Stránka 1 z 1
Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 20:09
od Martin26
Ahoj potrebuju se zeptat,stalo se mi u AVEA,ze jsem stal na parkovisti z nastartovanym a aniz bych si to uvedomil otocil jsem klickem a startoval,mohly by se neco stat?
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 20:19
od tomask
Pokud si to udělal jednou nic se nestane, buď v klidu.
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 20:35
od ladinek
no asi zoubky na startéru pastork ,ale jestli to nic nedělá tak dobrý,to se mě ještě nestalo
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 21:45
od Jarik
Toto sa mi síce ešte nestalo, ale to by sa ani nemalo dat. Ved aj pri opakovamom štartovaní musíš dat klúč do 0-ovej polohy , až potom sa ti dá štartovat znova. Teda vychádzam z toho, že pokial naštartované už bolo a klúč nebol otočený spet do 0 by ani štartér nemal fungovat, či?
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 21:55
od lomngi
Presne tak ako Jarik píše. Teraz som to skúšal a nejde to .
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 22:46
od Scorpion.11
No jo pánové, vy ale máte verze 2008, ale co když od verze 2009 je to možné s tým startování
Ladinek odzkoušet a napsat
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 22:52
od Martin26
No já mam právě rok výroby 2010
Re: Starter
Napsal: pon říj 03, 2011 23:18
od lomngi
A ja 2009.
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 06:05
od saamm
Taky mám výrobu 2008 a startovat můžu. (taky se mi to podařilo).
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 07:57
od Martin26
No jde o to jestly se nemohly očesat zuby na pastorku
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 09:05
od lomngi
trošku si to obrusil možno ale iba tak že si skrátil životnosť zubov o 2štartovanie menej. tak že ked to normalne štartuje nerieš to. Ale na buduce to radšej neskušaj
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 18:08
od Jarik
To sa divým, lebo som o tom kecal s eletrikárom a pokial je el. OK , tak by sa to ani dat nemalo.
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 18:26
od roman77
r.v. 2011 a jde zastartovat i s nastartovanym motorem, coz se mi taky stalo omylem (asi nejde slyset motor
a divil jsem se, ze aveo nema tu pojistku proti startovani pri spustenym motoru, kterou mela co pamatuju uz i skoda 100 i vsechny ostatni moderni i nemoderni auta, co jsem kdy ridil. Pojistka funguje na mechanickym principu ve spinaci skrince, kdy nejde zastartovat dvakrat po sobe aniz by se klic vratil do polohy vypnuteho zapalovani, takze kdyz vam to napoprve nechytne, musite uplne vypnout zapalovani, jinak proste nejde znova startovat. Potom jsem se dival i do navodu a je tam upozorneni, neco ve smyslu, ze se nema startovat pri spustenym motoru.
Ale jak uz tu zaznelo, pokud to startuje tak se nic nedeje, jen se o malinko snizila zivotnost a nema cenu to resit. Zpatecku taky hodne lidi radi casto pres zuby a prevodovka to prezije.
Re: Starter
Napsal: úte říj 04, 2011 19:07
od honza72
Já si myslím toto:
a/ pastorek startéru má volnoběžku, takže rychleji točící motor (setrvák) nevadí
b/ pastorek je tlačen přes pružinu ve vedení, má částečně sešikmené zuby a setrvák přímé, což je proto, aby se navedl
c/ pokud startujete chcíplý motor, většinou najede pastorek na zub, sesmekne se (pootočí), zapadne atd....
Takže se nic nestalo, nicméně je otázkou, zda-li se vůbec točí startér, při běhu motoru, protože nám u Cruze se při naběhnutí motoru (zvýšení otáček) vypne startér, bez ohledu na spínací skříňku.
Re: Starter
Napsal: stř říj 05, 2011 08:49
od Martin26
Takže pastorek se vysune hned po otočení klíčku do rozsvícenejch kontrolek,protože tam něco jakoby cvakne