Stránka 1 z 1

Mam první závadu !!! EGR ventil ?

Napsal: stř lis 03, 2004 15:33
od Krtek
Tak jsem dneska zažil svuj první odtah. Bohužel po nastartování auta jsem slyšel nějaký bzučení ale podle kontrolek se nic nedělo. Tak jsem radši asi po 5 km zastavil a obhlížel závadu. Od motoru to moc neznělo, spíš když jsem obcházel auto tak vpravo vzadu to bylo slyšet nejvíc. Když jsem auto "chcípnul" a zkoušel nastartovat tak už se sice bzučení neozývalo ale zato svítilo na palubce žlutý CHECK a nenastartoval jsem. Naštěstí asistence Daewoo funguje dost dobře a rychle, do půl hodiny u mně byla odtahovka a za necelou hodinu jsme byli v servise. Mechanik řikal že je jako závada nahlášenej EGR ventil ale že se mu to nezdá. Prej na Nubiraách nikdy nezlobí a korát na Matizech ale ty s tim normálně jezděj. Zatim mam půjčený náhradní auto a jsem zvědavej co najdou. Měl někdo podobný peroblémy s novou Nubirou (Lacettim) ?

Napsal: stř lis 03, 2004 15:49
od Tomáš
No Krtku to vypadá na benzínovou pumpu , nedojel jsi někdy nádrž do dna ? Nemají to rádi , oni se tím benzínem mažou a chladí zároveň.
Uvidíme jaký bude verdikt servisu.
Co ti dali za náhradu ??? Nové Lacetti ???

Napsal: stř lis 03, 2004 16:03
od Krtek
Tomáš píše:No Krtku to vypadá na benzínovou pumpu , nedojel jsi někdy nádrž do dna ? Nemají to rádi , oni se tím benzínem mažou a chladí zároveň.
Uvidíme jaký bude verdikt servisu.
Co ti dali za náhradu ??? Nové Lacetti ???
Taky myslim s tou pumpou. Páč jezdim naplyn a znam ty problémy tak jsem ještě nikdy nevyjel nádrž abych měl mín jak 1/4, pak vždycky hned do plný. Náhradu jsem dostal Feldu 1.6 co tam měli v bazaru 8) bejvalej služebák, řachlej na předek tak že to poznam i já. V 75 tis km oddělaná a rachotí v tom od levejch předních dveří přez palubku až ke kufru FŠECHNO !! Už si nikdy nebudu stěžovat na nějaký zvuky v Nubiře !!!!

Napsal: stř lis 03, 2004 16:12
od PavelZ
Vim ze si tu psal, ze uz si mel auto na LPG, tak je to asi zbytecny psat, ale mel sem dost spatny zkusenosti s Lanosem, kdyz sem nevyjizdel benzinovou nadrz. Teda ne do sucha :o (to se mi 2x povedlo jen u Una a kupodivu to nemelo zadnej nasledek :)), jen co nejbliz k nule a pak netankovat nijak mnoho benzinu, nejlip max pulku nadrze.

Napsal: stř lis 03, 2004 16:15
od PavelZ
Jo a diky za info o nahradnim aute, taky na nej pry mam pravo, tak me zajimalo, co by mi tak mohli misto moji Nubci Kombi dat. Felda se jeste snese, mel sem obavy, aby to nebyl treba Mates :) (i kdyz nic proti nemu). Kdyz bych potreboval neco nekam rychle odvezt, tak s nim uz by to mohl byt docela problem (vim, ze s monitorem 19" a vejs, kdyz je v bedne, sem mel velky problemy i u Lanosu).

Napsal: stř lis 03, 2004 16:21
od Ondras
PavelZ píše:...aby to nebyl treba Mates :)...

...vim, ze s monitorem 19" a vejs, kdyz je v bedne...
Pozor, Pozor! :D ... 21" v Matizu v poho, ale byl holý. V bedně jedině po sklopení sedaček a i tam můžou být problémy. Vezl jsem 72cm telku v bedně a nebyla to prdel...

Jinak já dostal jako náhradní auto skládačku Kalose. Skládačka proto, páč to z přední poloviny postavili v servise. Byla to totálka na předek. Já byl první, kdo s tím po obživení více jezdil. Po 2 dnech ježdění prasklo servo. To bylo smradu, když hydra vytekla na teplý motor :lol: . Jinak pohoda.

Napsal: stř lis 03, 2004 16:34
od PavelZ
Ja mel spis na mysli, ze sem mel problem se s nim dostat dovnitr (Lanos HB5) tak, abych neposkodil bednu. I kdyz je mozny, ze Mates ma lip resenej vstup do kufru.

Napsal: čtv lis 04, 2004 18:53
od Krtek
Tak to bylo faktt to čerpadlo. Už zase jezdim :-) Akorát nechápu proč odešlo. Mam najeto 31 000 během toku, benzín nikdy nevyjíždim, vlastně jsem ještě neviděl probliknout hladový oko. Doufam že to byl prostě jeden šmejd.

Napsal: čtv lis 04, 2004 19:28
od PavelZ
Tak hlavne, ze to vyresili. Mimochodem, chtel sem se zeptat, ted kdyz uz je o neco chladneji, jak Ti to SGI prepina rano po prvnim startu z benzinu na plyn? Je to cejtit? Teda pokud parkujes venku, protoze u me je to poznat az kdyz je auto opravdu dost prochladle. Zda se mi, ze to pak mozna prepina moc brzo a je cejtit skubnuti, protoze tenhle system v klidu prepne i kdyz jedu treba na 2 v zaberu.

Napsal: čtv lis 04, 2004 20:14
od Krtek
PavelZ píše:Tak hlavne, ze to vyresili. Mimochodem, chtel sem se zeptat, ted kdyz uz je o neco chladneji, jak Ti to SGI prepina rano po prvnim startu z benzinu na plyn? Je to cejtit? Teda pokud parkujes venku, protoze u me je to poznat az kdyz je auto opravdu dost prochladle. Zda se mi, ze to pak mozna prepina moc brzo a je cejtit skubnuti, protoze tenhle system v klidu prepne i kdyz jedu treba na 2 v zaberu.
Cejtit to nejni prakticky vůbec. Už tam nejni prodleva kdy máš odpojenej benál než přicucne plyn. Vstřikuje se hned jak má motor 40 stupńů. Já každý ráno staruju rovnou do asi 1 km táhlýho kopce, točim max. 3k a asi 500 m na kopci se přepíná na plyn. SGI neumožnuje startovat na plyn ale to neva. Lońskou zimu jsem absolvoval v pohodě tak snad i letos. To přepínání je ale někdy poznat. Nevim podle čeho ale za ten rok mi to tak 10x škublo při přepnutí z benálu na plyn.

Napsal: pát lis 05, 2004 09:14
od PavelZ
Tak to je asi jako u me (me teda mozna castejc nez 10), nekdy to prepne, ze to vubec neni poznat, nekdy ale to pri prvnim prepnuti z benzinu na plyn skubne (nekdy clovek mozna i necelou vterinu citi, ze motor netahne, coz je v okamziku, kdy specha, hodne dlouha doba :)). Coz kdyz se to rozhodne udelat zrovna kdyz vyjizdim z krizovatky a mam pekne vytocenou 2, abych to tam stihnul, tak je to pekne neprijeny :(. Uz sem to radsi zacal delat tak, ze na ten prvni vyjezd z parkoviste na hlavni to radsi rucne prepnu na benzin.