Stránka 1 z 3

to Max Cici - výzva na sprint! aneb NEJEDE MI NEXIE

Napsal: stř říj 27, 2004 23:56
od Ivan
Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta :D

Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly :lol:

Napsal: stř říj 27, 2004 23:58
od Peca
LOooooool :D :D :D :D

Re: to Max Cici - výzva na sprint!

Napsal: čtv říj 28, 2004 06:22
od Krtek
Ivan píše:Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta :D

Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly :lol:
Nevim co má vyzývanej za Nesinu ale modli se aby to nějak brutus nepřetunil ! Ale co, už by se řikalo "žere jako Max Cicinovo nesina" :-) a ty bys nemusel furt kroužit kolem pumpy :-)

Napsal: pát říj 29, 2004 19:50
od Ivan
Nexie mi nejede, takže zítra asi žádnej sprint nebude :cry: :evil: :cry:

Napsal: pát říj 29, 2004 20:05
od Ondras
Copa se stalo???

Napsal: pát říj 29, 2004 20:57
od Krtek
Jel moc daleko od pumpy a nesehnal odtah :-)

Napsal: pát říj 29, 2004 21:44
od ]Rebro[
Kua, a co budeme robit teraz? gdo bude reprezentovat nase farby?

Napsal: pát říj 29, 2004 22:37
od Ivan
Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé.

Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...

A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny... :evil:

Napsal: sob říj 30, 2004 15:01
od Krtek
Ivan píše:Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé.

Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...

A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny... :evil:
To se prohneš až budeš platit účet když zjistěj co ti tam všechno chybí :-)

Napsal: sob říj 30, 2004 22:19
od Radoslav Hološka
Ivane a nevybral si nahodou kvoli sprintom aj 2 valce von? :lol:

Napsal: ned říj 31, 2004 11:39
od Ivan
Mně zase tak do smíchu není, ale zítra se mi na Nexii přijede podívat mechanik a uvidí se, kde je problém...

Napsal: pon lis 01, 2004 21:23
od petrm
No píšeš že tam máš málo benzínu
a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...
tak jestli nedošel uplně a nebo to nevzdala pumpa třeba natáhla nějakej sajrajt a je po ní :(

Napsal: pon lis 01, 2004 23:00
od Ivan
Takže dneska proběhlo hledání závady:
- svíčky OK,
- kabely ke svíčkám OK
- rozdělovač a cívka OK
- rozvodový řemen OK
- výměna palivového filtru
- palivové čerpadlo OK
- startér OK
- diagnostika hlásí NO ERROR
- benzín v nádrži je

A nakonec to vypadá na vadný imobilizér (prozměnu!). Protože auto s aktivovaným i neaktivovaným imobilizérem nastartuje a hned spadnou otáčky a chcípne. Asi jsou odpojené vstřiky. A s aktivovaným imobilizérem mi auto dříve nestartovalo!
Takže s tím dojedu do servisu, kde mi imobilizér montovali, a ať ho vypojí.
Snad to bude ono...

Napsal: pon lis 01, 2004 23:05
od petrm
Tak to je sice pech ale zase v celku jednoduše odstranitelná závada 8)

Napsal: úte lis 02, 2004 00:22
od Ivan
To máš pravdu, pokud je to ovšem ono :roll: