Stránka 1 z 2
Otvaranie kapoty
Napsal: čtv lis 04, 2004 16:26
od Bady
Zdravim Vas, mam problem s otvaranim prednej kapoty, asi bude niekde natrhnute lanko, lebo kapotu otvorim len s problemami, a taktiez je ju problem zavriet. Zamok funguje ok, niekde sa pravdepodobne natrhlo lanko a v bovdene sa zasekuje, lebo zamok sa vracia, ale lanko ho nepusti. Ked som sa na to lanko pozeral, tak na oboch koncoch ma take zakoncenia, ktore sa cez ten bovden pretiahnut nedaju. Ako sa potom to lanko da vymenit?? Tak mi prosim poradte, lebo zajtra tu kapotu uz asi neotvorim
Napsal: čtv lis 04, 2004 18:49
od Dano
Tu kapotu nemas co otvarat, na tomto fore predsa kazdy lozi len do servisu
Ty aspom javis zaujem o technicke riesenia roznych casti Nexie. Ak je fakt pretrnute lanko, tak sa urcite nemeni samotne. Meni sa cely bouden aj s koncovkami. Ked si pozres katalog, tak je v strede boudenu nejaka suciastka,ale neviem po rusky,tak sa pozri sam. Ci to neni nejaky spoj, ktory by mohol byt na vine. Okrem toho cely bouden s lankom nebude urcite drahy. Ked stahovacka okna stoji 500 korun, tak toto bude podobne, este aj lacnejsie podla mna.
Napsal: čtv lis 04, 2004 18:56
od Bady
Ja do servisu nechodim, taketo veci si robim sam, teraz som si menil nemrzku a tak...na co mam to si urobim, a na co nemam, urobi mi znamy mechanik
Do katalogu som pozeral, ze tam je nejaka suciastka v strede, ale ja take nemam nic, mam cely bovden v kuse.. Tam ide o to, ze musim silno potiahnut packou, aby sa otvorila kapota, ale ten zamok sa uz nevrati, lanko ide naspat velmi tazko, a nasiel som, ze je spoly pretrhnute pri packe vo vnutri a tie drotiky co z neho trcia asi brania pohybu lanka
Napsal: čtv lis 04, 2004 19:25
od Dano
Ved hovorim, ze to nebude take drahe. Kup nove a cele ho vymen, ked si zistil, ze je fakt poskodene to lanko. To bude mozno 300-400 korun. S tym nenarobis nic.
Napsal: čtv lis 04, 2004 19:41
od Richard
Napsal: čtv lis 04, 2004 20:12
od Bady
Dik za podrobny navod
ja to nejak skusim spravit..
Napsal: pát lis 05, 2004 19:31
od Bady
Tak som to urobil tak, ako mi poradil Richard. Dal som tam brzdove lanko z bicykla, skoro take iste ako to,co tam bolo...a funguje to
a namiesto 500sk ma to stalo 15sk
Dik..
Napsal: sob lis 06, 2004 15:30
od Radoslav Hološka
No Richarde,ja som zasa na Moskvici pouzil ako tlacnu tycku na pracovny valec spojky vratovu skrutku! Prostrednictvom nej som mohol citlivejsie a na vacsie rozmedzie nastavit zaber pedalu spojky.
Napsal: sob lis 06, 2004 16:19
od Radmont
chlapi ale brzdy z bicykla tam nedavajte, nemuselo by to dopadnut tak dobre ako s tym lankom
Napsal: sob lis 06, 2004 16:52
od Bady
Radmont píše:chlapi ale brzdy z bicykla tam nedavajte, nemuselo by to dopadnut tak dobre ako s tym lankom
Naopak, niekedy mam pocit, akokeby mi bicykel brzdil lepsie ako nexia
Napsal: ned lis 07, 2004 10:33
od Radoslav Hološka
Ja som bol teraz s priatelkynim Ticom na STK a po presadnuti a pribrzdeni som sa skoro zabil. Myslel som,ze ma z STK vyhodia. A na podiv mi povedal,ze brzdi dobre,ako jedno z najlepsich Tic ktore mal na stolici. Takze budme radi,ze Nexie brzdia ako tak. Chce to vymenit predne platnicky,presustruzit zadner bubny a nove zadne oblozenie spolu s kvapalinou. A minimalne 5.000 km to bude brzdit ako za nova! Mam odskusane a pri mojom style jazdy ma brzdy ani netrapia. Vzdy som bezpecne zastal,ked som potreboval. Vam to ozaj przdi tak zle?
Napsal: ned lis 07, 2004 13:47
od Pepe
Pokud člověk jezdí rozumě a brzdí normálně s citem, tak Nexie brzdí docela dobře. Aspoň ta moje.
Ale na Rally to prostě není
Napsal: ned lis 07, 2004 14:46
od Richard
Už jsem se zmínil, že jsem měl Pontiac Le Mans, což vlastně bylo Daewoo
Racer - předchůdce Nexie. Měl jsem pocit, že auto moc nebrzdí, vlastně brzdilo, ale až nad 100 Km, ale pod touto hranicí byly brzdy tupé. Zřejmě tam někdo dal tvrdší destičky. Po výměně destiček se to podstatně zlepšilo. Ono jde o to, že i kotouč má svoji tvrdost materialu a na tvrdý kotouč patří měkké destičky a naopak. Kámoš měl nějakou tu nadupanou motorku (asi Yamahu) a dal dopředu nové no name destičky a rozjel to ne moc tak na 180 a vzal za brzdu a ono skoro nic. Tvrdil, málem ohnul páčku brzdy jak za to rval aby to zastavil ( a to tam měl 2 kotouče). Ihned destičky vyhodil a šel koupit originál a zase to brzdilo OK.
Napsal: ned lis 07, 2004 15:15
od Bady
mne to brzdi celkom fajn, ak brzdim s citom,ako povedal Pepe. Ale ak to roztiahnem povedzme na 140, tak musim silnejsie tlacit na pedal..ale nastastie vzdy ked nieco hrozilo, ubrzdilo to aj nahle..
Napsal: ned lis 07, 2004 15:58
od Radoslav Hološka
A este treba z takejto rychlosti aj podradovat,aby sa nedeformovali kotuce...