Stránka 1 z 1

Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: stř čer 01, 2011 16:47
od Slam
Aktuální bazarnický článeček o Leganze (ty fotky mi jsou povědomé ;)):

http://www.tipcars.com/magazin-daewoo-l ... -4967.html

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: stř čer 01, 2011 18:49
od Damek
Lepsou volbou je automat? :shock:

Neviem, ci malo v tej dobe daewoo u nas obvzlast zle renome. Myslim, ze nijak zvlast a predavalo sa zle ako vsetky velke vozy lacnych znaciek.

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: čtv čer 02, 2011 10:19
od Slam
Ten článeček je samozřejmě třeba brát s nadhledem. ;) Za 35k bych svou Legu teda rozhodně nedal, 18k mě letos stály jenom retuše a sleštění laku! :twisted:

...ale koukám, že se dá sehnat i levnějc (s automatem a podle fotek vypadá snad zachovale):

http://auta.yauto.cz/daewoo-leganza-2-2 ... 73209.html

- "minimální rozšíření tohoto modelu" je zrovna v případě Leganzy hodně nadnesený pojem! co taková Evanda nebo Epica, kterých je násobně méně? :shock:

- motor sice původem Opel, ale jinak je od australského Holdenu

- "Dva-dvojka poskytuje daleko lepší průběh točivého momentu a táhne již od nízkých otáček" - pán zcela ignoruje, že stejně je na tom i dva-nulka po roce 1999, kdy byl sice výkon snížem z 98 na 93 kW, ale vedle průběhu krouťáku a zátahu se zvedly i emisní limity na EURO3, což u nás je zrovna docela důležité při takové ceně auta platit navíc 3k nebo neplatit...

- vůbec bych neřekl, že řazení je nepřesné a až vůbec, že má nějaké vůle (možná ten kus za symbolických 35k je na tom tak bídně). S potřebou řadit pomalu ale zcela souhlasím...

- "Pohonné jednotky jsou při vyšších otáčkách hlučnější." – no nevím, ve značkovém servisu mi kdysi legendární pan Červinka blahé paměti oznámil, že tišší Leganzu ještě neviděl, resp. neslyšel. Teď čerstvě po výměně rozvodů a oleje se to ještě znatelně zlepšilo.

- ohledně jízdních vlastností praktický každý recenzent ignoruje, že Leganza mohla mít stavitelné tlumiče (jako třeba ta moje), takže někteří si mohou vybrat, jestli pohoupat nebo ne! :)

- co se týče pověsti, z korejců na tom byla asi nejhůř KIA (zvlášť předtím, než ji pohltil Hyundai). Dokonce si živě pamatuju, jak už za totáče prodávali Racera (v Tuzexu) a kdo ho měl, byl velká honorace a king! :lol:

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: čtv čer 02, 2011 11:58
od conpet
ten redaktor v leganze nikdy nejel , jen to někde opsal -i zřejmě vlastí W tak je bůh

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: pát čer 03, 2011 08:59
od paul08
Za tie korunky nie je co riesit!Taketo auto v takej vybave,aj keby mal vymenit rozvody hned aj tesnenie pod hlavou,klimu poriesit aj tak sa to oplati.To povezenie stoji zato!!!A spotreba?Treba tam napratat splynovac.Keby som nemal dve auta Daewoo a spokojnost tak toto nepisem!

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: pát čer 03, 2011 23:52
od HusarJan
No a ja za tie prachy by som hu nedal :D no a tá musela byt dobre dovrzaná :D z každého auta sa dá spravit SUPER auto aj z LEGANZY a stojí to zato -i :lol:

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: sob čer 04, 2011 08:35
od feejay
HusarJan píše:No a ja za tie prachy by som hu nedal :D no a tá musela byt dobre dovrzaná :D z každého auta sa dá spravit SUPER auto aj z LEGANZY a stojí to zato -i :lol:
Ja ked som predaval Leganzu asi pred 2 mesiacmi, tak bolo na autobazar.eu niekolko leganz za 1500-1600 eur. A vidim, ze su tam dodnes...a mozno este 2 mesiace budu.. Ja som moju dal za tisicku a na druhy den bola prec :PP: A o optimistoch, co maju Leganzy za 3000 eur a vyssie v povodnom stave, ani nehovorim. Ale je pravda, ze ma trochu mrzi, ze taketo auto kleslo cenovo na uroven drahsej felicie v bazare, ale co uz..

Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

Napsal: úte čer 28, 2011 09:10
od Slam
Tady je kupodivu velmi kladné hodnocení Leganzy v AAAčkách: :shock:

http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/daewoo ... l?id=31193

A kupodivu se vším lze souhlasit snad s jedinou výtkou, že netuší, že byl i modernizovaný motor 2.0, pro nějž platí to, co pro 2.2, akorát má nepatrně příznivější spotřebu...