Stránka 1 z 15

DPF

Napsal: stř říj 12, 2011 19:04
od Klidas
Zdravím všechny majitele Captivy, mám jeden dotaz vlastním Captivu 2,0 r.v. 2007, najeto 47000 km a nedávno se mi rozsvítila kontrolka č. 15 dle manualu ( kontrolka závady ). V servisu jednoduše odstraněno diagnostikou, nejspíše zapřičiněno filtrem pevných částic. Chci se zeptat jakou máte vy zkušenost s DPF a jestli již si někdo nechal tento nesmysl z auta odstranit a na kolik to přijde. Díky

Re: DPF

Napsal: stř říj 12, 2011 23:35
od Bullmastiff
Problémy jsem měl spojené s chipem (moc velkej tlak na common railu) + odešel senzor teploty výfukových plynů, takže auto mělo problémy. Jinak se problém může objevit při pojíždění - tj. filtr se nevyčistí.

Určitě bych to nevyndával - je to prasárna. To si chtělo koupit benzínovou verzi .... Navíc se pomalu začíná uvažovat, že technické to budou kontrolovat takže teď auto ještě prošlo projde a je otázkou co za 2 nebo 4 roky. Novej není levná záležitost ...

Re: DPF

Napsal: čtv říj 13, 2011 12:24
od Klidas
OK bohužel jsem jenom běžný uživatel auta a tak každý názor je pro mě přínosem. To že je to prasárna mě nenapadlo jelikož pokud dá člověk do google odkaz DPF vyběhne na mě fůra odkazů na odstranění tohoto filtru a každý to tam vychvaluje ale musím uznat že na tom co na to řeknou na technický za dva roky něco bude to by potom mohl být fakt velký problém . Dík

Re: DPF

Napsal: ned říj 16, 2011 20:10
od Matsonic
Chtel bych se zeptat zda maji vsechny diesely DPF
Na strankach Chevroletu je to jen u nektere vybavy :?:

Re: DPF

Napsal: ned pro 11, 2011 18:11
od Luking
DPF není podle výbavy , je to záležitost emisí takže je u každého diesla alespon chevrolet

Re: DPF

Napsal: čtv led 12, 2012 11:44
od Pivson
Luking píše:DPF není podle výbavy , je to záležitost emisí takže je u každého diesla alespon chevrolet
Tak tak každý chevrolet nafta to má.

Re: DPF

Napsal: úte úno 07, 2012 14:19
od Matsonic
Nema nekdo povedomi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz kontrolka sviti a blika?

Re: DPF

Napsal: sob úno 11, 2012 16:51
od camilo
Matsonic píše:Nema nekdo povedomi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz kontrolka sviti a blika?
Když bliká, tak právě probíhá regenerace filtru. V tom případě jet a nezastavovat pokud je to možné.
Ideálně dle doporučení ze servisu dát za 3 a držet 3000 otáček. Heh, zkuste to ve městě :D.
Osobně mi regenerace probíhá v nejlepší dobu - když přijíždím ke škole a vyzvedávám děti, když přijíždím domů a parkuju, tak to spustí a podobně. Snad jen jednou se mi to povedlo, že spustila, když jsem byl na dálnici.
Funguje to prý tak, že při regeneraci se pouští do motoru víc nafty, která se nestihne spálit v komoře a projde až do filtru, kde se spálí a vypálí i bordel v něm. Je k tomu ale potřeba dostatečný výkon, teplota a tlak aby to proběhlo OK.

Vše výše uvedené není z mé hlavy ale ze servisů, tak jestli píšu něco špatně, tak se omlouvám.

Když svítí stále a nezhasíná, tak šup s tím do servisu.

Re: DPF

Napsal: sob úno 11, 2012 16:55
od Matsonic
No me to dela naopak, zacne svitit tak vic jak 2000 ot dokud nezhasne, coz se me stalo 2x, ale ted jednou zacala blikat a po vypalovaci jizde zase prestala.

Re: DPF

Napsal: sob úno 11, 2012 18:47
od hladik2
U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla

Re: DPF

Napsal: sob úno 11, 2012 20:17
od Maska35
Twe toho se děsím. Přimém štěstí měto potká taky buď před příjezdem do práce, nebo příjezdu ke školce :( moje nervy... M :roll:

Re: DPF

Napsal: ned úno 12, 2012 10:15
od Matsonic
hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
V praci to na IVECU delaj kluci stejne :)

Re: DPF

Napsal: ned úno 12, 2012 16:13
od camilo
hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla

Normálně nesvítí, mám taky starší verzi. V servisu mi to tam nějak naprogramovali.

Re: DPF

Napsal: stř úno 15, 2012 21:07
od smire666
hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Jasné, už som tak "vypaľoval" Caddyho v robote. Na parkovisku 3000 a do troch minút bolo po všetkom...

Re: DPF

Napsal: čtv úno 16, 2012 18:11
od Krtek
Sorry že rejpu ale kupovat "úspornýho" diesláka abych pak naftu pálil na místě.... no tomu řikam pokrok, hlavně že máme turba, comonraily a nevim co ještě.