Stránka 1 z 2

Poradi niekto???

Napsal: ned říj 02, 2011 19:22
od sranda111
Mam problem s mojou nexiou uz to tu bolo pisane ale nenasiel som odpoved po prejdeni niakej vzdialenosti mi auto same od seba vyplo motor a uz nenastartovalo po niakom case cca 2-3hodiny som ho znova nastartoval ako keby nic a to sa opakovalo akurat s tym rozdielom ze vzdialenost ktoru som presiel sa skracovala teraz auto uz ani nenastartujem a uz fakt neviem co s tym mam robit poradte prosim.

Re: Poradi niekto???

Napsal: ned říj 02, 2011 19:37
od alvin
AK si z Ba,alebo okolia skús sa obrátiť na JRD McLarena,inak ja by som to tipol na imobilizér,alebo niečo v elektrike

Re: Poradi niekto???

Napsal: ned říj 02, 2011 20:00
od sranda111
nie neni som z okolia som z PB a jha si tiez mylim ze nieco z elektroinstalaciou akurat neviem co a imobilizer nemam uz davnejsie som si ho demontoval.

Re: Poradi niekto???

Napsal: pon říj 03, 2011 10:04
od Serpico
...může zlobit čidlo tlaku oleje anebo je slutečně malý tlak v oleji ŘJ blokuje zapalování - čerpadlo a ucpaný sací koš, sundej víko ventilů a podívej se jestli je olej na vačkách, je to jenom jedna z možností zvlášť aktuální po výměně oleje tzv. syntetiky rozpustí usazeniny z předchozích minerálních olejů z pozdními výměnanmi a ucpe kanálky

Mějte se fajn

Re: Poradi niekto???

Napsal: čtv říj 06, 2011 18:38
od sranda111
olej som nemenil ale mozem ho vymenit je niaky prostriedok na vycistenie motora??? Ked to budem robit tak nech je to v poriadku a som si isty hze to je ok

Re: Poradi niekto???

Napsal: čtv říj 06, 2011 22:57
od LordMMX
áno aj v tescu sa dá kúpiť prípravok na preplach motora, stojí to okolo 7 euro...

ak ma pamäť neklame, postup je taký že vypustíš starý olej, zašrobuješ, naleješ preplach, 15 minút necháš povrčať, vypustíš, naleješ nový olej. ale radšej nech ma niekto zo skúsenejších opraví....

Re: Poradi niekto???

Napsal: čtv říj 06, 2011 23:02
od Habron
Nic neproplachuj, olej neměň. To, že to nestaruje může mít asi 60 příčin a to, že je v háji čidlo tlaku oleje, nebo je malý tlak oleje je málo pravděpodobná.
Na začátek je potřeba odpovědět na otázky:
1. hází svíčky jiskru? Pokud ne, tak pravděpodobně cívka v rozdělovači, zapalovací modul, palec, rozdělovač, ...
2. jde do motoru benzín? Jak vypadají svíčky po nepovedeném starotvání? Pokud ne (svíčky jsou suché), tak pravděpodobně čerpadlo.

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob říj 08, 2011 16:05
od sranda111
No iskru nemam inducna ciecka je nova aj palec rozdelovaca aj kryt rozdelovaca je novy este skoro nepouzite lebo som auto aj tak nenastartoval a benzin ide do motora len ta iskra

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob říj 08, 2011 16:49
od ppp
Ozaj prepacte mne nevzdelanemu, ako sa da imobilizer demontovat? Teda okrem vymeny RJ z auta bez imobilizeru.
Rozne autoalarmiky za imobilizery nepovazujem, snad okrem par vynimiek ako je napr. vamos ale to pochybujem ze by niekto v nexii mal :). Aj ked v ivanovom pripade by to asi zmysel malo, ale inak by to prevysilo cenu auta.

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob říj 08, 2011 19:35
od eichbaum
Ahoj. Náhradní blatník je třeba koupit v autorizované prodejně, nebo obecně stejný tip stejné značky, nebo už má někdo zkušenost s výrobou na zakázku v nějaké kovovýrobě. Mám starou šunku a jsem líný shánět nějaké náhradní díly. Jelikož v kovovýrobě dělám(programuju cnc stroje), myslel jsem, že to dám za úkol klukům a ty už mi nějaký ten kus plechu vypálí a naohýbají. Má s tímto postupem někdo zkušenost, nebo je to uplná blbost? Tom

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob říj 08, 2011 19:54
od ppp
je to sice mimo temy, ale podla nazvu ani nie :)
k otazke, este prah by som si vedel predstavit ze niekto naohyba v ohybacke, je to jednoduchy tvar a na internete je napriklad kopec druhovyrobnych prahov, ale blatnik je uz trosku privela. Ten sa vytiahne na lise, alebo ak je niekto fakt sikovny klampiar ako su napriklad vo vyvoji alebo uprave automobilov, tak ho dokaze vyklepat ale to netrva 5 minut a cena prevysi 10 blatnikov z lisu a mozno aj 100.

Re: Poradi niekto???

Napsal: ned říj 09, 2011 19:55
od Habron
sranda111 píše:No iskru nemam inducna ciecka je nova aj palec rozdelovaca aj kryt rozdelovaca je novy este skoro nepouzite lebo som auto aj tak nenastartoval a benzin ide do motora len ta iskra
- cívka v rozdělovači - dá se změřit, musí mít odpor asi 200 Ohmů, ale tu hodnotu nevím přesně. Vypadá nějak takto http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 89280c39d1 . Pro její výměnu je potřeba rozmontovat celý rozdělovač.

- zapalovací modul v rozdělovači - vypadá nějak takto: http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 5569ace212 . Jestli se dá proměřit, nevím.

Pak dál může být samozřejmě vadná i řídicí jednotka, atd.

Re: Poradi niekto???

Napsal: úte říj 11, 2011 19:46
od sranda111
dakujem za rady nakoniec to bol naozaj modul v rozdelovaci a ani nebol chybny ale boly zaoxidovane kontakty medzi ciekou a modlom

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob lis 05, 2011 10:14
od Anička
som užívateľkou Nexie od júla tohoto roka. je to normálne, že mám okolo 9 litrov spotrebu? ale jazdím väčšinou krátke vzdialenosti....

som celkom technický typ. pochopím. a ešte mi trochu dlhšie štartuje. inak som spokojná, aj s komfortom aj s jazdnými vlastnosťami. mám ešte jedno auto na náhradné diely, postupne vymieňame so synovcom medzi nimi. auto bolo v podstate pojazdné. uvažujem pred zošrotovaním, čo si odložiť. poradíte?

Re: Poradi niekto???

Napsal: sob lis 05, 2011 11:35
od Serpico
...průměrná spotřeba nexie je okolo 8 litrů, dá se jet i pod 7 litrů dlouhé štreky, jinak já mám v TP město 11,2 litrů - 90 km / hod 5,8 litrů - 120 km / hod 7,8 litrů, tedy s průměrovaně 8,266 litrů / 100 km a kupodivu to sedí na rozdíl od dnes udávaných spotřeb u nových aut dle CO na válcích, to je většinou o 1/2 - 1 1/2 litrů větší, prostě většinou nereálné ale plní se tak emisní normy Euro 4,5
...startování je ovlivněno seřízením základní předstih a malá vzpomínka na petrma nexii lze nastavit bílou krabičkou výstupem s ŘJ na tři druhy benzínu bez spojení tří kolíků je to na 90 octan a spojením levého s prostředním se nastavuje na 95 octan - výstupek je nahoře, tedy na běžný natural, stavem rozdělovače ( indukční cívka, zapalovací modul a maličkostí " zmagnetizování osy rozdělovače ", co se mi to jenom nazlobilo...), zapalovacích kabelů ( mění se preventivně ), svíček ( doporučuje se NGK BPR6ES nebo DENSO W16PR-U pro 8V ), stavem motoru - komprese nejde tak o její hodnotu ale má být přibližně stejná ve všech válcích, neméně důležité je kolik dali u pumpy víc bioetanolu do benzínu ( není u něj spotřební daň a tak se pajcuje benzín ), má se dávat tuším maximálně do objemu 5%

vítám Tě na našich stránkách, mějte se fajn