Stránka 1 z 1
Výměna klíňáku alternátoru. Jak se tam leze?
Napsal: stř lis 03, 2004 10:24
od Bambus
1) Kdo jste si měnil sám klínovej řemen alternátoru, napište mi jak se tam dostanu. Nějak se mi nedostává místa. Asi je v tom nějaká finta ale netušim.
2) Kde je v Matizu schovanej benzinovej filtr?
Díky za rady
Re: Výměna klíňáku alternátoru. Jak se tam leze?
Napsal: stř lis 03, 2004 12:37
od Ondras
Bambus píše:... klínovej řemen alternátoru, napište mi jak se tam dostanu...
Myslím, že se musí oddělat kryt v podběhu, který je přístupný po odmontování pravého předního kola. A leze se tam právě z podběhu.
Napsal: stř lis 03, 2004 12:40
od V.Brousek
Když mi měnili klíňák v servisu na povinné prohlídce,starý mechanik uřízl a natáhnul nový na stávající rozměr napínáku.Benzinový fitr je pod vozem blízko pravého zadního kola(po směru jízdy)
Napsal: stř lis 03, 2004 14:42
od Tomáš
Jen drobná poznámka k filtru paliva : Existuje neoriginální díl , který nemá ukostřovací kontakt. Vzhledem k tomu, že objímka je plastová , nádrž taky, je asi dobré mít filtr , který je kovový propojený s kostrou. Statická elektřina atd. . Nabízeli mi ho a odmítl jsem, orig není o tolik dražší . Mám pocit , že ten neorig. je na
www.autodílykrc.cz
Napsal: stř lis 03, 2004 15:09
od V.Brousek
Tomáš píše:Jen drobná poznámka k filtru paliva : Existuje neoriginální díl , který nemá ukostřovací kontakt. Vzhledem k tomu, že objímka je plastová , nádrž taky, je asi dobré mít filtr , který je kovový propojený s kostrou. Statická elektřina atd. . Nabízeli mi ho a odmítl jsem, orig není o tolik dražší . Mám pocit , že ten neorig. je na
www.autodílykrc.cz
asi dobrá poznámka,protože originál je kostřen a ve výrobní fabrice asi pro to měli důvod
Napsal: čtv lis 04, 2004 20:14
od petrm
Jo ale někdy i originál není kostřenej ale když tam ta kostra je a opravdu není moc velkej rozdíl v ceně tak proč ho tam nedat . Některý Matizi mají tu kostru dělanou jako objímku kterou nasunete na trubičku filtru a některý klasický konektor . Řemen se mění normálně zvrchu stačí povolit šroub napínáku a strčit ruku k řemenu zatáhnout aby se povolilo napětí řemene sundat ho a zase natáhnout ovej a pak nějakou montpákou zapáčit za altík a a napnout novej řemen a zase utáhnout šroub napínáku dá se tam dostat neříkám že je tam spoustu místa ale sundáním toho plastu si zase tolik nepomůžete
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)