Stránka 1 z 1

Diagnostický přístroj

Napsal: úte zář 13, 2011 17:35
od Bullmastiff
Nevíte někdo o jednoduché diagnostice na Captivu, která by uměla zobrazovat chybová hlášení a stav DPFka resp. doby kdy regeneruje? Mám s tím trošku problémy a některé závady nevyžadují okamžitou návštěvu servisu.Navíc by mě zajímalo co se v autě za jízdy děje.

Předem díky za tipy. Profesionální diagnostiku si kupovat nechci - je pro ten účel moc drahá.

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: stř zář 14, 2011 12:56
od mzprx

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: stř zář 14, 2011 17:51
od Bullmastiff
Díky za tip. Vypadá to zajímavě.

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: čtv zář 15, 2011 00:52
od jiruna
Používám ELM 327 http://zkracene.cz/REt7 a jelikož mám Android, tak jako program Torque http://zkracene.cz/MUiH nebo Dashcommand http://zkracene.cz/Xl4y

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: čtv zář 15, 2011 18:46
od radgosk
to ELM 327 ti fici bez problemov ?

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: čtv zář 15, 2011 20:37
od Rolet
Bullmastiff píše:Nevíte někdo o jednoduché diagnostice na Captivu, která by uměla zobrazovat chybová hlášení a stav DPFka resp. doby kdy regeneruje? Mám s tím trošku problémy a některé závady nevyžadují okamžitou návštěvu servisu.Navíc by mě zajímalo co se v autě za jízdy děje.

Předem díky za tipy. Profesionální diagnostiku si kupovat nechci - je pro ten účel moc drahá.
Tak to by som mal aj ja záujem, ale na windows.
Inak ja mám v manuály napísané, že keď má fachčiť DPF, tak by mala zasvietiť kontrolka, mne sa to ešte nestalo, tak neviem po akom čase či km sa to stane.

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: pát zář 16, 2011 00:34
od jiruna
radgosk píše:to ELM 327 ti fici bez problemov ?
Mám to nejlevnější asi za 16$, trochu jsem se toho bál ale vše včetně BT připojení funguje normálně. Zatím mám vyzkoušené prům. a okamžitou spotřebu, napětí sítě, otáčky, teplotu vody, hlášení chyb a jsou tam i další funkce.
Ohledně DPF kontrolky-zatím jsem jí ještě neviděl za 4 roky svítit. Čištění filtru poznám podle snížení výkonu a vyšších otáček volnoběhu.

Re: Diagnostický přístroj

Napsal: pát zář 16, 2011 08:52
od Rolet
Zaujíma ma to preto, že sa mi stáva, keď prídem pred garáž, že má motor zvýšené otáčky na voľnobeh, myslím si, že to je tým, že sa zapne ventilátor, ale ako tu čítam možno je to inak a to že beží regenerácia DPF, to by ale nebolo dobré, pretože regenerácia by mala bežať ako píšu cca 15 min pri vyššej rýchlosti ako 50km/h. Už niekomu na Captive tá kontrolka svietila?Ja ju mám od decembra 2010 a ešte nič som nepozoroval, je to môj prvý diesel. Predtým som mal Nexiu, Nubiru a do decembra Lacetti, všetko benzín, takže sa učím jazdiť diesel.