MATIZ versus Pontiac
Napsal: stř lis 03, 2004 20:26
Co na to říkáte? (Daewoo, Chevrolet a teď už Pontiac)
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
mno, tak jde spis o tu informaci, ze u nas se to prodava v licenci chevrolete a u nich (kdesi v mexicu) jako pontiacTomáš píše:Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !
Typický tvar ventilového víkajakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
no to bych poznal taky, ja jen ze jsem tam nikde tento obrazek neobjevilOndras píše:Typický tvar ventilového víkajakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
Já bych spíše řekl, že CVT je Continuously Variable Transmission, tzn. bezstupňová automatická převodovka.petrm píše:Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku
nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...petrm píše:Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou .jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Ondras píše:jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou .
pockej, tak todle vyresime s petrem a je to, protoze pravda, dnes to tam musis dovest, kdyz bych ji tam rychle nakydlil, tak mi synchron skoci na sedackuOndras píše:ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou .