Stránka 1 z 1

Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: stř bře 30, 2011 21:13
od Damek
Potrebujem nahradit moju nexiu niecim novsim. Povodne som chcel ist do nafty, ale vzhladom na dan (nemecko) a pripadne dost nakladne opravy tento zamer opustam. Popri tom som narazil na lacetti kombi 1.8 CDX lpg r.v. 2006 s 60000km. Ake skusenosti mate s tymto vozom na dlhych trasach. Mesacne odjazdim tak 1000km okresky a 1000km dierovanych dialnic. Da sa v tom aute vydrzat par hodin jazdy? Kolko si tak tento motor vypyta plynu? 10-11-12l? Dialnicu jazdim ustalenych 140km/h tachometrovych.

Re: Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: čtv bře 31, 2011 19:49
od krasonko
Dufam, ze sa nelakomis na to cierne, co uz ju vidavam na predaj asi 3/4 roka. Ja som kupil ked malo 30500 a uz mam po roku 50 000 km :) a pohoda.
Plyn na 1.8 v meste 11 urcite, mimo mesta 9-10. ja mam 9 v meste na 1.6 (BRC).
Auto dobre, treba si zvyknut. aka cena?

Re: Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: čtv bře 31, 2011 21:36
od Damek
Su tu v ponuke dva kusky 1.6 a 1.8, slabsi motor ma aj slabsiu vybavu, ale ani v cdx nieje tempomat, co je jedine, na com mi zalezi :mrgreen: , inak cena je 6600 a 7200. Km skoro rovnake. Predava to Chevrolet predajna, oba vozy su po kontrole.

Re: Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: pát dub 01, 2011 12:40
od mustafa
co sa tyka pohodlia pri cestovani, tak moja osobna skusenost je, ze lacetti na tom nie je najhorsie.

- sedadlo vodica je dobre nastavitelne, pohodlne, dost siroke a aj akuratne tvrde. nema ale ktovieake bocne vedenie. mne to neprekaza,ale niekto to mozno pozaduje
- je tam dost miesta aj na pravu nohu. kedze palubovka nie je suvislo napojena na stredovy tunel ale je tam medzera takze nemusim kolenom narazat palubovky
- auto ma prilis make nastavenie tlmicov. to je na jednej strane plus, lebo necitis kazdu jamu a hrbol, ale zasa neuzijes si sportovej jazdy, lebo v zakrute sa viac naklana.
- auto je dobre odhlucnene a hluk od motora je dobre utlmeny
- posilnovac riadenia je az prilis silny. moja zena je rada, lebo lahko utoci volantom, ale pre sportovu jazdu je to nevhodne
- vzadu je necakane dost miesta na nohy. sadnem si v pohode sam za seba co sa nestava casto

ja som ho kupil lebo bolo lacne a jazdim takmer vylucne s rodinou, takze na tento ucel mi vyhovuje

Re: Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: sob dub 02, 2011 12:25
od Mirek6
Rozhodně 1,8. O menším motoru bych rozhodně nepřemýšlel. Já jsem poslední půlrok jel dostkrát cca 1700 km na jeden zátah (dva řidiči) a naprosto bez problemu. Podle kolegů, kteří se vozili se mnou šlo o pohodovější jízdu než s dvjkovou oktávkou 1,9 TDi a podle mě i o lepší jízdu než Alfou 159 2,4 JTD. Při ustálené stočtyřícítce by to mělo být kolem 10 LPG, já ty dlouhý trasy jezdil mezi 12ti a 14ti celkem (holt vyšší jízdní průměry), nejhorší na co jsem se dostal bylo asi 17, to bylo ale s hodinovým průměrem blízko 190 (německo, v noci, celej úsek jen s jedním kratičkým omezením na 120). Takže po svých zkušenostech můžu rozhodně doporučit

Re: Lacetti kupit ci nekupit?

Napsal: čtv kvě 05, 2011 21:41
od jirkas
Ahoj,
koupil jsem mírně ojeté Lacetti 1,8 CDX sedan před dvěma lety a hned jsem ho dal přestavět na LPG. Už jsem najel cca 44 tisíc km. Jedinou malou výhradu mám k hlučnosti podvozku na nerovných cestách. Hluk a vibrace při přejíždění nerovností jsou mnohem větší, než na jaké jsem byl zvyklý z Espera. Není to lepší ani v zimě, kdy přezouvám na 14'' zimní gumy s vyšším profilem. Ale i tak té koupě nelituji.
Přestavba na LPG se neobešla bez jistých problémů (třikrát reklamováno), ale po odstranění vad už je OK. Pozor, jsou tam dvě záludnosti: nádrž naplníš jen z 80 %, takže dojezd na LPG není bůhvíjaký. A je dobré si pohlídat, jak starou plynovou nádrž ti namontují. Mně tam dali nádrž, kterou předtím asi 8 měsíců skladovali. Protože za deset let od data výroby se musí vyměnit, přišel jsem tímto o hezký kus životnosti té přestavby. Všiml jsem si toho až na první STK po přestavbě.
Spotřeba: při výpočtu nákladů na palivo nesmíš zapomenout, že ani po přestavbě není spotřeba benzínu nulová, dokonce není ani zanedbatelná. Dlouhodobý průměr mám 1,4 l benzinu + 8,4 l plynu na 100 km. Prvních pár km, než se přepne na plyn, má auto (hlavně studené) mnohem větší spotřebu než po zahřátí. A taky občas jedu někam, kde je málo LPG čerpadel (Rakousko). Souvislá jízda po dálnici rychlostí 130 žere okolo 11 l LPG na 100 km.
Při koupi ojetiny samozřejmě bacha na havarované vozy. Já jsem ho před koupí prolejzal jak šílenec půl dne a nic jsem neobjevil. Stejně se později ukázalo, že ťuknuté bylo.