut az ked zase zaradim nejaky stupen a tym to zatazim potom zacnu klesat. Dokonca ked vyradim pri 1500 otackach este si to niekedy aj same prida a drzi okolo 2000 otacok. Z vyssich otacok to lepsie klesa. Neurobi to vzdy, ale skoro vzdy a pri miernom zahriati to prestane. Robi to od kedy som mal hlavu dole. Neviem ci som drcol do cidla rychlosti alebo co.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

V klidu, nemej strach, to je normalni, dela to pokud je motor chladny a elektronika si sama hlida bohatost smesi. Je ale pravda ze 2000 otacek je malinko vic nez je standart, ale to by melo byt v poho. Mala rada:startuj vzdycky bez plynu a tak pul minutky to nech bezet. 8)
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

To je jasne, ze startujem bez plynu, to tu hadam nikto nerobi. Ale mne to zacalo robit od vymeny tesnenia. Nieco som musel posahat. Vzdy si elektronika drzala vyssie otacky ako ked ide auto na sytic, ale toto je trochu moc. Ja by som nepanikaril keby som nevedel ako to islo pred tym.
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

je pravda, ze vyssie otacky pri starte su absolutne ok - funguje sytic. na druhej strane ked ti to predtym nerobilo, tak to asi nebude celkom koser. najlepsie by to bolo dat na tester, ale to by bolo za 500 sk (aspon u nas v daewoo servise)
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Dano píše:To je jasne, ze startujem bez plynu, to tu hadam nikto nerobi. Ale mne to zacalo robit od vymeny tesnenia. Nieco som musel posahat. Vzdy si elektronika drzala vyssie otacky ako ked ide auto na sytic, ale toto je trochu moc. Ja by som nepanikaril keby som nevedel ako to islo pred tym.
Ja startujem v zime s plynom - ale Moskvic r.v.1979. :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Jojo Rado... :) To treba nacukat ale neprechlastat :lol: :lol: :lol:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ked som menil tesnenie auto bolo na pocitaci a stelovali mi predzapal. Diagnostika nic nezistila. To ako keby bola mechanicka zavada. Zasekavajuce sa lanko plynu alebo take volaco. Ci by to nemohlo robit cidlo rychlosti...
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

otacky

Příspěvek od Filip »

zdravim ta, pri raceri nieje normalne 2000 otacok na volnobehu za jazdy.
ver mi. mal som racera a teraz ho ma bracho a robilo to aj mne.
nexia je trocha ina. tam drzi vyssie otacky pocitac ale u raceru
ich hore drzi krokovy motorcek volnobeznych otacok.
Ako som spominal robilo mi to tiez a vymenil som motorcek a odvtedy je to ok. aj ked je auto uplne studene drzi maximalne 1200 - 1300 otacok
a ked sa zohreje ide na krasnych 850.
blizsie info o motorceku najdes na http://www.kadett.cz/technika/k_motorek.htm

je tam popisany aj postup ako sa pokusit opravit ho ale nieje to ono.
podari sa to mozno raz z desiatich pokusov.
Najlepsie je kupit novy a vymenit. Vymenis aj sam za 10 minut.
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Dakujem za typ. Uz som menil aj horsie veci ako je nejaky krokovy motorcek :lol: Pospekulujem nad tym. Len kde v Nexii je?
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

aha tak to som sa nejako ja sekol. nejak som z debaty pochopil ze mas racer-a. v nexii nieje. v raceri je motorcek. sorry
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ale na fore sa mnohokrat spomina ten krokovy motorcek v suvislosti s Nexiami. A okrem toho su pripady ked mi to neurobi a pochybujem, ze by to elektronika raz urobila a raz nie.
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

no jedine ze by si mal nexiu s karburatorom lebo pri vstrekovani
nema krokovy motorcek ziadny zmysel.
Ja som mal racer 1,5 GSi, a to bolo jednobodove vstrekovanie
ale do karburatora. v podstate ten vstrekovac bol len rozprasovac benzinu do karburatoru a potom to aj tak tieklo cez krokovy motorcek
do motora.
predpokladam ze nexia karbes nema
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Nexia ma multibodove vstrekovanie do kazdeho valca zvlast. Na tej hlave je ale viac veci co by to mohli robit. Napriklad aj snimac polohy skrtiacej klapky. Co ked dava riadiacej jednotke nezmysli, napriklad, ze mam pridane a nemam? Alebo sa jednoducho moze ta klapka zasekavat pootvorena. Raz som skusal poturovat ten motor ked mi to robilo a vtedy zacal ist normalne.
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

ked myslis ze dava zle udaje do pocitaca tak s tym chod na diagnostiku
a tam ti presne povedia co to je. urcite bude zapis v pameti zavad.
sviecky a kable mas ok ? a inak skrtiacu klapku takisto lahko vymontujes,
vycistis a vies na nej zmerat aspon odpor a zistis ci je dobra alebo nie.
dlasia vec neviem. mas tam uz len EGR ventil alebo este moze blbnut cidlo
otacok motora.
a co sa tej skrtiacej klapky tyka. na to staci kontox.
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

Ved som napisal, ze mi robili diagnostiku. Este som sa naschval pytal, ze pamat zavad bola prazdna? Ten priblbly prijimaci technik sice prikyvol, ale vyzeral, ze nevie na co prikyvuje. Sviecky su nove, kable su v poriadku. Ved to by blbo hoci kedy. Inac ten motor ide pekne ticho. Co sa tyka skrtiacej klapky, tak to ma napadlo teraz. Uz dnes von nepojdem a cez den je tiez zima. Uz sa nerobi tak dobre ako v lete. Garaz nemam, takze mi budu prsty mrznut, ale skontrolovat to musim. Cidlo otacok je kde? Neni to na hlave pod rozdelovacom? To by aj mohlo byt posahane ked som to mal rozobrane. Mozno fakt staci Kontaktol. Co je EGR ventil?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“