Volnoběh/sytič
Napsal: pát kvě 20, 2011 18:58
Ahoj,
mám problém s motorem.
Check nesvítí, auto startuje dobře jak za studena tak za tepla.
Ještě při mrazech také dobře startoval a sytič fungoval také správně snižoval volnoběh.
První již dlouhodobé příznaky se projevily tím, že mates měl občas vysoký volnověh při prošlápnutí plynu se vrátil do normálu.
Přikládal sem to zadělané škrtící klapce. - Vyčištěno hroznej humus, ale výsledek žádný.
Jednou sem zjistil, že auto se chová jinak. už od nastartování sou otáčky vyšší. Hlavně ale mates táhne na volnoběh můžu zařadil 1ku a hned pustit spojku mates jede otáčky tak 1100 sešlápnu spojku zařadím za 2 , pořád bez plynu, a ono to jede.
Na opak výkon je nižší, ale hlavně spotřeba vzrostla celkem dost. dál mates má díru v plynu halvně v koloně je to znát buď jede na ten svůj divnej volnoběh jen trošku sešlápnu plyn tak začne škubat a "prudce" zrychlovat pustím plyn jen o mimilimetr a zas hned jak když dám nohu ůplně z pedálu.
Potenciometr pro škrtící klapku sem měřil 6 Kohm zdá se že de plynule ovšem není to 100% zjištěno jen digtálem (anolog je někde zbalenej = stěhuju se)
Teplotní čidla - sem neměřil ale předpokládám, že kdyby bylo špatné čidlo na vodu tak nebude dobře startovat za tepla.
Jako poslední postřeh dodám, že pokud povolím doraz škrtící klapky a úplně jí přivřu, tak si mates sám zase pootevře volnoběžný ventil a zas docílí ty úchylný otáčky.
Help Help pomůže někdo dobrou radou ?
A četl to někdo až sem ?
mám problém s motorem.
Check nesvítí, auto startuje dobře jak za studena tak za tepla.
Ještě při mrazech také dobře startoval a sytič fungoval také správně snižoval volnoběh.
První již dlouhodobé příznaky se projevily tím, že mates měl občas vysoký volnověh při prošlápnutí plynu se vrátil do normálu.
Přikládal sem to zadělané škrtící klapce. - Vyčištěno hroznej humus, ale výsledek žádný.
Jednou sem zjistil, že auto se chová jinak. už od nastartování sou otáčky vyšší. Hlavně ale mates táhne na volnoběh můžu zařadil 1ku a hned pustit spojku mates jede otáčky tak 1100 sešlápnu spojku zařadím za 2 , pořád bez plynu, a ono to jede.
Na opak výkon je nižší, ale hlavně spotřeba vzrostla celkem dost. dál mates má díru v plynu halvně v koloně je to znát buď jede na ten svůj divnej volnoběh jen trošku sešlápnu plyn tak začne škubat a "prudce" zrychlovat pustím plyn jen o mimilimetr a zas hned jak když dám nohu ůplně z pedálu.
Potenciometr pro škrtící klapku sem měřil 6 Kohm zdá se že de plynule ovšem není to 100% zjištěno jen digtálem (anolog je někde zbalenej = stěhuju se)
Teplotní čidla - sem neměřil ale předpokládám, že kdyby bylo špatné čidlo na vodu tak nebude dobře startovat za tepla.
Jako poslední postřeh dodám, že pokud povolím doraz škrtící klapky a úplně jí přivřu, tak si mates sám zase pootevře volnoběžný ventil a zas docílí ty úchylný otáčky.
Help Help pomůže někdo dobrou radou ?
A četl to někdo až sem ?