Stránka 1 z 3
to Max Cici - výzva na sprint! aneb NEJEDE MI NEXIE
Napsal: stř říj 27, 2004 23:56
od Ivan
Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta
Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly
Napsal: stř říj 27, 2004 23:58
od Peca
Re: to Max Cici - výzva na sprint!
Napsal: čtv říj 28, 2004 06:22
od Krtek
Ivan píše:Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta
Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly
Nevim co má vyzývanej za Nesinu ale modli se aby to nějak brutus nepřetunil ! Ale co, už by se řikalo "žere jako Max Cicinovo nesina"
a ty bys nemusel furt kroužit kolem pumpy
Napsal: pát říj 29, 2004 19:50
od Ivan
Napsal: pát říj 29, 2004 20:05
od Ondras
Copa se stalo???
Napsal: pát říj 29, 2004 20:57
od Krtek
Jel moc daleko od pumpy a nesehnal odtah
Napsal: pát říj 29, 2004 21:44
od ]Rebro[
Kua, a co budeme robit teraz? gdo bude reprezentovat nase farby?
Napsal: pát říj 29, 2004 22:37
od Ivan
Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé.
Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...
A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny...
Napsal: sob říj 30, 2004 15:01
od Krtek
Ivan píše:Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé.
Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...
A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny...
To se prohneš až budeš platit účet když zjistěj co ti tam všechno chybí
Napsal: sob říj 30, 2004 22:19
od Radoslav Hološka
Ivane a nevybral si nahodou kvoli sprintom aj 2 valce von?
Napsal: ned říj 31, 2004 11:39
od Ivan
Mně zase tak do smíchu není, ale zítra se mi na Nexii přijede podívat mechanik a uvidí se, kde je problém...
Napsal: pon lis 01, 2004 21:23
od petrm
No píšeš že tam máš málo benzínu
a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí...
tak jestli nedošel uplně a nebo to nevzdala pumpa třeba natáhla nějakej sajrajt a je po ní
Napsal: pon lis 01, 2004 23:00
od Ivan
Takže dneska proběhlo hledání závady:
- svíčky OK,
- kabely ke svíčkám OK
- rozdělovač a cívka OK
- rozvodový řemen OK
- výměna palivového filtru
- palivové čerpadlo OK
- startér OK
- diagnostika hlásí NO ERROR
- benzín v nádrži je
A nakonec to vypadá na vadný imobilizér (prozměnu!). Protože auto s aktivovaným i neaktivovaným imobilizérem nastartuje a hned spadnou otáčky a chcípne. Asi jsou odpojené vstřiky. A s aktivovaným imobilizérem mi auto dříve nestartovalo!
Takže s tím dojedu do servisu, kde mi imobilizér montovali, a ať ho vypojí.
Snad to bude ono...
Napsal: pon lis 01, 2004 23:05
od petrm
Tak to je sice pech ale zase v celku jednoduše odstranitelná závada
Napsal: úte lis 02, 2004 00:22
od Ivan
To máš pravdu, pokud je to ovšem ono