Další nabídka:
Ve Vašem případě je rozumně použitelné pouze sekvenční vstřikování plynu. Shodou okolností jsme stejné vozidlo předělávali asi před měsícem J
Níže uvedené ceny jsou za přestavbu klasického MPi motoru, osobně zatím nedoporučuji přestavby vozů s motory typu FSi, TSi, … (vstřikování paliva přímo do spalovacího prostoru).
Toroidní nádrže máme nyní ve slevě !!!
A nová zkušenost ze závěru loňského roku – až na čerpačkách nebude benzín ani nafta (Francie), tak naši „plyňáci“ budou pořád jezdit J
Nejbližší termín přestavby: PRAHA 23.+24.05.2011 nebo SEDLČANY 26.+27.05.2011 !!!
Samozřejmě lze pro obecnou přestavbu použít komponenty různých výrobců, přičemž ta „zadní“ část (nádrž + příslušenství nádrže) je u všech variant stejná (toroidní nádrž může být o objemu 33 až 90 litrů podle rozměrů otvoru).
Liší se provedení „přední“ (motorové) části, která má 3 základní komponenty – reduktor, vstřikovače a řídící jednotku.
Pro uživatele je dnes prakticky jedno, co je namontováno pod kapotou. Veškeré technické parametry jsou vlastně shodné nebo hodně podobné, rozdíl nepoznáte ani při jízdě, ani při tankování.
Naše vozy jezdí se zařízením LOVTEC Magic: Fabia 1.4 RS 75kW (viz příloha) má namontován Magic 2, Octavia 1.8T RS 157kW (
http://www.milotec.net/Foto-vozu-s-doplnky-Milotec/ ) má Magic 3.
Jistě se najdou i „odborníci“, kteří budou tvrdit, že polské zařízení (což jsou právě řídící jednotky Magic, STAG, AC, KME nebo EGSi) jsou vysloveně k nepoužití, zatímco ty „jejich“ jsou geniální … J
Živíme se v tomto oboru již 17 let, přestavěli jsme tisíce aut a je jasné, že bychom ve svých autech neměli nic špatného …
Pokud preferujete nízkou cenu, Magic3 bude rozumná volba.
Já osobně bych Vám pro dané vozidlo doporučil raději STAG 300+, který používá velice kvalitní vstřikovače Valtek (vynikají stálostí parametrů a odolností vůči nečistotám v LPG).
LOVATO se s výrobou na delší dobu odmlčelo, nyní již opět produkuje a i na český trh dodává svoje sekvenční vstřikování, které je kvalitativně i cenově téměř na úrovni TARTARINI.
Pokud chcete „něco lepšího“, zvolte TARTARINI (plně italský systém, který si automobilka FIAT vybrala pro montáž LPG do svých nových vozů) – jakási F1 v naší nabídce J
Zvolený typ zařízení uveďte, prosím, při případné objednávce...
JARNÍ AKCE: Do 31.05.2011 toroidní nádrže 40 litrů bez příplatku (v základní ceně) !!!
I) DAEWOO Nubira 1.6 16V 78kW 1998:
SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ LPG:
i) Základní cena se zařízením LOVTEC MAGIC3 je 25.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - spolehlivá sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Jet.
ii) Základní cena se zařízením AC STAG 300+, 4 je 27.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - kvalitní sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Valtek, Zavoli nebo Jet.
iii) Základní cena se zařízením LOVATO EF je 29.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" – tradiční a výborné italské zařízení se vstřikovači Lovato (zpátky na trhu).
iv) Základní cena se zařízením TARTARINI SEQ je 30.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - vynikající italské zařízení se špičkovými vstřikovači Tartarini (Valtek).
Výše uvedené ceny za sekvenční vstřikování jsou základní včetně DPH – to je kompletní dodávka materiálu (s válcovou nádrží 45 litrů), montáž zařízení, zápis do technického průkazu a registrace na MDS ČR.
Volitelně je možno za příplatek specifikovat některé doplňkové komponenty (zvýrazněné jsou námi doporučené).
V případě nádrže pod vozidlem účtujeme příplatek 1.000,- Kč.
Příplatky: - 500,- Kč za válcovou nádrž 60 litrů
- 700,- Kč za válcovou nádrž 67 litrů
- 900,- Kč za válcovou nádrž 80 litrů
- 1.000,- Kč za toroidní nádrž 40 litrů
- 1.300,- Kč za toroidní nádrž 50 litrů
- 1.700,- Kč za toroidní nádrž 60 litrů
- 2.100,- Kč za toroidní nádrž 70 litrů
- 590,- Kč za mini přípojku plnění vedle plnění benzínu (je-li to technicky proveditelné)
- 690,- Kč za ukazatel stavu hladiny LPG paliva (sloupec 5 LED diod na přepínači)
- 1.790,- Kč za Green Gas (německé přimazávání ventilových sedel – v ceně 0.5 litru kapaliny) – doporučujeme pro moderní motory (zvláště japonské, doporučeno také pro motory Ford a Opel) – dávkování 1:1000 s palivem
- 1.990,- Kč za Flash Lube (australské originální přimazávání ventilových sedel – v ceně 0.5 litru kapaliny) – doporučujeme pro moderní motory (zvláště japonské, doporučeno také pro motory Ford a Opel) – dávkování 1:1000 s palivem
- 1.190,- Kč za Slime Smart Repair (sada pro poloautomatickou opravu poškozené pneumatiky až do otvoru 6mm) – vozí se místo rezervy, nepoškozuje pneumatiku (včetně kompresoru 12V)
- 2.490,- Kč za Slime Safety Repair (sada pro automatickou opravu poškozené pneumatiky až do otvoru 6mm) – vozí se místo rezervy, nepoškozuje pneumatiku (včetně kompresoru 12V)