Stránka 1 z 2

LPG do Nubiry...

Napsal: čtv kvě 12, 2011 11:56
od Krookous
Jelikož najezdím dovolím si říci, hodně KM ročně - cca 20.000KM.
A při dnešních cenách benzínu a nikdo neví jak to bude do budoucna, ale dolů to určitě nepůjde -P
Jsem začal koukat po LPG do Nubiry. Měl jsem to ve Favoritu a byl jsem spokojen...
Jedna firma tady u nás mi udělala cenovou nabídku:

Ceník pro 4 válec.

Souprava obsahuje: sekvenční vstřikování, toroidní nádrž, ukazatel stavu LPG

Cena přestavby pro Váš vůz je 27500Kč /včetně zápisu do velké TP atd/.

Doba přestavby jeden den.

Úspora 40-50% nákladů na 1km proti benzinu.



P.S: při dojezdu nad 50km je první náplň LPG zdarma.

Jako bonus doporučujeme montáž aditiva /ochrana ventilových sedel/

při přestavbě = pouze 1000Kč!

Co říkáte na cenu, je to dobré, nebo seženu levnější? Nabídli mi dobře - myslím tím typ..? Úspora bude, to je jasné, co jsem tak pročítal vklákna tady, tak na Nubi není znatelné snížení výkonu na LPG oproti benzínu... Jiné dojmy a poznatky..? ;)

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: čtv kvě 12, 2011 18:58
od kesko
Do Nubiry by ti mal stačiť aj elektronicky system zo zmiešavačom. Je to lacnejšie ako sekvencia a tento system u daewa šlape v pohode. Ja mam v lege lovato a som spokojny. Určite ho niekto v nubire ma a napíše osobné skusenosti. Najlepšie by ti asi poradil kolega peha .

https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... hilit=plyn pozri sa aj sem.

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: čtv kvě 12, 2011 19:58
od Krookous
Jj díky, na tohle vlákno jsem taky narazil... Zatím budu dělat "blbého" a chci vidět kdo mi co kde nabídne a hlavně za jakou cenu! Potom k tomu sednu a vyberu ;)

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: čtv kvě 12, 2011 20:15
od Krookous
Další nabídka:

Ve Vašem případě je rozumně použitelné pouze sekvenční vstřikování plynu. Shodou okolností jsme stejné vozidlo předělávali asi před měsícem J

Níže uvedené ceny jsou za přestavbu klasického MPi motoru, osobně zatím nedoporučuji přestavby vozů s motory typu FSi, TSi, … (vstřikování paliva přímo do spalovacího prostoru).

Toroidní nádrže máme nyní ve slevě !!!

A nová zkušenost ze závěru loňského roku – až na čerpačkách nebude benzín ani nafta (Francie), tak naši „plyňáci“ budou pořád jezdit J

Nejbližší termín přestavby: PRAHA 23.+24.05.2011 nebo SEDLČANY 26.+27.05.2011 !!!

Samozřejmě lze pro obecnou přestavbu použít komponenty různých výrobců, přičemž ta „zadní“ část (nádrž + příslušenství nádrže) je u všech variant stejná (toroidní nádrž může být o objemu 33 až 90 litrů podle rozměrů otvoru).

Liší se provedení „přední“ (motorové) části, která má 3 základní komponenty – reduktor, vstřikovače a řídící jednotku.

Pro uživatele je dnes prakticky jedno, co je namontováno pod kapotou. Veškeré technické parametry jsou vlastně shodné nebo hodně podobné, rozdíl nepoznáte ani při jízdě, ani při tankování.

Naše vozy jezdí se zařízením LOVTEC Magic: Fabia 1.4 RS 75kW (viz příloha) má namontován Magic 2, Octavia 1.8T RS 157kW ( http://www.milotec.net/Foto-vozu-s-doplnky-Milotec/ ) má Magic 3.

Jistě se najdou i „odborníci“, kteří budou tvrdit, že polské zařízení (což jsou právě řídící jednotky Magic, STAG, AC, KME nebo EGSi) jsou vysloveně k nepoužití, zatímco ty „jejich“ jsou geniální … J

Živíme se v tomto oboru již 17 let, přestavěli jsme tisíce aut a je jasné, že bychom ve svých autech neměli nic špatného …

Pokud preferujete nízkou cenu, Magic3 bude rozumná volba.

Já osobně bych Vám pro dané vozidlo doporučil raději STAG 300+, který používá velice kvalitní vstřikovače Valtek (vynikají stálostí parametrů a odolností vůči nečistotám v LPG).

LOVATO se s výrobou na delší dobu odmlčelo, nyní již opět produkuje a i na český trh dodává svoje sekvenční vstřikování, které je kvalitativně i cenově téměř na úrovni TARTARINI.

Pokud chcete „něco lepšího“, zvolte TARTARINI (plně italský systém, který si automobilka FIAT vybrala pro montáž LPG do svých nových vozů) – jakási F1 v naší nabídce J

Zvolený typ zařízení uveďte, prosím, při případné objednávce...

JARNÍ AKCE: Do 31.05.2011 toroidní nádrže 40 litrů bez příplatku (v základní ceně) !!!

I) DAEWOO Nubira 1.6 16V 78kW 1998:

SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ LPG:

i) Základní cena se zařízením LOVTEC MAGIC3 je 25.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - spolehlivá sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Jet.

ii) Základní cena se zařízením AC STAG 300+, 4 je 27.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - kvalitní sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Valtek, Zavoli nebo Jet.

iii) Základní cena se zařízením LOVATO EF je 29.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" – tradiční a výborné italské zařízení se vstřikovači Lovato (zpátky na trhu).

iv) Základní cena se zařízením TARTARINI SEQ je 30.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - vynikající italské zařízení se špičkovými vstřikovači Tartarini (Valtek).

Výše uvedené ceny za sekvenční vstřikování jsou základní včetně DPH – to je kompletní dodávka materiálu (s válcovou nádrží 45 litrů), montáž zařízení, zápis do technického průkazu a registrace na MDS ČR.

Volitelně je možno za příplatek specifikovat některé doplňkové komponenty (zvýrazněné jsou námi doporučené).

V případě nádrže pod vozidlem účtujeme příplatek 1.000,- Kč.

Příplatky: - 500,- Kč za válcovou nádrž 60 litrů

- 700,- Kč za válcovou nádrž 67 litrů

- 900,- Kč za válcovou nádrž 80 litrů

- 1.000,- Kč za toroidní nádrž 40 litrů

- 1.300,- Kč za toroidní nádrž 50 litrů

- 1.700,- Kč za toroidní nádrž 60 litrů

- 2.100,- Kč za toroidní nádrž 70 litrů

- 590,- Kč za mini přípojku plnění vedle plnění benzínu (je-li to technicky proveditelné)

- 690,- Kč za ukazatel stavu hladiny LPG paliva (sloupec 5 LED diod na přepínači)

- 1.790,- Kč za Green Gas (německé přimazávání ventilových sedel – v ceně 0.5 litru kapaliny) – doporučujeme pro moderní motory (zvláště japonské, doporučeno také pro motory Ford a Opel) – dávkování 1:1000 s palivem

- 1.990,- Kč za Flash Lube (australské originální přimazávání ventilových sedel – v ceně 0.5 litru kapaliny) – doporučujeme pro moderní motory (zvláště japonské, doporučeno také pro motory Ford a Opel) – dávkování 1:1000 s palivem

- 1.190,- Kč za Slime Smart Repair (sada pro poloautomatickou opravu poškozené pneumatiky až do otvoru 6mm) – vozí se místo rezervy, nepoškozuje pneumatiku (včetně kompresoru 12V)

- 2.490,- Kč za Slime Safety Repair (sada pro automatickou opravu poškozené pneumatiky až do otvoru 6mm) – vozí se místo rezervy, nepoškozuje pneumatiku (včetně kompresoru 12V)

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pát kvě 13, 2011 07:52
od ppp
ci je v nubire vhodnejsie vstrekovanie alebo podtlak to necham na teba, kazde ma svoje muchy. Odporucany stag a valtek vstrekovace su podla mna dobra volba. Stag je v polsku velmi rozsireny, takze zozenies na to kabel, soft, novu jednotku za facku, keby stara umrela, proste vsetko zozenies u poliakov. Len si daj pozor na nadrz, montaznici sa obvykle neunuvaju zistit vhodnu nadrz, takze si zmeraj co sa ti vojde. Do kombika nubiry 1 sa vojde 400x270, ale otec ma len 380x230 co je na zaplakanie. 9L a teda 100km dojazd vyhodeny do luftu. Kedze si uz lpg mal, vies ake otravne je casto jazdit tankovat. Inac lovtec magic je len preznackovany stag, takze naco kupovat prelogovany stag, ked mozes mat rovno original. Neviem ake su ceny, lpg mafia a zakony v cechach, ale co som pozeral tak z polska sa da kupit komplet lpg vybava s europskou homologaciou a certifikatmi za polovicku toho co na slovensku. O vybere nadrzi ani nehovorim. Nadrz o 1cm nizsia a 2L vacsia nez mam teraz v espere ale na slovensku mozem zabudnut.

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pát kvě 13, 2011 18:51
od soptík
Ahoj, osobně mám na Nubi II.1,6 namontovaný sekvenční STAG300 s toroidní nádrží cca 42lit asi už rok a půl. Kompletní cena 28 000.-kč. Docela spokojenost, cena plynu za půl co benzínu. Mám už s tím najeto 32000 km. Takže to mám už zaplacený. Spotřeba je stejná jako u benzínu 8 - 9lit. Na výkonu není nic poznat. A hlavně, jezdím jen po Praze. Na výrobci zas tak až nezáleží, akorát mi říkal mechanik, co k němu jezdím, že ty polský vstřikovače mají výhodu v tom, že se dají rozebrat a opravit. Nádrž tam dej co největší co se tam vejde. Budeš mít větší dojezd. A budeš muset vyřešit problém s rezervou. Osobně mám úzkou dojezdovku přidělanou vlevo na stojáka, ne všichni výrobci dovolili odstranění rezervy, z důvodů deformačních zón. Takže LPG Pozitive

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: sob kvě 14, 2011 07:25
od Krookous
Díky za odpověd... Jojo počítám do těch 30.000,- a jak říkáš, brzy se to vrátí, jelikož hodně jezdím a cena benzínu... :roll: Měl jsem LPG ve Favoritu, takže vim o co jde... Tam bylo "Starý" Lovato. Což se týče ty bomby, tak to je jasný, to tankování není zrovna super, takže vždy do plna a tankovat co nejmín :o) Uvidím, ještě počkám do konce měsíce kdo mi co nabídne a potom se na to vrhnu. Což se týče ty rezervy, viděl jsem tady pár návodů, jak ji umístit a přidělat, to budu muset určitě taky pořešit, to je pravda :PP:

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: sob kvě 14, 2011 18:03
od Richard
Já mám ve 2.0 klasiku podtlak s elektronickým řízením.... deal jem za to 18k i s toroidem.... jezdím tak kolem 10 lt.....

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: ned kvě 15, 2011 18:36
od Krookous
Tak to je hodně slušná cena :o)

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: ned kvě 15, 2011 19:00
od Richard
dělali mi to v autogas Coubal...... v Praze.... jinak zdravím Železný Brod..... jezdím přes ;-)

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: ned kvě 15, 2011 19:17
od Krookous
Mrknu na ceny teď a kdyžtak jim taky napíšu... Tak to koukám, přes takový velkoměsto :lol:

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pon kvě 16, 2011 09:45
od Krookous
Další nabídka:

Pro Vaše auto doporučujeme kvalitní sekvenční vstřikování LPG od firmy Elpigaz za nyní akční cenu 24.900,-Kč s DPH.(cena komplet s prací)
Jedná se o osvědčené italské zařízení sekvenčního vstřikování LPG, montované do mnoha vozidel.
Cena je kalkulována s nádrží místo rezervy, potahem rezervního kola a měřením stavu LPG v nádrži.
Samotná montáž trvá po dohodě 1-2 dny. Do plánu jsme vás schopni zařadit do cca 3 týdnů.

Další nabídka:

Nabízené zařízení: Holandské
Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
Akční sleva: při objednání do 31. května ušetříte 4.000,- Kč
Poznámka: holandský systém SGi je montován do nových vozů Renault ve
výrobním závodě, doporučujeme použít přípravek na ochranu ventilů a
ventilových sedel Flashlube
Místo přestavby: Praha
Kalkulováno pro vůz: Daewoo Nubira 1,6
Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
Nádrž: toroidni namísto náhradního kola
Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
přestavěného auta

2 možné cenové varianty Vaší přestavby:

Varianta 1
1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
36 000 Kc

Varianta 2
- levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
36 000 Kč, po slevě 32 000 Kc.


Obě varianty se liší v použitých vstřikovačích.
1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.

2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.

K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.

Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.

V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
- veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
- revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km

V ceně přestavby není zahrnuto:
- natankování nádrže LPG cca 50 l
- příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)

Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pát kvě 20, 2011 12:33
od Krookous
Tak do konce příštího týdne se už rozhodnu a půjdu do toho, jelikož jinak projezdím kalhoty.. -P

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pát kvě 20, 2011 12:36
od ppp
ja by som siel do poliaka, dovody som uviedol, navyse tie waltek vstrekovace su tusim tiez to comu vravia membranove. Aspon v opravarenskej sade su len gumicky. A cela nova lista pre 4valec stoji asi 30eur.

Re: LPG do Nubiry...

Napsal: pát kvě 20, 2011 12:48
od Krookous
Jojo asi jak říkáš...A to je ten Stag 300+ pokud se nepletu? Bombu uvidím jestli toroid nebo do kufru - u sedana je fakt velký a nic tam nevozim, takže tam mam hafo místa :lol: Ukazatele uvidím kolik si řeknou za ty LED, ale taky by mně asi stačila indikace na nádrži - byl jsem takhle zvyklí u Favorita a vždy jsem se řídil podle tachometru... 30.000,- se mi do toho rozhodně dávat nechce, za 20.000,- bych byl radši :o)