Přesně tak, konektor teploty je dole vedle alternátoru.
Na saharu za chladičem ja napojený relátko. Na relátku je gumový držák, který je nasunutý na plech na karoserii.
Relátko je obdélníkový, má čtyři konektory. Já jsem měl jeden kontakt upadlý a vnitřek byl vyhřátý.
Kdyby se konektory oddělily tak se nechá použít běžné relátko.
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0986AH0453/9449721
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0332209150/3313213
Ukruh jsem si ještě upravil na přepínač, kterým si spustím sám saharu za chladičem.
Kontrolku jsem použil vedle kontrolky pásů. U kontrolky jsem musel musel odděli kontakty na tachometru a napájel jsem tam dva labely, kabely jsem upevnil ještě k tachometru, aby se kontakty neutrhly.
Vyfotil jsem relátko, umítění relátka.
Doplnil jsem okruh ještě o jedno relátko. Proud do relátka pouštím přes přepínač ze spínačky.
Kabely do motoru jsem protáhnul kolem náhonu tachometru. Gumovou průchodku jsem propíchnul šroubovákem.
Aby se vyndal náhon tachometru u převodovky tak se vyndá drátěná ségrovka na převodovce.
Pokud tam chci dát kontrolku zapnutí sahary tak se to nechá udělat dvěma způsoby.
Bud se zapojí žárovka rovnou na kabel do relátka, když se spustí proud přepínačem do relátka tak se kontrolka rozsvítí.
Lepší, ale komplikovanější by bylo, napojit kontrolku přímo od kabelu od sahary, ale tam vznikne problém ten, že pokud se za jízdy roztočí vlivem větru sahara tak se začne kontrolka rozsvěcet podle náporu vzduchu. To se nechá vyřešit třeba tak, že se tam dá nějaká dioda třeba z nějakého starého alternátoru, která se napojí na kabel.
Ve schématu vylepšení neni nakresleno.
Toto vylepšení jenom pro velmi náročné.
Vylepšil jsem to tak, že jsem dal přepínač, kterým si zvolím to, jestli chci proud vézt přes diodu nebo jestli chci vidět jestli se roztáčí ventilátor náporem vzduchu.
Palubovka budík.
http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 34129.html
Relé ventilátoru.
http://www.czdrafel.cz/rele-ventilatoru-tico-p3653