Stránka 1 z 1

MATIZ versus Pontiac

Napsal: stř lis 03, 2004 20:26
od Martin Dvořák
Co na to říkáte? (Daewoo, Chevrolet a teď už Pontiac)
http://www.matiz.com.mx/content_data/LA ... iseno.html

Napsal: čtv lis 04, 2004 08:04
od Tomáš
Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !

Napsal: čtv lis 04, 2004 11:31
od jakub
Tomáš píše:Tak tomu nehovím, a v nabídce mají pouze litrovej motor, ale vyfocenej je osmistovkovej tříválec !
mno, tak jde spis o tu informaci, ze u nas se to prodava v licenci chevrolete a u nich (kdesi v mexicu) jako pontiac

navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...

hele stribrna palubka v originale - bobe cum na to, priste mas rovnou koupit pontiaca a nemusel bys to lakovat ;)

Napsal: čtv lis 04, 2004 12:12
od PavelZ
Asi tam nemaji v Chevrolet moc duveru (nebo naopak Chevrolet tam muze prodavat jen drahy auta), tak to prodavaji pod jinou znackou GM. Treba se nekde prodava i jako Saab :lol:.

Napsal: čtv lis 04, 2004 12:17
od Ondras
jakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
Typický tvar ventilového víka

Napsal: čtv lis 04, 2004 16:27
od Robert
A proc je na volantu porad znak Daewoo???? :?: :?: :?:

Napsal: čtv lis 04, 2004 20:34
od petrm
Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku ;)

Napsal: čtv lis 04, 2004 20:37
od mrk
no a viete mi vysvetlit preco na hornom tachaci ma najazdenych 7km a na tom spodnom resetovatelnom 10 ?

Napsal: čtv lis 04, 2004 21:48
od jakub
Ondras píše:
jakub píše:navic nechapu, jak jsi poznal, ze je to trivalec ...
Typický tvar ventilového víka
no to bych poznal taky, ja jen ze jsem tam nikde tento obrazek neobjevil

Napsal: pát lis 05, 2004 09:31
od Ondras
petrm píše:Což o znak ale všiml si někdo že v kontrolkách svítí CVT -- mimochodem CVT je automatická spojka kdy řadíte aniž byste šlapali na spojku ale máte jakoby klasickou manuální převodovku ;)
Já bych spíše řekl, že CVT je Continuously Variable Transmission, tzn. bezstupňová automatická převodovka.

Napsal: pon lis 08, 2004 20:31
od petrm
Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad 8)

Napsal: pon lis 08, 2004 23:17
od jakub
petrm píše:Já to měl v manuálu napsaný jako auto bez spojky s normálním řazením ale nikdy sem nezkoumal co to vlastně je a klidně to tak může být a dneska se dělají i tyhle převodovky s přednastavenýma "stupněma " a možná šlo jen o špatnej překlad 8)
nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...

Napsal: úte lis 09, 2004 08:38
od Ondras
jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...
Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .

Napsal: úte lis 09, 2004 12:02
od V.Brousek
Ondras píše:
jakub píše:nasel jsem ted nekde na netu tzv quick shifting vychytavku - chapu to tak, ze to umoznuje rychlejsi razeni, nebo snad prime razeni (vpred-vzad) - ma to na matize smysl - imho by to nestihly synchrony ...


Já znám short-shift, ten mění poměr v řadící páce, a ta má při stejné dálce kratší krok a pak seq-shift, který převádí pohyb pákou vpřed-vzad na standardní pohyb lan. Simuluje tak sekvenční převodovku, ale je nutné stéle používat spojku. V Matizu by to nebylo až tak technicky složté (2 elektromagnety, primitivní elektronika) a umožňovalo by to mimo jiné např. řazení na volantu, ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .



Ondráši svatá pravda:

Napsal: úte lis 09, 2004 19:13
od jakub
Ondras píše:ale v cestě stojí ona nešťastná nepřesnost převodovky, která vyždauje jemnou práci k pákou :( .
pockej, tak todle vyresime s petrem a je to, protoze pravda, dnes to tam musis dovest, kdyz bych ji tam rychle nakydlil, tak mi synchron skoci na sedacku ;)